Το ραντεβού δόθηκε στο κέντρο της Αθήνας και όλοι αναρωτιόμασταν πώς θα μπορούσε ένα beauty event να πραγματοποιηθεί στον δρόμο! Κι, όμως μια εταιρεία διεθνούς φήμης κατάφερε να μετατρέψει την πλατεία Συντάγματος σε σκηνικό χολιγουντιανής ταινίας και αν κρίνουμε από τη φιλοσοφία της, το κάλεσμα προς τους δημοσιογράφους δε θα μπορούσε να είναι πιο… to the point.



Ο λόγος για την Indola, ένα επαγγελματικό brand μαλλιών και ομορφιάς που ιδρύθηκε το 1929 στην Ολλανδία, με αποστολή να χαρίσει έμπνευση και υποστήριξη στους ανεξάρτητους κομμωτές. Πώς το πετυχαίνει αυτό; Δημιουργώντας τα πιο ευκολοφόρετα street style looks που η δημιουργική ομάδα εμπνέεται από αστικές γειτονιές από όλο τον κόσμο. Αυτή τη φορά η Αθήνα αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για τα γυρίσματα της νέας Street Style Collection κι εμείς ήμασταν εκεί για να γνωρίσουμε τα προϊόντα και τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτά.

Με σύμμαχο τον καλό καιρό, το επιτελείο της Indola Ιnternational και η καλλιτεχνική ομάδα, υπό τις οδηγίες των Andy Smith (Stylist) και Paddy McDougall (Colourist), ένωσαν τις δυνάμεις τους για τη νέα κολεξιόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2020 που θα είναι στον αέρα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Ας γνωρίσουμε την Indola:


Περισσότερα για τη φιλοσοφία του brand είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε από τον hair stylist Andy Smith, ο οποίος επισκέπτεται για δεύτερη φορά την Αθήνα μαζί με την Indola: «Εδώ και τέσσερα χρόνια εργάζομαι για την Indola. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να φωτογραφίζουμε τις νέες τάσεις στα μαλλιά στον δρόμο, ώστε το αποτέλεσμα να βγαίνει πιο φρέσκο και προσιτό για να ταυτίζεται ο κόσμος. Είναι πολύ σημαντικό να μη χαθεί το street style και η Indola είναι η μόνη μάρκα που το κάνει αυτό.

Ο hair stylist της Indola, Andy Smith

Τα προϊόντα Indola είναι φοβερά, και αυτά που αφορούν στο χρώμα αλλά και αυτά για το styling. Σε αντίθεση με άλλες μάρκες που λανσάρουν υπερβολικά πολλά προϊόντα, η Indola προσφέρει την ευκολία στους επαγγελματίες κομμωτές να δουλέψουν με λίγα προϊόντα. Ειδικά για τα looks της κολεξιόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2020, το κορυφαίο προϊόν που χρησιμοποίησα είναι το Flexible Hair Spray επειδή δίνει το αποτέλεσμα που θέλουμε για μια φωτογράφιση στον δρόμο, όπου τα μοντέλα είναι εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες, όπως ο αέρας. Σίγουρα μια φωτογράφιση σε ένα στούντιο είναι πιο εύκολη σαν διαδικασία, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι τόσο φυσικό και το φυσικό είναι δύσκολο να το πετύχεις».

Flexible Hair Spray

«Εμπνέομαι από τον δρόμο και όσα συμβαίνουν στα catwalks. Παρακολουθώ πολύ τη μόδα, παίρνω κομμάτια απ’ όλα αυτά και τα δουλεύω μαζί για να δημιουργήσω μια ιδέα για το πώς θα δομήσω την κολεξιόν. Είναι σημαντικό να προσαρμόζουμε τις ιδέες μας σε πιο εμπορικά δεδομένα, ώστε να μπορούν να τις υιοθετήσουν και οι επαγγελαμτίες κομμωτές. Προσπαθούμε να δημιουργούμε ready-to-wear looks που θα μπορούν εύκολα να αντιγράψουν. Όπως είδατε, τα σημερινά looks είναι πολύ φρέσκα και καθόλου extreme. Η Indola είναι το μοναδικό brand που στοχεύει σε αυτό», ανέφερε ο colourist Paddy McDougall.

Ο colourist της Indola, Paddy McDougall

«Η ποιότητα των προϊόντων Indola και η απόδοση στο χρώμα είναι άριστη, γεγονός που επικοινωνείται στα looks που δημιουργούμε. Το trend για το Φθινόπωρο – Χειμώνα 2020 είναι να υπάρχει πολυτονικότητα. Το ένα χρώμα σε όλο το μαλλί δεν αποτελεί τάση πλέον. Στο πρώτο look που δημιουργήσαμε σήμερα, χρησιμοποίησα αυτή την γρήγορη τεχνική που απαιτεί μόνο τρία χρώματα.

Blonde Expert Bleaching Powder

Στο δεύτερο look δημιούργησα ένα πολυτονικό μπαλαγιάζ. Ξέρουμε όλοι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κομμωτές με το μπαλαγιάζ, μερικές φορές δημιουργούνται γραμμές, ειδικά όταν η βάση μας είναι μονόχρωμη. Στην Indola έχουμε ειδική σειρά με προϊόντα για ξανθά μαλλιά. Στην προκειμένη περίπτωση χρησιμοποίησα το Blonde Expert Bleaching Powder και από εκεί και πέρα τα tones για να προσαρμόσω την απόχρωση», συμπλήρωσε.

Δείτε backstage φωτογραφίες:

από Μαρία Ιωαννάτου