Η Kiehl’s εξυπηρετεί τις κοινότητες των πελατών της από το 1851, δημιουργώντας αποτελεσματικές συνθέσεις που ανταποκρίνονται στις βασικές ανάγκες των καταναλωτών και στη δέσμευση της εταιρείας για διαφάνεια, προσεγγίζοντας ευθέως ακόμα και θέματα που θεωρούνται ταμπού.
Σήμερα, η Kiehl’s ξεπερνά τους φραγμούς γύρω από τα ζητήματα της ηβικής περιοχής και ανοίγει τον δρόμο προς την κατηγορία προϊόντων σεξουαλικής ευεξίας με τη νέα της συλλογή Kiehl’s Personals, η οποία συνοδεύεται από μια πρωτοποριακή καμπάνια και πλούσιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με επαγγελματίες σεξουαλικής υγείας που φοίτησαν στο Harvard και στο NYU.
Παραδοσιακά, η συζήτηση γύρω από τις πιο προσωπικές περιοχές του σώματος αποφεύγεται ή και κατακρίνεται, και η πιο ανοιχτόμυαλη γενιά, η Gen Z, θέλει να το αλλάξει αυτό. 46% των ατόμων στις ΗΠΑ αισθάνονται ότι υπάρχει ένα «στίγμα» που συνδέεται με τη χρήση ιατρικής ορολογίας όταν μιλάμε για τη σωματική ανατομία, και μόνο 20% νιώθουν άνετα να συζητούν για το σώμα τους.
Για να καλύψει την αυξανόμενη ανάγκη των καταναλωτών, αυτή η επαναστατική συλλογή παρουσιάζει δύο νέα, δερματολογικά ελεγμένα προϊόντα: τo Ingrown Hair & Tone-Correcting Intimate Drops και το Over & Under Cream-to-Powder Deodorant.
Αυτά τα προϊόντα, έχουν σχεδιαστεί για όλους τους τύπους επιδερμίδας, όλους τους τόνους επιδερμίδας και όλα τα φύλα. Με τη νέα συλλογή Kiehl’s Personals, η μάρκα προχωρά σε μια σημαντική ανακοίνωση που εξηγεί ότι δεν πρέπει να ντρεπόμαστε καθόλου για τις τρίχες ή τις οσμές του σώματος.
INGROWN HAIR & TONE-CORRECTING INTIMATE DROPS ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΓΙΑ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΟ ΤΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΩΝ ΕΡΕΘΙΣΜΩΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
Αυτό το προϊόν διπλής δράσης για λείανση και φωτεινότητα διορθώνει ορατά τον ανομοιόμορφο τόνο της επιδερμίδας και συμβάλλει στη μείωση των ερεθισμών από τρίχες που εγκλωβίζονται στην επιδερμίδα, εξ’ αιτίας του ξυρίσματος και της αποτρίχωσης με κερί, καταπραΰνοντας παράλληλα τη δυσφορία στην περιοχή.
Οι χρήστες ανέφεραν ότι το προϊόν:
• Βοήθησε στη μείωση της εμφάνισης των εγκλωβισμένων τριχών σε 90 λεπτά
• Το 90% συμφώνησε ότι ο τόνος της επιδερμίδας έδειχνε πιο ομοιόμορφος. Η διφασική σύνθεση, που ενεργοποιείται ανακινώντας έντονα το μπουκάλι, ενσωματώνει τη μοναδική τεχνολογία της Κiehl’s που έχει αναπτυχθεί και ελεγχθεί ειδικά για αυτές τις περιοχές και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
• Ήπιο Σύμπλεγμα AHA: Ειδικά σχεδιασμένο σύμπλεγμα που βελτιώνει ορατά την εμφάνιση των εγκλωβισμένων τριχών και εξομαλύνει τον τόνο της επιδερμίδας.
OVER & UNDER CREAM-TO-POWDER DEODORANT ΑΠΟΣΜΗΤΙΚO ΚΡEΜΑ-ΣΕ-ΠΟYΔΡΑ ΓΙΑ ΚAΘΕ ΠΕΡΙΟΧH ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Προσφέροντας αποδεδειγμένο έλεγχο των δυσάρεστων οσμών για 96 ώρες, το αποσμητικό περιέχει ένα Ήπιο Σύμπλεγμα Οξέων που καταπολεμά αποτελεσματικά και εξουδετερώνει τις δυσάρεστες οσμές του σώματος. Αυτή η σύνθεση που μετατρέπεται από κρέμα σε πούδρα έχει ανάλαφρη υφή που είναι ασφαλής ακόμα και για πιο «προσωπικές» περιοχές (όπως οι μασχάλες, το στήθος και η ηβική περιοχή).
Σκοπός της καμπάνιας «Pubic Service Announcement» της Kiehl’s είναι να αλλάξει τον τρόπο που μιλάμε (ή δεν μιλάμε) για τις τρίχες του σώματος, ανοίγοντας τον διάλογο για προϊόντα περιποίησης που αξίζουν όλες οι περιοχές του σώματος.
Στο βίντεο της καμπάνιας πρωταγωνιστεί η κωμικός Ilana Glazer, ως διαγωνιζόμενη στο «Who Wants to be a Million-Hair», ένα πρωτότυπο τηλεπαιχνίδι που δίνει ένα σημαντικό μήνυμα ενάντια στα απαρχαιωμένα ταμπού για τις τρίχες του σώματος.
H Kiehl’s υπενθυμίζει σε όλους ότι η συζήτηση για την ηβική περιοχή και τις εγκλωβισμένες τρίχες, τις κοκκινίλες, τις οσμές δεν είναι ντροπή.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συλλογή Kiehl’s και την αντίστοιχη καμπάνια, επισκεφτείτε το @kiehlsgreece
Διαβάστε επίσης:
Σκέφτεσαι να βάλεις βλεφαρίδες; 4 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις
Aenaon°: Το premium Ελληνικό skincare brand που έχει κατακτήσει τα ΗΑΕ και τη Μέσα Ανατολή
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News