Αρχική > Fitness > Ποια είναι η ιδανική άσκηση για απώλεια βάρους, πότε και πόσο συχνά πρέπει να γυμνάζομαι;

Ποια είναι η ιδανική άσκηση για απώλεια βάρους, πότε και πόσο συχνά πρέπει να γυμνάζομαι;

GymBallΗ δίαιτα καλό είναι να συνδυάζεται με άσκηση, καθώς η επιτυχία της εξαρτάται κατά 70% από τη σωστή διατροφή και κατά 30% από την άσκηση. Η ιδανική μορφή άσκησης για την απώλεια λίπους είναι η λεγόμενη διαλειμματική άσκηση, δηλαδή η εναλλαγή χαμηλού και υψηλού ρυθμού έντασης της άσκησης απαντά η Εύα Μακρή, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, ΜSc.

Ιδανική ώρα της ημέρας για να κάνετε άσκηση είναι το πρωί με άδειο στομάχι, αλλά οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και αν επιλέξετε να γυμναστείτε φροντίστε να είστε νηστικοί, μιας και η κατανάλωση φαγητού ή ισοτονικού ποτού πριν την άσκηση, μειώνει κατά 30% την καύση του λίπους.

Ιδανικά, η αερόβια άσκηση πρέπει να γίνεται 3 φορές την εβδομάδα και να έχει διάρκεια 45-60 λεπτά. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η καύση του λίπους ξεκινάει από την αρχή της άσκησης, ωστόσο το υποδόριο λίπος αρχίζει να χάνεται μετά την πάροδο των πρώτων 20 λεπτών.