Τους 199 έφθασαν οι νεκροί από κορωνοϊό στη χώρα μας.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, κατέληξε ένας 85χρονος, ο οποίος νοσηλευόταν στο Βοστάνειο νοσοκομείο Μυτιλήνης.
Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι στην εντατική νοσηλεύεται και ο γιος του, ενώ θετικός στον κορωνοϊό είναι και ο εγγονός του.
Επίσης, ένας ακόμη άνθρωπος κατέληξε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης.
Σχετικά Άρθρα





















Google News