Η «Γοργόνα» είναι μια ψεύτικη influencer στα social media – Δείτε το πρωτότυπο πείραμα

η-γοργόνα-είναι-μια-ψεύτικη-influencer-στα-social-media

Αλήθεια, πόσες από εμάς δεν παρακολουθούμε ανελλιπώς κάποια πρόσωπα στα social media προκειμένου να πάρουμε… τα φώτα τους σε θέματα ιδίως μόδας και ομορφιάς και προφανώς και άλλα. Και φυσικά δεν μας περνά καθόλου από το μυαλό ότι πρόκειται για κάποια ψεύτικα προφίλ, που ενδεχομένως αγοράζουν likes και followers για να πετύχουν διαφημιστικά έσοδα.

Τις παθογένειες και τα προβλήματα της έλλειψης ελέγχου από τις επιχειρήσεις αλλά και τις διαφημιστικές εταιρείες σε ό,τι αφορά το χώρο του “influencer marketing” αναδεικνύει ένα πρωτότυπο project που υλοποίησε το ισπανικό διαφημιστικό γραφείο H2H (Human to Human Communications).

Το project είχε την κωδική ονομασία “Mermaid” (Γοργόνα) και το γραφείο Η2Η δημιούργησε ένα ψεύτικο προφίλ στο Instagram (@almu_ripamonti). Χρησιμοποιώντας τις πιο δημοφιλείς μορφές απάτης που αντιμετωπίζει ο συγκεκριμένος χώρος το διαφημιστικό γραφείο φρόντισε να αγοράσει χιλιάδες followers και likes για το λογαριασμό του, για τις αναρτήσεις του οποίου είχε χρησιμοποιηθεί ηθοποιός, ώστε στις αναρτήσεις να εμφανίζεται ένας συγκεκριμένος χαρακτήρας και να αποκτά υπόσταση. Μέσα σε μόλις 3 εβδομάδες ο λογαριασμός έφθασε τους 30.000 followers, γεγονός που έδωσε το ερέθισμα σε αρκετές επιχειρήσεις και διαφημιστικές εταιρείες για να προσεγγίσουν το συγκεκριμένο λογαριασμό στην προώθηση των προϊόντων τους. Μάλιστα, στο διάστημα των 3 μηνών που κράτησε το project, ο λογαριασμός είχε περισσότερους από 100.000 followers, με αποτέλεσμα οι προτάσεις προώθησης να πολλαπλασιαστούν. Όπως σημειώνει το γραφείο Η2Η, likes και followers κόστισαν μόλις 500 ευρώ, ποσό που αποσβέσθηκε μόλις σε 3 εβδομάδες.

Το project Mermaid έρχεται λοιπόν να αναδείξει ότι αρκετές φορές οι εταιρείες δεν προχωρούν στον απαραίτητο έλεγχο για την ποιότητα ενός «λογαριασμού» που επιλέγουν να τους αντιπροσωπεύει. Η απουσία ελέγχου ως προς το ποιος βρίσκεται πίσω από το λογαριασμό, πού οφείλεται και από πού προέρχεται η δημοτικότητά του, θέτουν αυτόματα σε κίνδυνο και τη διαφημιστική τους δαπάνη, καθώς ενδέχεται να χρησιμοποιούν λογαριασμούς με ανύπαρκτο κοινό και αγορασμένου followers. Λαμβάνοντας υπόψη ότι πρόκειται για ένα κλάδο που διαχειρίζεται 2 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως παγκοσμίως οι κίνδυνοι είναι ακόμα μεγαλύτεροι, σημειώνει η Η2Η, αναφέροντας ότι πρακτορεία και εταιρείες, δεν διερευνούν όπως θα έπρεπε την ποιότητα και την καταλληλότητα των «εκπροσώπων» που επενδύουν.

Η H2H προσθέτει ότι περίπου το 8% των λογαριασμών στο Instagram είναι «λογαριασμοί-φαντάσματα», ενώ στο Twitter το ποσοστό ανεβαίνει στο 15%. Σύμφωνα με το Facebook, περίπου 60 εκατομμύρια λογαριασμοί του είναι ψεύτικοι.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: m.deasy.gr

Σχετικά Άρθρα
Ντοκιμαντέρ για την εγγονή της Γκρέις Κέλι, κόρη της Στεφανί του Μονακό - Πρωταγωνιστεί η ίδια
Ντοκιμαντέρ για την εγγονή της Γκρέις Κέλι, κόρη της Στεφανί του Μονακό – Πρωταγωνιστεί η ίδια
Η Moschino έχει τα πιο παιχνιδιάρικα γυαλιά ηλίου, το φετινό καλοκαίρι - Ιδέες που θα απογειώσουν το look σου
Η Moschino έχει τα πιο παιχνιδιάρικα γυαλιά ηλίου, το φετινό καλοκαίρι – Ιδέες που θα απογειώσουν το look σου
Αυτό είναι το νυφικό που θα φορέσει η Κατερίνα Καινούργιου στο γάμο της
Αυτό είναι το νυφικό που θα φορέσει η Κατερίνα Καινούργιου στο γάμο της
Hot trend: Αυτό το καλοκαίρι βρες τα δικά σου σαμπό
Hot trend: Αυτό το καλοκαίρι βρες τα δικά σου σαμπό
Αυτοί είναι μερικοί cute τρόποι για να τονίσεις τη μέση σου
Αυτοί είναι μερικοί cute τρόποι για να τονίσεις τη μέση σου
Γαβαλάς για Σοφία Χατζηπαντελή: "Είδα ένα Instagram οικτρό, με ποπούς, χείλια... αγαπώ τις γυναίκες αλλά τις κομψές γυναίκες"
Γαβαλάς για Σοφία Χατζηπαντελή: “Είδα ένα Instagram οικτρό, με ποπούς, χείλια… αγαπώ τις γυναίκες αλλά τις κομψές γυναίκες”

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του