Fjällräven: Το πιο βιώσιμο brand ρούχων στη Σουηδία που αξίζει να γνωρίσεις πριν ξεκινήσεις τις εξορμήσεις στη φύση

Μπορεί, λόγω της πανδημίας και των απανωτών lockdown με τα περιοριστικά μέτρα να μην απολαμβανουμε τις εξορμήσεις μας στην ελληνική φύση, όπως θα θέλαμε, αλλά όπου αυτό είναι εφικτό, μπορούμε να κάνουμε κάποιες σύντομες. Και επειδή τα τελευταία χρόνια η βιώσιμη μόδα έχει κερδίσει έδαφος, μπορείς για τις βόλτες στη φύση να επιλέξεις βιώσιμα ρούχα.

Και συγκεκριμένα την Fjällräven, η οποία αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως η πιο βιώσιμη μάρκα στην κατηγορία “Ένδυση & Μόδα”, από τον ευρωπαϊκό δείκτη βιωσιμότητας Sustainable Brand IndexTM. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μελέτη της Ευρώπης για την αειφορία που διενεργείται κάθε χρόνο από το 2011 με στόχο να αναδείξει τις αντιλήψεις για τις βιώσιμες μάρκες, σε δείγμα 58.000 καταναλωτών σε οκτώ χώρες, αξιολογώντας πάνω από 1.400 μάρκες σε 35 βιομηχανίες.

Η Fjällräven ξεχώρισε, καθώς δίνει προτεραιότητα στην χρήση ανακυκλωμένων, οργανικών και ανανεώσιμων υλικών, σύμφωνα με τα κριτήρια Higg Index. Ακόμη, από το 2015, και για όλα τα προϊόντα η εταιρεία χρησιμοποιεί μεθόδους εμποτισμού χωρίς φθοράνθρακες και το βασικό ύφασμά της G-1000 είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και οργανικό βαμβάκι.

Στο επίκεντρο της Fjällräven είναι και η αξιοποίηση μιας ολοκληρωμένης βιώσιμης σειράς μαλλιού, ενώ η εταιρεία είναι επίσης μέλος του Συνασπισμού Βιώσιμης Ενδυμασίας και της Πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για την Παγκόσμια Δράση για το Κλίμα.

Διαβάστε επίσης: Πόσο… ηθική είναι η μόδα σήμερα; 7 brands κάνουν την υπέρβαση για τον πλανήτη μας!

Η Christiane Dolva Törnberg, Επικεφαλής Αειφορίας της Fjällräven, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Fjällräven θεωρείται το πιο βιώσιμο εμπορικό brand της Σουηδίας στον κλάδο της. Η διάκριση αυτή έρχεται ως επιβεβαίωση της σκληρής δουλειάς που καταβάλουμε και μας δίνει την ώθηση να συνεχίσουμε για να εξελιχθούμε κι άλλο. Άλλωστε, η βιωσιμότητα δεν αποτελεί κάτι μεμονωμένο για εμάς, αλλά είναι μια αρχή μας, πλήρως ενσωματωμένη σε ό,τι κάνουμε.»

Με το όραμα να είναι η πιο βιώσιμη και κορυφαία εταιρεία ρούχων και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση, η Fjällräven παράγει ανθεκτικά, λειτουργικά και διαχρονικά προϊόντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τη φύση. Αυτές οι παράμετροι αποτελούν και την στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας ως προς την ανάπτυξη των προϊόντων της, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας, του σχεδιασμού και της κατασκευής τους.

Μάθετε περισσότερα για τη βιωσιμότητα, τα υλικά και το σχεδιασμό της Fjällräven στο fjallraven.com

Σχετικά Άρθρα
US Polo Assn: H συλλογή S/S24 εμπνέεται από τα χρώματα και την ατμόσφαιρα της Μεσογείου
US Polo Assn: H συλλογή S/S24 εμπνέεται από τα χρώματα και την ατμόσφαιρα της Μεσογείου
Θυμάστε τα «τέρατα» που κέρδισαν τη Eurovision της Αθήνας; Σήμερα ποζάρουν στη Vogue με... Prada
Θυμάστε τα «τέρατα» που κέρδισαν τη Eurovision της Αθήνας; Σήμερα ποζάρουν στη Vogue με… Prada
Η νέα συλλογή #MairibooForEnvie sneakers φέρνει την Άνοιξη
Η νέα συλλογή #MairibooForEnvie sneakers φέρνει την Άνοιξη
New Boho-Chic: Τα 7 trends κοσμημάτων του 2024
New Boho-Chic: Τα 7 trends κοσμημάτων του 2024
%ce%b7-%ce%bc%cf%8c%ce%b4%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%cf%80%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b9-%cf%86%ce%bf0
Η μόδα στην εποχή της Επανάστασης: Τι φορούσαν τότε και τι «κρατήσαμε» στο σήμερα
Balenciaga: Λάνσαρε βραχιόλι-κολλητική ταινία αξίας 3.000 ευρώ και ξεπούλησε!
Balenciaga: Λάνσαρε βραχιόλι-κολλητική ταινία αξίας 3.000 ευρώ και ξεπούλησε!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του