H Jennifer Lopez ενώνει και πάλι – 20 χρόνια μετά- τις δυνάμεις της με τον οίκο Versace, αυτή τη φορά για την καμπάνια Versace spring 2020.
Σημειώστε πως είκοσι χρόνια περίπου πριν η Τζένιφερ Λόπεζ είχε «σπάσει» τα κοντέρ του ίντερνετ φορώντας στην απονομή των Grammy’s ένα μεταξωτό σιφόν Versace φόρεμα το οποίο έμεινε στην ιστορία της μόδας ως το «πράσινο bamboo dress». Την επόμενη μέρα οι εν λόγω φωτογραφίες είχαν διαμοιραστεί παντού (η πρώτη φωτογραφία του φορέματος είχε μέσα σε ένα 24ωρο 642,917 downloads από την σελίδα των Grammy’s), ενώ έπαιξε στο εξώφυλλο των περισσοτέρων περιοδικών μόδας. Η τουαλέτα αξίας 15.000 δολαρίων έγινε ήδη γίνει αντικείμενο πόθου για χιλιάδες γυναίκες.
H τουαλέτα των Grammy’s
Οι φωτό της καμπάνιας του Versace
Πλέον το φόρεμα εκτίθεται στο μουσείο των Grammy, κοστίζει μια περιουσία για να το αγοράσει κανείς σήμερα και έχει τη δική του σελίδα στη Wikipedia.
Δύο δεκαετίες μετά λοιπόν από τον ασύλληπτο χαμό που προκάλεσε το jungle dress, η τραγουδίστρια και η Donatella Versace ενώνουν και πάλι τις δυνάμεις τους αυτήν τη φορά για την καμπάνια Versace spring 2020.
Ο λόγος είναι απλός: στην νέα καμπάνια πρωταγωνιστεί το πράσινο jungle pattern με τα περίφημα μπαμπού!
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News