Αρχική > Featured > Μυρτώ Κάζη: «Το χρέος κάθε influencer είναι να μην διαφημίζει πράγματα που δεν θα χρησιμοποιούσε»

Μυρτώ Κάζη: «Το χρέος κάθε influencer είναι να μην διαφημίζει πράγματα που δεν θα χρησιμοποιούσε»

Όσες από εσάς έχετε οργανώσει γάμο – είτε τον δικό σας είτε της κολλητής σας είτε της αγαπημένης σας ξαδέρφης – σίγουρα θα έχετε πέσει πάνω στο Yes I Do. Για να μην πω ότι αποτελεί τη «Βίβλο του γάμου» για τις περισσότερες από εσάς! Προσωπικά, το γνώριζα ως ένα πολύ ενημερωμένο portal και free press γάμου, αλλά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο το γνώρισα ακόμα καλύτερα, οργανώνοντας τον δικό μου!

Ό,τι ψάχνει κάθε νύφη από την αρχή μέχρι το τέλος αυτού του όμορφου «ταξιδιού», από την αναζήτηση της εκκλησίας μέχρι τις λεπτομέρειες της δεξίωσης και του honeymoon, θα το βρει στο Yes I Do. Πίσω από τη σύλληψη της ιδέας βρίσκεται η δημοσιογράφος Μυρτώ Κάζη, η οποία μίλησε αποκλειστικά στο Infowoman.gr για το αγαπημένο της «παιδάκι» όπως συνηθίζει να το αποκαλεί αλλά και το νέο της εγχείρημα, το BOOM, ένα portal που θα συνοδεύεται από free press και θα απευθύνεται σε… απαιτητικούς γονείς!

Πώς αποφασίσατε να δημιουργήσετε μία ιστοσελίδα και ένα Free Press με επίκεντρο τον γάμο;

«Κάθε φορά που παίρνω μία απόφαση πάντα ξεκινάει από τον αυθορμητισμό και τον παρορμητισμό ενός μικρού κοριτσιού που ζει μέσα μου! Πώς τα παιδάκια θέλουν κάτι «εδώ και τώρα» και το διεκδικούν; Έτσι κι εγώ! Στην ουσία του βέβαια, οι αποφάσεις μου προκύπτουν μόλις βρω ένα κενό στην αγορά. Έτσι μου ήρθε η ιδέα του Yes I Do -έλειπε ένα μέσο που να προσεγγίζει την premium πλευρά του γάμου- έτσι προέκυψε και το ΒΟΟΜ!».

Ποιο κομμάτι της διαδικασίας απολαμβάνετε περισσότερο μέχρι την ολοκλήρωση του τεύχους;

«Αχ όλα! Μόλις παραδώσουμε το ένα τεύχος, την επόμενη μέρα κιόλας κάνουμε brainstorming για το επόμενο. Ποια πρόσωπα θα φιλοξενήσουμε; Τι συμβαίνει στα διεθνή wedding portals; Ποιες τάσεις θα «φορεθούν» το επόμενο καλοκαίρι και ποια αντισυμβατικά άρθρα πρέπει να αναπτυχθούν; Μοιράζουμε θέματα, γελάμε πολύ, η μία προτείνει ιδέες στην άλλη και ξεκινάμε το γράψιμο! Έπειτα από λίγο καιρό φτάνουν οι μέρες των φωτογραφίσεων που θα τολμήσω να πω πως είναι οι πιο απολαυστικές ημέρες του χρόνου!».

Το Yes I Do Catwalk έχει γίνει πλέον θεσμός. Είναι ένα project για το οποίο δουλεύετε πολλούς μήνες. Τι να περιμένουμε φέτος;

«Παίρνω μια βαθιά ανάσα και απαντώ! Φέτος να περιμένετε κάτι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ! Είμαι άνθρωπος που βαριέται αμέσως και έτσι αυτό που ετοιμάζουμε για τον Ιανουάριο του 2020 θα είναι κάτι πολύ πιο international και μεγάλο σε σχέση με ό,τι έχουμε κάνει ως σήμερα. Γι’ αυτό και το στήνουμε ήδη 6 μήνες πριν!».

Το BOOM MAG είναι το νέο επαγγελματικό βήμα σας. Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει; Θέλετε να μας το «συστήσετε» με λίγα λόγια;

«Το BOOM είναι το νέο μου παιδάκι! Προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων Babies Of Outstanding Mommies και είναι ένα νέο πολύ premium free press για γονείς που θα συνοδεύεται φυσικά από site (www.boommag.gr) και social media και θα απευθύνεται μόνο σε… απαιτητικούς γονείς! Θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε μία back to school edition την 1η Σεπτεμβρίου και θα κυκλοφορεί 4 φορές το χρόνο, στην αρχή κάθε σεζόν, σε περισσότερα από 400 πολύ καλά επιλεγμένα σημεία σε όλη τη χώρα! Θα είναι ΤΕΛΕΙΟ! Σας το υπόσχομαι!».

Την ώρα που ο ηλεκτρονικός τύπος κατέχει τα πρωτεία, εσείς προχωράτε δυναμικά με δύο free press. Θεωρείτε ότι γίνεται ξανά στροφή στα έντυπα μέσα;

«Όχι δεν θεωρώ ότι ο κόσμος πάει στο περίπτερο να αγοράσει περιοδικά και αν με ρωτάτε αυτό με πληγώνει λίγο γιατί αγαπώ το χαρτί και πιστεύω ότι όταν δεις ένα άρθρο εκτυπωμένο είναι πολύ διαφορετικό από την digital εκδοχή του. Για το λόγο αυτό, εμείς ως Yes I Do αλλά και ΒΟΟΜ επιλέγουμε να πάμε με Free Press δίνοντας στον κόσμο την ευκαιρία να διαβάσει τα περιοδικά μας χωρίς να χρειαστεί να τα αγοράσει».

Ζούμε στην εποχή που τα social media έχουν κατακλύσει την καθημερινότητά μας. Στο Instagram έχετε περίπου 33.000 followers. Ποια είναι η αλληλεπίδραση που έχετε μαζί τους;

«Καμιά φορά τα βράδια ο άντρας μου, μου λέει «κλείσε επιτέλους το κινητό να δούμε Netflix» αλλά μου είναι αδύνατο να σταματήσω να απαντάω στα κορίτσια. Κάθε μέρα κάποια follower θα μοιραστεί μαζί μου τα νέα της εγκυμοσύνης της, μου στέλνουν υπέρηχους από τα μωρά τους, βίντεο με τα πρώτα τους χάδια ή βήματα, με ρωτάνε ό,τι μπορεί να φανταστείς και είναι όλες τόσο μα τόσο γλυκιές. Για εμένα λοιπόν είναι αδύνατο να μην απαντήσω σε κάθε μία ξεχωριστά, με πλήρη ανάλυση και να μοιραστώ τη χαρά ή τις ανησυχίες της!».

Υπάρχει όριο στο Instagram; Υπάρχουν δημοσιεύσεις σε άλλα προφίλ που σας «ενοχλούν»; Εσείς τι δεν θα ανεβάζατε ποτέ;

«Το Instagram το μαθαίνουμε μέρα με τη μέρα καθώς και εκείνο εξελίσσεται αδιάκοπα. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι υπάρχει όριο στη χυδαιότητα αλλά και τη σαχλαμάρα. Για εμένα το Instagram είναι ένα μέσο μιντιακό. Μπορείς να μοιραστείς με τους followers σου νέα, ανακαλύψεις, τις δικιές σου προτιμήσεις και οτιδήποτε αγαπάς. Το χρέος κάθε “influencer” αν τους αποκαλέσουμε έτσι, είναι να μην δέχεται να αμειφθεί για να διαφημίσει πράγματα που δεν θα χρησιμοποιούσε ο ίδιος. Εγώ έχω αρνηθεί πολλές φορές συνεργασίες με brands που δεν χρησιμοποιώ στο σπίτι ή τα παιδιά μου και αυτή είναι η κόκκινη γραμμή για εμένα. Δεν την ξεπερνάω ποτέ γιατί κάνω mother blogging και επομένως οι ευθύνες είναι πολύ μεγαλύτερες από το beauty, το fashion ή το travel».

Με δύο μικρά παιδιά, με sites και Free Press να τρέχουν, με δικό σας κανάλι στο YouTube, επαγγελματικά ταξίδια και άλλες υποχρεώσεις, πώς βρίσκετε χρόνο για όλα;

«Χρόνος υπάρχει για όλους και για όλα. Το σημαντικό είναι να ξυπνάς το πρωί και να νιώθεις ότι μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο. Ότι σου αρέσει η ζωή σου, ότι είσαι ευλογημένος για όλα όσα έχεις και ότι τίποτα δεν μπορεί να σε σταματήσει. Απολαμβάνω κάθε στιγμή της ζωής μου και συχνά, όπως λέω στα παιδιά μου, «δεν μου φτάνουν όσα χρόνια κι αν ζήσω για να σας χορτάσω». Αισθάνομαι ότι είμαι αχόρταγη όσον αφορά τη ζωή και τα συναισθήματα! Θέλω να τα ζω όλα στο full!».

Ποια είναι τα μελλοντικά επαγγελματικά σας σχέδια, αλλά και τα πιο άμεσα -καλοκαιρινές διακοπές;

«Eτοιμαζόμαστε για διακοπές σε διάφορα μέρη της Ελλάδας με κολλητούς μας φίλους που έχουν κι εκείνοι παιδιά και παράλληλα όσο θα είμαστε στην παραλία θα ετοιμάζεται το πρώτο τεύχος του ΒΟΟΜ, οπότε θα είμαι με ένα κινητό στο χέρι για να βλέπω μακέτες και να νιώθω περηφάνεια και συγκίνηση που την 1η ημέρα του Σεπτεμβρίου θα μπορείτε να διαβάσετε αυτό το φανταστικό family free press! Μελλοντικά σχέδια; Όπως λένε τα κορίτσια στο γραφείο «καλύτερα να μην κάνεις σχέδια, γιατί όταν σκέφτεσαι κάτι μετά τρέχουμε και δεν φτάνουμε δέκα άτομα!». Οπότε λέω να αφήσω τα κορίτσια μου να ξεκουραστούν και να τους ανακοινώσω κάποιες σκέψεις από Σεπτέμβριο, τι λέτε;».