Η εταιρεία ρούχων Lacoste δε χρειάζεται να ανανεώνει τα design της για να είναι στη μόδα κι αυτό χάρη στο “polo”. Το “πρακτικό” μπλουζάκι που δημιούργησε ο René Lacoste, σχεδόν έναν αιώνα πριν, έγινε αφορμή και έμπνευση για μια από τις πλέον προβεβλημένες και βραβευμένες διαφημιστικές ταινίες της τελευταίας δεκαετίας.
Το Athens Film Fashion Festival παρουσιάζει την ταινία του Seb Edwards “Lacoste – Timeless, The Film (Director’s Cut)“.
Μια ιστορία αγάπης κρύφτηκε σε μια διαφήμιση που έχει σαν κεντρική ιδέα την κλασική αξία, το διαχρονικό, το αιώνιο… Όπως και το σχέδιο που την ενέπνευσε, πρόκειται για ένα πολύ απλό design, ντυμένο βέβαια με τη δουλειά ορισμένων εκ των κορυφαίων της μεγάλης οθόνης (να πούμε για τη Madeleine Fontaine που έραψε τα κοστούμια της “Jackie“, τη μουσική του Max Richter ή τη φωτογραφία του Hoyte Van Hoytema;).
Μια γυναίκα κι ένας άντρας συναντιούνται σε ένα σταθμό του τρένου, κάπου τη δεκαετία του ’30. Ανταλλάσσουν ματιές και ρίχνονται στο “όμορφο άθλημα της ζωής” (όπως υπογραμμίζει και το σλόγκαν). Αντίπαλός τους ο χρόνος, που επιταχύνει πάνω σε ατσαλένιες ράγες, προτάσσοντας αφηρημένα σαν εμπόδια μικροσκοπικές στιγμές από την ιστορία. Ο έρωτας ωστόσο βρίσκει το δρόμο στον άξονα που ορίζουν οι ματιές τους. Ένα φιλί και ένα δάκρυ (άντε κι ένα μπλουζάκι) θα σφραγίσουν τη διαδρομή προς την αιωνιότητα.
Όσοι θέλουν την αγάπη τους απλή, κομψή και όμορφη, ιδού το προσχέδιο, πακεταρισμένο σε 90 δευτερόλεπτα ανόθευτης οπτικοακουστικής ευτυχίας.
Ακολουθεί η ταινία
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News