Μια αμερικανική εταιρεία που κατασκευάζει ξυραφάκια για γυναίκες έχει γίνει το θέμα των ημερών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λόγω της πρόσφατης διαφημιστικής καμπάνιας της. Η εταιρεία Billie παρουσίασε ένα βίντεο, στο οποίο διαφορετικοί τύποι γυναικών χαλαρώνουν στην πισίνα ή στην παραλία χωρίς να έχουν κάνει αποτρίχωση.
Η ολιγόλεπτο βίντεο προάγει τη διαφορετικότητα, τη θετικότητα του σώματος και την ενδυνάμωση των γυναικών, που αποτελούν βασικές αξίες της εταιρείας. Όσο σπάνιο κι αν είναι να βλέπουμε γυναίκες με τρίχες -ακόμα και στην περιοχή του μπικίνι- τα στελέχη της εταιρείας εξηγούν ότι αυτή η καμπάνια θα αλλάξει αυτή την αντίληψη.
«Είναι μια μορφή εκφοβισμού προς το σώμα»
«Νομίζω ότι όταν αποσιωπούμε ορισμένα θέματα και δεν τα αντιμετωπίζουμε, αυτή είναι μια μορφή εκφοβισμού προς το σώμα. Λέμε ότι είναι απαράδεκτο και ότι δεν πρόκειται να μιλήσουμε γι’ αυτό, και έτσι χειροτερεύουμε το πρόβλημα», λέει η Georgina Gooley, συνιδρύτρια της εταιρείας.
Η διαφήμιση όπως ήταν αναμενόμενο, έχει διχάσει τους χρήστες του διαδικτύου, με πολλούς να τάσσονται υπέρ της εταιρείας για την κατάρριψη του μύθου για το τέλειο σώμα και άλλους να υποστηρίζουν ότι το θέαμα είναι αντιαισθητικό και ότι τέτοιου είδους τακτικές δεν δίνουν τις σωστές κατευθύνσεις ως προς τα θέματα υγιεινής.
Google News