Γραμμή 4 του Μετρό: Έρχονται 15 νέοι σταθμοί και τρένα χωρίς οδηγό

γραμμή-4-του-μετρό-έρχονται-15-νέοι-σταθμ

Παραδόθηκαν στους προεπιλεγέντες αναδόχους της επέκτασης του Μετρό κατά το Α’ στάδιο του διαγωνισμού, τα συμβατικά στοιχεία (τεύχη και σχέδια) για το Β’ στάδιο του διαγωνισμού, για τη Γραμμή 4 του μετρό Αθήνας, Τμήμα Α’, Άλσος Βεΐκου-Γουδή.

Το τρέχον Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών Μετρό Αθήνας περιλαμβάνει τη Γραμμή 4 του Μετρό, Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμό-Φάρο-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της (α) προς Βύρωνα-Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό. Η Γραμμή 4 αποτελείται από δύο σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα:

Τμήμα Α’: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)

Τμήμα Β’: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)

Τμήμα Γ’: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)

Τμήμα Δ’: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χλμ και 6 σταθμούς)

Τμήμα Ε’: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

Η αρχή έγινε με το Τμήμα Α, για το οποίο η Α’ Φάση του διαγωνισμού απέφερε ως υποψήφιους αναδόχους τα σχήματα:

ΤΕΡΝΑ ΑΕ – VINCI-SIEMENS AG “TVS”

J+P ΑΒΑΞ ΑΕ – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A.

ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι καλούνται να υποβάλουν τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές τους μέχρι τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018. Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης ανέρχεται σε 1.510.000.000 ευρώ και η προβλεπόμενη διάρκεια υλοποίησης του έργου ανέρχεται σε 8 χρόνια.

%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%ae-4-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%81%cf%8c-%ce%ad%cf%81%cf%87%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%b9-15-%ce%bd%ce%ad%ce%bf%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b1%ce%b8%ce%bc0

Γραμμή 4 – Τμήμα Α’: «Άλσος Βεΐκου – Γουδή»

Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου. Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει:

  • Δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
  • Εννέα ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.
  • Σήραγγα υπόγειας διάνοιξης διατομής διπλής τροχιάς που θα διανοιχτεί με τουλάχιστον δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) μήκους περί τα 12km.
  • Σήραγγες υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα διπλής τροχιάς, τριπλής τροχιάς & διακλαδώσεων.
  • Σήραγγες μονής τροχιάς (STT) υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα μήκους 850,0 μ. περίπου.
  • Δύο επίσταθμους της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).
  • Ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για τη γραμμή 4, με προοπτική ενσωμάτωσης και του ελέγχου λειτουργίας των γραμμών 1, 2, 3, αλλά και μελλοντικών αυτόματων νέων γραμμών, καθώς και του Τραμ. Το νέο (ΚΕΛ) θα χωροθετηθεί εντός των ορίων του Αμαξοστασίου Σεπολίων.
  • Ένα νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών σε διαθέσιμο χώρο εντός των ορίων του Αμαξοστασίου Σεπολίων.
  • Το έργο επίσης περιλαμβάνει το απαιτούμενο τροχαίο υλικό (20 αυτόματα τρένα χωρίς οδηγό), καθώς και όλα τα απαιτούμενα Ηλεκτρομηχανολογικά και Σιδηροδρομικά Συστήματα για τη λειτουργία της Γραμμής.

Σχετικά Άρθρα
Σε ποιες περιοχές θα είναι αύριο κλειστές τράπεζες και καταστήματα
Σε ποιες περιοχές θα είναι αύριο κλειστές τράπεζες και καταστήματα
"Έβαλαν ρεφενέ για να ναυλώσουν μόνοι τους λεωφορεία και να φύγουν" - Αβοήθητοι 300 επιβάτες τρένου στην Οινόη
“Έβαλαν ρεφενέ για να ναυλώσουν μόνοι τους λεωφορεία και να φύγουν” – Αβοήθητοι 300 επιβάτες τρένου στην Οινόη
Κακοκαιρία Ελπίς: Αργία και αύριο σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
Κακοκαιρία Ελπίς: Αργία και αύριο Τετάρτη, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ζήτησε αποζημίωση 2.000 ευρώ από την Αττική Οδό για κάθε όχημα που εγκλωβίστηκε
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ζήτησε αποζημίωση 2.000 ευρώ από την Αττική Οδό για κάθε όχημα που εγκλωβίστηκε
Κορωνοϊός: Πόσα είναι αυτή τη στιγμή τα περιστατικά Covid-19 παγκοσμίως;
Κορωνοϊός: Πόσα είναι αυτή τη στιγμή τα περιστατικά Covid-19 παγκοσμίως;
Απελπισμένοι πολίτες στις αποβάθρες του Προαστιακού τρέχουν να προλάβουν το συρμό
Απελπισμένοι πολίτες στις αποβάθρες του Προαστιακού τρέχουν να προλάβουν το συρμό

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του