Γνωρίζατε ότι ο μέσος ενήλικας μπορεί να επιβιώσει χωρίς τροφή έως και έξι εβδομάδες, ενώ χωρίς νερό μόλις δέκα μέρες; Το νερό θεωρείται απαραίτητο για όλες τις διεργασίες του ανθρώπινου οργανισμού, μερικές από τις οποίες είναι η λειτουργία του κυκλοφορικού και του πεπτικού συστήματος, του μεταβολισμού και της ρύθμισης της θερμοκρασίας του σώματος.



Επειδή λοιπόν τα οφέλη από την πρόσληψη νερού είναι αμέτρητα, παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την ποσότητα που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση.

1. Προσθέστε λίγο λεμόνι

Αν απλά δεν μπορείτε να πιείτε σκέτο νερό, δοκιμάστε να το εμπλουτίσετε με μία γεύση εσπεριδοειδών. Μια φέτα λεμόνι, πορτοκάλι, λάιμ ή και τα τρία μαζί. Έχοντας ένα μπουκάλι νερό με φρουτώδη γεύση στο ψυγείο σας ανά πάσα στιγμή, θα διπλασιάσετε την πρόσληψη του σε χρόνο μηδέν. Άλλες εναλλακτικές είναι οι φράουλες, το μάνγκο, το αγγούρι και η μέντα.

2. Αγοράστε ένα παγούρι νερού


Αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη νερού. Αγοράστε ένα χαριτωμένο μπουκάλι και φροντίστε να το πλένετε συχνά. Προτιμάτε να πίνετε νερό με το καλαμάκι; Ψάξτε για μπουκάλια που το έχουν ενσωματωμένο. Ακολουθεί μία ακόμα συμβουλή: Ξέρατε ότι είναι εξαιρετικά συνηθισμένο να μπερδεύετε τη δίψα με την πείνα; Την επόμενη φορά που αισθάνεστε πεινασμένοι, δοκιμάστε να πιείτε λίγο νερό για να διαπιστώσετε αν είναι αυτό που ο οργανισμός σας έχει ανάγκη πραγματικά.

3. Προτιμήστε το ανθρακούχο νερό

Επειδή οι φυσαλίδες κάνουν τα πάντα πιο διασκεδαστικά, προσπαθήστε να εναλλάσσετε το επιτραπέζιο νερό με ανθρακούχο. Οι ειδικοί λένε ότι το ανθρακούχο νερό είναι εξίσου καλό για εσάς, όπως και το επιτραπέζιο. Επιπλέον, το ανθρακούχο νερό είναι ιδανικό για εσάς που προσπαθείτε να περιορίσετε την κατανάλωση σόδας. Υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές και σε διάφορες γεύσεις, απλά θυμηθείτε να ελέγξετε τις ετικέτες για τυχόν προσθήκη ζάχαρης ή γλυκαντικών ουσιών.

4. Αλλάξτε τη θερμοκρασία

Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα φλιτζάνι ζεστό νερό με λεμόνι. Μερικοί άνθρωποι προτιμούν το παγωμένο νερό, ειδικά μετά από τη γυμναστική, ενώ άλλοι θεωρούν ότι το νερό σε θερμοκρασία δωματίου μπορεί να καταναλωθεί πιο εύκολα σε σχέση με το παγωμένο. Δοκιμάστε διάφορες θερμοκρασίες μέχρι να βρείτε εκείνη που λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Ίσως διαπιστώσετε ότι σας αρέσουν διαφορετικές θερμοκρασίες σε διαφορετικές ώρες της ημέρας.

5. Χρησιμοποιήστε ένα καλαμάκι

Το να πιείτε το νερό σας με καλαμάκι είναι μία από τις αγαπημένες μας συμβουλές για να καταναλώσετε αρκετή ποσότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό συμβαίνει επειδή το καλαμάκι συμβάλλει στην ευκολότερη κατάποση του νερού. Όπως είπαμε και στη συμβουλή Νο.2 μπορείτε να βρείτε στην αγορά μπουκάλια νερού και κύπελλα με ενσωματωμένα καλαμάκια.

από Μαρία Ιωαννάτου