Η νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας ξεκίνησε κι αν αναζητάτε νηστίσιμες συνταγές για το μενού ολόκληρης της εβδομάδας, είμαστε εδώ για να σας δώσουμε εύκολες και «νόστιμες» εναλλακτικές.

Μπορεί τα μακαρόνια να είναι η εύκολη λύση, αλλά σίγουρα χρειαζόμαστε ποικιλία στη διατροφή μας. Σήμερα λοιπόν σας προτείνουμε μια εύκολη μανιταρόπιτα που δεν στερείται γεύσης. Μπορείτε να την εμπλουτίσετε με επιπλέον λαχανικά για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση!

Υλικά

1 πακέτο έτοιμη ζύμη κρούστας
1 μεγάλο κρεμμύδι, ψιλοκομμένο
1 κονσέρβα μανιτάρια ή 1 πακέτο φρέσκα μανιτάρια πλευρώτους
3 μεγάλες πιπεριές (1 κόκκινη, 1 κίτρινη, 1 πορτοκαλί), κομμένες σε ροδέλες
1/2 ποτήρι κρασί
1/2 ποτήρι έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη

Εκτέλεση

Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 200ºC. Βάζετε λίγο λάδι σε μια μεγάλη κατσαρόλα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και σοτάρετε το κρεμμύδι. Σταδιακά ρίχνετε τις πιπεριές και τέλος τα μανιτάρια. Τα σοτάρετε μέχρι να πάρουν χρώμα και να μαλακώσουν και έπειτα τα σβήνετε με το κρασί και τα αφήνετε να πάρουν μια βράση. Προσθέτετε τα μπαχαρικά και τέλος το αλάτι και αφήνετε το μείγμα να «πιει» τα υγρά του.


Απλώνετε καλά τα μισά φύλλα κρούστας σε ένα μεγάλο ταψί, ρίχνετε μέσα το μείγμα και καλύπτετε με τα υπόλοιπα φύλλα. Bάζετε την πίτα στον φούρνο και την ψήνετε στους 200ºC, μέχρι το φύλλο να αρχίσει να ροδίζει και η γέμιση να βγάζει μικρές φουσκάλες (περίπου 45 λεπτά). Την αφήνετε λίγο να κρυώσει και σερβίρετε.

από Μαρία Ιωαννάτου