Ο χρήστης ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό τόσο τον διάλογο που είχε ο ίδιος με τον άστεγο όσο και το διάλογο που είχε με τον υπεύθυνο του Κέντρου Φιλοξενίας ο οποίος αρχικά του είχε πει ότι ο άστεγος μπορεί να φιλοξενηθεί στο Κέντρο αλλά στη συνέχεια κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο να γίνει καθώς το Κέντρο θα έκλεινε επειδή δεν υπήρχε προσωπικό. Ο Themis Vas που πήγε έξω από το Κέντρο διαπίστωσε ιδίοις όμμασι ότι το Κέντρο είχε κλείσει λόγω έλλειψης υπαλλήλου.Ο διάλογος που ακολουθεί είναι χαρακτηριστικός:
Σε επικοινωνία του LiFO.gr με το Δήμο Αθηναίων, εκπρόσωπος της δημοτικής αρχής υποστήριξε ότι μόλις ο υπάλληλος ενημερώθηκε από τον αντικαταστάτη του ότι είναι άρρωστος και δεν θα μπορέσει να κάνει τη βάρδια του, λειτούργησε αυθαίρετα και δεν ειδοποίησε κανέναν, επικαλούμενος πως είχε πιάσει χιόνι και δεν ήξερε πως θα γυρνούσε στο σπίτι του. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο χώρος φιλοξενίας να παραμείνει κλειστός για περίπου μία ώρα, από τις 22.30 έως τις 23.30 τη νύχτα. Όταν το θέμα πήρε δημοσιότητα, ο υπάλληλος ειδοποίησε τις αρμόδιες δομές και ένας άλλος υπάλληλος πήγε και άνοιξε ξανά το χώρο.
Διαδικασία αναζήτησης πειθαρχικών ευθυνών κινεί ο Δήμος Αθηναίων για δημοτικό υπάλληλο, ο οποίος αυθαίρετα έκλεισε Λέσχη Φιλίας, που λειτουργούσε ως θερμαινόμενος χώρος για τους άστεγους, επικαλούμενος λήξη του ωραρίου του.
Σχετικά Άρθρα
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News