Αναφερόμενος στην «μακρόχρονη σχέση» του με τη Madonna, ο διάσημος σχεδιαστής Marc Jacobs, ανακηρύσσει την 24χρονη κόρη της Λούρδη πρόσωπο της ανοιξιάτικης συλλογής του και μας χαρίζει μερικά πραγματικά μοναδικά στιγμιότυπα.
Εύκολα λοιπόν καταλαβαίνει κανείς ότι η Λούρδη δεν χρειάστηκε να περάσει από οντισιόν για να γίνει η νέα μούσα του διάσημου αμερικανικού οίκου.
Αντιθέτως, μάλιστα, με τις αντισυμβατικές ιδέες της περί ομορφιάς κα ιmodelling, τραβά τα βλέμματα επάνω της και εκφράζει το πνέυμα της νέας εποχής.
Σχετικά άρθρα: Διάσημες Ελληνίδες βγήκαν στα χιόνια με στυλ – Εικόνες με τις καλοντυμένες του Instagram
«Ήταν απολύτως λογικό για εμάς να θέλουμε τη Λόλα «Λούρδη» για πρόσωπο της καμπάνιας καθώς αποδίδει τέλεια το νεανικό πνεύμα και τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα της νέας, πιο φρέσκιας εκδοχής του brand», αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου του αμερικανικού οίκου.

Η μεγαλύτερη κόρη της Μαντόνα έχει απασχολήσει πολλές φορές τα δημοσιεύματα για τις τρίχες στο σώμα της, κυρίως στη μασχάλη, τις οποίες επιδεικνύει με κάθε τρόπο, όπως και η διάσημη μητέρα της.
Η Λούρδη, το μεγαλύτερο από τα έξι παιδιά της Μαντόνα, εκτός από μοντέλο είναι σχεδιάστρια μόδας και τραγουδίστρια.
Στη συγκεκριμένη φωτογράφηση, με κόκκινα μακριά μαλλιά, αψεγάδιστα μακριά νύχια και ατίθασα φρύδια -σήμα κατατεθέν της πλέον- κοιτάζει το φακό φορώντας πολύχρωμες φλοράλ μπλούζες.

Όπως αναφέρει το CNN, η Λούρδη ή αλλιώς «Λόλα» όπως είναι το ψευδώνυμό της, θα προωθεί ολοκαίνουργια αξεσουάρ για την συλλογή «Άνοιξη 2021» με τσάντες σε έντονα χρώματα , αθλητικά και κοσμήματα με το λογότυπο του γνωστού σχεδιαστή.
View this post on Instagram
Google News