break up




Το να χωρίζεις από μια σχέση σίγουρα δεν είναι εύκολο. Ειδικά, τώρα που χειμωνιάζει και όλα σου φαίνονται πιο σκούρα. Όπως και να χει όμως η ζωή συνεχίζεται και αυτό θα περάσει. Σου παρουσιάζουμε ένα πρόγραμμα ανάρρωσης από την πρώτη στιγμή που θα πάρεις ή θα ακούσεις την απόφαση του χωρισμού για να σε βοηθήσει.

break up1

5 δευτερόλεπτα: Αρχίζεις και συνειδητοποιείς τον πόνο. Πάρε ένα παυσίπονο. Ναι, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Οχάιο 1,000 mlg από ένα παυσίπονο βοηθούν την αντίδραση του μυαλού σε δυσάρεστα νέα, πράγμα που σημαίνει ότι ίσως πονάτε λιγότερο.

break up2

1 ώρα: Πέσε και πάρε 20! Ο χωρισμός διεγείρει το άγχος, το οποίο γεμίζει το σώμα μας με κορτιζόλη και αδρεναλίνη. Μια δυνατή άσκηση, έστω και για λίγο θα επαναφέρει τον οργανισμό σας στα φυσιολογικά επίπεδα.

break up 3

1 μέρα: Διαγραφή από τα social media. Αν σου είναι δύσκολο δώσε τους κωδικούς σου σε μια φίλη να το κάνει για σένα. Αν δεν μπορείς να διαγράψεις όλες τις φωτογραφίες σας, τότε κρύψε τις σ’ ένα σημείο που τον κωδικό θα έχει η φίλη σας. Έρευνες έχουν δείξει πως το να τριγυρνάς σε παλιά φωτογραφικά άλμπουμ μόνο καλό δεν σου κάνει. 

Woman doing shoulder press exercise with a weight bar inside a gym

1 εβδομάδα: Ήρθε η ώρα να γραφτείς σ’ εκείνα τα μαθήματα crossfit που σκεφτόσουν τόσο καιρό. Όσο περισσότερο ασχολείσαι με τον εαυτό σου και με πράγματα που σου αρέσουν τόσο ευκολότερο είναι να ξεκόψεις από την παλιά σχέση. Επιπλέον, έχεις κάτι να περιμένεις!

Speed Dating

2 εβδομάδες: Ξεκίνα να δέχεσαι κάποιες προτάσεις για ραντεβού ή απλώς κοπλιμέντα. Επισκέψου ένα speed dating. Ξεκαθαρίζουμε ότι στο σημείο αυτό δεν είναι στόχος η καινούρια σχέση ούτε να λες ναι σε όποιον σου ζητήσει να βγείτε. Το να νιώθεις, όμως, πως αρέσεις, βοηθάει στο να επουλωθούν σιγά σιγά τα ψυχικά σου τραύματα.

break up5

3 εβδομάδες: Πάρε τηλέφωνο την τέταρτη ξαδέρφη σου, με την οποία τελευταία φορά μίλησες τρεις μήνες πριν, και κανόνισε να την συναντήσεις. Πάνω στην κουβέντα πες της  και τα δικά σου.  Μπορείς επίσης να γράψεις τι συνέβη. Μελέτες δείχνουν ότι το να συζητάς τι συνέβη με ένα άτομο που δεν εμπλέκεται ή να γράφεις την εμπειρία σου, σε βοηθά να αναρρώνεις γρηγορότερα.

Man and woman smiling at each other

1 μήνας: Μην κάνεις βιαστικές κινήσεις, ούτε να πιεστείς αν δε νιώθεις έτοιμη. Αν όμως, ο χαριτωμένος υπάλληλος στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς ή το καφέ που κάνεις το διάλειμμά σου σου ζητήσει να βγείτε μην αρνηθείς. Μπορεί και κείνος να ψάχνει απλά ένα άτομο να συζητά και να περνά καλά.

από sstrempa