Η υγεία είναι ένας θησαυρός που μάς δίνεται μόνο μία φορά στη ζωή. Έχουμε καθήκον να τη φροντίζουμε από την παιδική μας ηλικία. Όσο περισσότερο νοιαζόμαστε για την υγεία μας, τόσο πιο ευτυχισμένη και ενεργή ζωή θα έχουμε. Γνωρίζατε ότι υπάρχουν ασκήσεις γυμναστικής που οδηγούν στη μακροζωία;



Πρώτα απ’ όλα, ελέγξτε την ηλικία του σώματός σας

Ξεκινήστε με μια μικρή προθέρμανση για να προετοιμάσετε τους μύες σας. Κατόπιν σκύψτε ελαφρώς προς τα εμπρός, προσπαθώντας να φτάσετε το πάτωμα με τα χέρια σας. Κρατήστε τα πόδια σας τεντωμένα. Ελέγξτε μέχρι ποιο σημείο μπορούν να φτάσουν τα χέρια σας και σηκωθείτε ξανά.

Αποτελέσματα:

  • 20-25 ετών


Μπορείτε να αγγίξετε το πάτωμα με τις παλάμες σας κρατώντας τα πόδια σας τεντωμένα. Οι μύες σας είναι ελαφρώς χαλαροί.

  • 25-38 ετών

Μπορείτε να αγγίξετε το δάπεδο με τα δάχτυλά σας και να λυγίσετε ελαφρά τα γόνατα. Γενικά, η άσκηση δεν σας προκαλεί μεγάλη ενόχληση.

  • 38-50 ετών

Τα δάχτυλά σας μπορούν να αγγίξουν το πάνω μέρος των πελμάτων, τα γόνατα είναι λυγισμένα και οι μύες σας τεντώνονται. Σε γενικές γραμμές, αισθάνεστε ότι θέλετε να επανέλθετε σε όρθια στάση το συντομότερο.

  • Πάνω από 50 ετών

Δεν μπορείτε να αγγίξετε τα πέλματά σας, ενώ κάθε προσπάθεια να σκύψετε περισσότερο σας κάνει να λυγίζετε τα γόνατά σας. Νιώθετε άβολα σε αυτή τη θέση.

Πώς να βελτιώσετε την ευλυγισία σας

Εάν δεν είστε ευχαριστημένες με τα αποτελέσματα, μην πανικοβληθείτε! Επαναλάβετε την άσκηση πάνω από 30 φορές την ημέρα και θα έχετε εκπληκτικά αποτελέσματα σε ένα μήνα.

Όλοι γνωρίζουμε ότι ένας καθιστικός τρόπος ζωής επηρεάζει αρνητικά τόσο τους μύες όσο και τα όργανα του σώματος. Μια κάμψη τουλάχιστον 30 φορές την ημέρα, θα κάνει τους μύες σας ακόμα πιο ισχυρούς. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να βελτιώσετε την ευλυγισία σας σε οποιαδήποτε ηλικία!

από Μαρία Ιωαννάτου