Τη νέα συλλογή γυναικείων μαγιό της Adidas διαφημίζει ένας… άντρας και το διαδίκτυο ξεσπά

τη-νέα-συλλογή-γυναικείων-μαγιό-της-adidas-δ

Τα πρώτα γυναικεία μαγιό της συλλογής “Pride 2023” παρουσίασε πρόσφατα η Adidas, προκαλώντας περισσότερα αρνητικά σχόλια από όσα μάλλον υπολόγιζε, εξαιτίας της επιλογής να χρησιμοποιήσει έναν έναν άντρα ως μοντέλο.

Το ολόσωμο μαγιό που προκάλεσε τις περισσότερες αντιδράσεις, λανσάρεται από έναν πολύ λεπτό άνδρα, με τα γεννητικά του όργανα να διαγράφονται στο κάτω μέρος. Το σχέδιο του μαγιό, με τα πολύχρωμα γεωμετρικά σχήματα, προέκυψε από τη συνεργασία του Νοτιοαφρικανού σχεδιαστή Rich Mnisi. Ούτε εκείνος ούτε η Adidas, όμως, έχουν δεχτεί να απαντήσουν δημόσια στις αντιδράσεις που η διαφήμιση αυτή προκάλεσε.

Ολόκληρη η σειρά Pride 2023, η οποία περνά το μήνυμα «Let Love Be Your Legacy» (Άσε την Αγάπη να Γίνει η Κληρονομιά σου) δημιουργήθηκε και λανσαρίστηκε έναν μήνα πριν τον μήνα Pride, καλώντας σε «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της αδιαμφισβήτητης πίστης ότι η αγάπη ενώνει», γράφει η Adidas στο site της.

Φαίνεται, όμως, πως το συγκεκριμένα μαγιό, μάλλον διχασμό έχει προκαλέσει, παρά ομοψυχία.

Η γοητεία της αρνητικής διαφήμισης

%cf%84%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%cf%83%cf%85%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ae-%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b9%ce%ba%ce%b5%ce%af%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%8c-%cf%84%ce%b7%cf%82-adidas-%ce%b40

Χρειάστηκαν λίγες μόνο ώρες από τη στιγμή που εμφανίστηκε το πρώτο υποτιμητικό σχόλιο στο Twitter για να κάνει η νέα σειρά της Adidas τον γύρο του κόσμου. Σήμερα δεν υπάρχει χρήστης των social media που να μην έχει δει αυτό το μαγιό.

Πέτυχε, λοιπόν, η εταιρεία τον εμπορικό σκοπό της;

Πιθανώς. Όμως, δεν είναι λίγοι και αυτοί που έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν τα πλήθη, όπως π.χ. οι ακτιβιστές για τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι οποίοι υποστηρίζουν πως κανένα γυναικείο μαγιό δεν κοσμείται από ένα… εξόγκωμα στο κάτω μέρος. Πρόσθεσαν δε, ότι «δεν ανέφεραν καν, ότι είναι ένα unisex μαγιό. Και το έκαναν γιατί ουσιαστικά προσπαθούν να διαγράψουν τις γυναίκες».

%cf%84%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%cf%83%cf%85%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ae-%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b9%ce%ba%ce%b5%ce%af%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%8c-%cf%84%ce%b7%cf%82-adidas-%ce%b42
Μια άλλη γυναίκα ακτιβίστρια έγραψε, ότι «έχω στήθος, γοφούς και καμία ανάγκη για ένα φουσκωτό μαξιλαράκι στην περιοχή της μήτρας μου. Το μαγιό αυτό, λοιπόν, δεν απευθύνεται σε εμένα ή στις περισσότερες γυναίκες…»
Όχι μόνο μαγιό…

%cf%84%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%cf%83%cf%85%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ae-%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b9%ce%ba%ce%b5%ce%af%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%8c-%cf%84%ce%b7%cf%82-adidas-%ce%b44

Στη σειρά Pride 2023 δεν είναι μόνο το εν λόγω μαγιό που λανσάρεται από άντρα μα και άλλα ρούχα, π.χ. φορέματα και t-shirt. Μόνο για την plus-size σειρά επιλέχθηκε μια plus-size γυναίκα ως μοντέλο.

«Φαίνεται πως η εταιρεία δεν απευθύνεται ούτε στις λεπτές γυναίκες ούτε στα plus-size trans μοντέλα», έγραψε απ’αυτού ένας άλλος χρήστης του Twitter.

Μπορεί, όμως, απλά να στερήθηκε περισσότερης φαντασίας και να κατέληξε τελικά να αντιγράφει τη Nike, η οποία τον περασμένο μήνα λάνσαρε τη νέα της σειρά, συμπεριλαμβανομένων σουτιέν και κολάν, με μία transgender γυναίκα. Ούτε αυτή η επιλογή μοντέλου, όμως, στέφθηκε με επιτυχία…

Διαβάστε ακόμα:

Κάνε τη σωστή ερώτηση για τον καρκίνο του πνεύμονα

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας: Το «Fast X» κάνει, επιτέλους, πρεμιέρα – Γαλλική κυριαρχία στο σινεμά

Σοκάρει η Ρίκα Διαλυνά: «Είναι απολύτως βέβαιο ότι θα με είχε στραγγαλίσει και πετάξει το άψυχο κορμί μου»

Σχετικά Άρθρα
"Summer Dance": Η νέα συλλογή της Ioanna Kourbela μάς ταξιδεύει
“Summer Dance”: Η νέα συλλογή της Ioanna Kourbela μάς ταξιδεύει στο υπέροχο καλοκαίρι της Μεσογείου
Το iconic, φούξια look της Άννας Βίσση γίνεται statement
Το iconic, φούξια look της Άννας Βίσση γίνεται statement
Ο "προκλητικός" τρόπος που η Σίντι Κρόφορντ ευχήθηκε στη Ναόμι Κάμπελ για τα γενέθλιά της
Ο hot τρόπος που η Σίντι Κρόφορντ ευχήθηκε στη Ναόμι Κάμπελ για τα γενέθλιά της
Η καμπάνια “How do you feel?” μας ζητά να συνδέσουμε τα συναισθήματά μας με το στυλ μας; Εσύ μπορείς;
Η καμπάνια “How do you feel?” μας ζητά να συνδέσουμε τα συναισθήματά μας με το στυλ μας; Εσύ μπορείς;
Fjällräven: Τι μπορεί να γνωρίζει μια σουηδική μάρκα για την πεζοπορία στον ήλιο; Η απάντηση είναι: πολλά κι εμείς την εμπιστευόμαστε
Fjällräven: Τι μπορεί να γνωρίζει μια σουηδική μάρκα για την πεζοπορία στον ήλιο; Η απάντηση είναι: πολλά κι εμείς την εμπιστευόμαστε
Τα πολύχρωμα sneakers γίνονται το απόλυτο fashion statement της Άνοιξης και κερδίζουν μια θέση στην γκαρνταρόμπα σου
Τα πολύχρωμα sneakers γίνονται το απόλυτο fashion statement της Άνοιξης και κερδίζουν μια θέση στην γκαρνταρόμπα σου

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του