Πήγαμε και ρωτήσαμε σε κομμωτήρια και Κέντρα Αισθητικής: “Ποιες οι προετοιμασίες πριν “ανεβάσετε ρολά;”

Υποχρεωτική η χρήση μάσκας και τα γάντια μιας χρήσης σε πελάτες και εργαζόμενους, απόσταση 2 μέτρων ανά πελάτη, επίσκεψη μόνο με ραντεβού και απελευθέρωση του ωραρίου.

Πρεμιέρα αναμένεται να κάνουν την προσεχή Δευτέρα, κομμωτήρια, κουρεία και κέντρα αισθητικής σε όλη τη χώρα, 48 ημέρες μετά το λουκέτο που είχε βάλει η κυβέρνηση στις 18 Μαρτίου, σε μία προσπάθεια μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού. Η παροχή των υπηρεσιών θα γίνεται στο εξής με διαφορετικούς κανόνες και αυστηρά μέτρα προστασίας.

«ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΛΟΥΤΗΡΕΣ»

Με χαμόγελα υποδέχθηκαν την απόφαση οι επιχειρηματίες, οι οποίοι εδώ και λίγες ημέρες επέστρεψαν στα καταστήματά τους για να κάνουν την απαραίτητη διαρρύθμιση στους χώρους τους. Ο hair stylist Σπύρος Χούντας, διατηρεί κομμωτήριο στην πλατεία του Γέρακα. Μέχρι σήμερα είχε οκτώ καθίσματα μπροστά από τους καθρέπτες για τους πελάτες του, το ένα δίπλα στο άλλο. Τώρα, οι θέσεις θα πρέπει να έχουν απόσταση μεταξύ τους δύο μέτρων. Έτσι, θα μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα τέσσερις πελάτες αντί για οκτώ.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι και εγώ και το προσωπικό, που επιστρέφουμε στη δουλειά μας. Αυτό που προέχει είναι η ασφάλεια και η υγεία όλων μας. Έχουμε αλλάξει τη διαρρύθμιση του χώρου και θα ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες του κράτους. Σε καθημερινή βάση, θα είμαστε σε θέση να εξυπηρετήσουμε τους μισούς πελάτες μας. Στο χώρο όπου βρίσκονται οι λουτήρες, έχουμε παραγγείλει ειδική κατασκευή, κάτω από την οποία θα προστατεύεται ο πελάτης. Έτσι, η μόνη επαφή που θα έχει ο εργαζόμενος μαζί του κατά το λούσιμο, θα είναι με τα χέρια του.»

«ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ»

Όπως και στους υπόλοιπους κλειστούς χώρους, έτσι και στα κομμωτήρια αλλά και στα κέντρα αισθητικής, η χρήση μάσκας, αντισηπτικού και γαντιών, καθίσταται υποχρεωτική. Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να παρέχουν όλα τα μέτρα προστασίας στους πελάτες τους.

Η nail artist Ζέφη Σαριτζόγλου, έχει ήδη διαμορφώσει ειδικό χώρο, με μάσκες, γάντια και αντισηπτικά στην είσοδο του καταστήματός της, στην περιοχή της Κάντζας.

«Μέλημά μας είναι η προστασία της υγείας όλων. Στο κατάστημά μας, ούτως ή άλλως, εφαρμόζαμε αυστηρά μέτρα υγιεινής και πριν από την εμφάνιση του κορονοϊού. Με τις υπάρχουσες συνθήκες, προσέχουμε ακόμη περισσότερο. Έχουμε φτιάξει ειδικό stand. Με το που θα μπαίνει η πελάτισσα, θα πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένες οδηγίες. Θα απολυμαίνει τα χέρια της με αντισηπτικό και θα φοράει μάσκα. Εάν πρόκειται να κάνει μανικιούρ, είναι προφανές ότι δε θα φοράει γάντια εκείνη, παρά μόνο η τεχνίτρια. Έχουμε παραγγείλει και ρόμπες μιας χρήσης, ειδικά αποστειρωμένες για τις πελάτισσές μας, οι οποίες θα τις φορούν επάνω από τα ρούχα τους.»

%cf%80%ce%ae%ce%b3%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%81%cf%89%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%cf%83%ce%b5-%ce%ba%ce%bf%ce%bc%ce%bc%cf%89%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b90

«ΣΠΑΝΕ» ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Είναι αλήθεια πως σχεδόν δύο μήνες καραντίνας, οι περισσότερες γυναίκες άφησαν τον εαυτό τους «απεριποίητο». Μπορεί τα σούπερ μάρκετ να ξεπούλησαν από βαφές μαλλιών, σε καμία περίπτωση όμως το λεγόμενο “beaute” δεν είναι το ίδιο με αυτό που προσφέρει ο επαγγελματίας. Σε κομμωτήρια και κέντρα ομορφιάς γίνεται χαμός για ένα ραντεβού. Οι λίστες αναμονής ώρα με την ώρα μεγαλώνουν.

« Το τηλέφωνο χτυπάει από το πρωί. Ήδη για τις πρώτες 15 μέρες δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού στο κομμωτήριό μας. Οι πελάτες και οι πελάτισσες θα πρέπει να κάνουν λίγη υπομονή. Εδώ άντεξαν την καραντίνα δύο ολόκληρους μήνες. Θα τους εξυπηρετήσουμε όλους σιγά σιγά», λέει ο hair stylist Σπύρος Χούντας.

%cf%80%ce%ae%ce%b3%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%81%cf%89%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%cf%83%ce%b5-%ce%ba%ce%bf%ce%bc%ce%bc%cf%89%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b92

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Σύμφωνα με τις οδηγίες που δόθηκαν από τα συναρμόδια Υπουργεία, η προσέλευση των πελατών θα γίνεται μόνο με ραντεβού. Το ωράριο λειτουργίας απελευθερώνεται από τις 7.00 – 22.00 τις καθημερινές και από τις 7.00 – 21.00 τα Σάββατα.

«Μέχρι στιγμής έχουμε 60 πελάτες σε αναμονή. Αυτό σημαίνει ότι οι πρώτες δύο εβδομάδες θα είναι γεμάτες. Θα μπορούμε να εξυπηρετούμε έως δύο άτομα ανά ώρα, βάσει των τετραγωνικών μέτρων του καταστήματός μας. Οι κυρίες που θέλουν να κάνουν μανικιούρ ή πεντικιούρ, θα πρέπει να δείξουν λίγη κατανόηση. Μετά από όλη αυτή η κλεισούρα των δύο μηνών, όλοι χρειαζόμαστε μία ψυχική ανάταση!

%cf%80%ce%ae%ce%b3%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%81%cf%89%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%cf%83%ce%b5-%ce%ba%ce%bf%ce%bc%ce%bc%cf%89%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b94

Είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για συνδράμουμε ακόμη και στην ψυχική υγεία των πελατών μας!» λέει η Nail artist Ζέφη Σαριτζόγλου.

Κορίτσια, κλείστε το ραντεβού σας και οπλιστείτε με υπομονή! Λίγες μέρες έμειναν…

Σχετικά Άρθρα
"Garage Sale": To φιλανθρωπικό παζάρι των Φίλων της Μέριμνας
“Garage Sale”: To φιλανθρωπικό παζάρι των Φίλων της Μέριμνας
«Thessaloniki Future Leaders Lab»: Ένα καινοτόμο πρόγραμμα από το Alba
«Thessaloniki Future Leaders Lab»: Ένα καινοτόμο πρόγραμμα από το Alba
Ποιος φοβάται τα Χριστούγεννα;
Ποιος φοβάται τα Χριστούγεννα;
Μις Γαλλία 2024: Αντιδράσεις για τη νικήτρια με το «ανδρόγυνο» κούρεμα
Μις Γαλλία 2024: Αντιδράσεις για τη νικήτρια με το «ανδρόγυνο» κούρεμα
Η «Καθαρή Εβδομάδα» φώτισε με κίτρινο χρώμα την Ελλάδα
Η «Καθαρή Εβδομάδα» φώτισε με κίτρινο χρώμα την Ελλάδα
Η διαφήμιση των ZARA που προκαλεί αντιδράσεις
Η διαφήμιση των ZARA που προκαλεί αντιδράσεις

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του