Η Πέγκυ Ζήνα μιλά στο Infowoman: «Δε μου αρέσουν οι στροφές, με ζαλίζουν. Μου αρέσει η ανηφόρα»

Η Πέγκυ Ζήνα δε χρειάζεται συστάσεις. Είναι μία από τις πλέον δημοφιλείς και σπουδαίες λαϊκές φωνές, μία καλλιτέχνιδα που κατάφερε να σπάσει πολλά από τα μουσικά στεγανά που θέλουν τη μουσική να έχει ταμπέλες.

Στις 28 Ιουνίου θα συναντήσει στην Τεχνόπολη τον κορυφαίο κρουστό Νίκο Τουλιάτο και την ομάδα κρουστών ΗΧΟΔΡΑΣΗ για μία μοναδική και πολλά υποσχόμενη συναυλία, μια βραδιά-έκπληξη στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Μαζί τους, μία διεθνής ομάδα μουσικών από την Ελλάδα, την Ιταλία και την Αργεντινή, που συνθέτει ένα υπέροχο ηχοτοπίο στο οποίο κυριαρχούν τα κρουστά και η φωνή, μέσα από ιδιαίτερους αυτοσχεδιασμούς.

Με αφορμή τη μεγάλη αυτή συναυλία η Πέγκυ Ζήνα μίλησε στο Infowoman.gr για όλα. Για τα πρώτα της βήματα, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, για τον Δημήτρη Μητροπάνο, για τις ταμπέλες που προσπάθησαν να της φορέσουν, αλλά και για το #metoo κίνημα….

%ce%b7-%cf%80%ce%ad%ce%b3%ce%ba%cf%85-%ce%b6%ce%ae%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%b4%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%81%ce%ad%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd0

«Ο λόγος που ασχολούμαι με τη μουσική μέχρι και σήμερα είναι γιατί από παιδί αυτός είναι ο τρόπος έκφρασής μου. Και τη χαρά μου θα εκφράσω μέσω αυτής και τη λύπη μου. Η μουσική μιλά στην ψυχή μου και με θεραπεύει. Έτσι, ξεπέρασα τα μεγαλύτερα μου άγχη ως παιδί. Οτιδήποτε μου συνέβαινε το ξόρκιζα με τη μουσική. Έπαιζα πιάνο και τραγουδούσα πάρα πολύ δυνατά. Οι γονείς μου με “κυνηγούσαν” στις ώρες κοινής ησυχίας, γιατί ενοχλούσα πολύ τους γείτονες.

Με βοηθά πολύ να κλαίω τις απώλειές μου ακούγοντας τραγούδια που μιλούν για αυτές. Μου είναι δύσκολο να κλαίω σαν άνθρωπος. Το τραγούδι με βοηθά πολύ να εκφράζω τη λύπη μου. Να πονάω και να τραγουδάω το έχω καταφέρει. Να τραγουδώ και να κλαίω ταυτόχρονα ακόμη δεν το έχω καταφέρει. Πιστεύω θα το καταφέρω…

Η μεγαλύτερη μου απώλεια, ήταν αυτή του πατέρα μου. Τον έχασα στα 15 μου χρόνια…

Κρατώ και αποδέχομαι όσα έχω κάνει

Ακόμη και αυτά που στα πρώτα μου βήματα δεν ήταν επιλογές μου. Δεν αποποιούμαι τίποτα δικό μου. Τα έκανα όλα στην κατάλληλη ηλικία. Τα έχω χαρεί όλα όσο δε φαντάζεσαι… Ακόμη και τον ρόλο της διασκεδάστριας, εκτός από αυτόν της λαϊκής τραγουδίστριας.

Δεν είχα την τύχη να με «επιβάλλει» κάποιος μεγάλος συνθέτης ή παραγωγός ως σοβαρή ταλαντούχα νέα τραγουδίστρια. Αυτό, αντί να μου βγάλει παράπονο, με δυνάμωσε, γιατί έπρεπε να αποδείξω πως γίνομαι όλο και καλύτερη, έπρεπε να πείσω τον κόσμο πως δεν είμαι ελέφαντας. Μακάρι όλοι να ξεκινούσαμε με τις καλύτερες προϋποθέσεις… Ας πούμε θα ήθελα ο πρώτος μου δίσκος να είναι του Αντώνη Βαρδή, ή το πρώτο μου τραγούδι να είναι του Σταμάτη Κραουνάκη- που τότε που ξεκινούσα ήταν μαζί με τη Λίνα Νικολακοπούλου η κορυφή της έντεχνης μουσικής. Αν είχε συμβεί αυτό, θα μου είχαν έρθει πολύ πιο άνετα όλα.

%ce%b7-%cf%80%ce%ad%ce%b3%ce%ba%cf%85-%ce%b6%ce%ae%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%b4%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%81%ce%ad%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd2

Κινήθηκα μόνη μου έχοντας στην πορεία μου ανθρώπους μου με βοηθούσαν. Πρώτος και καλύτερος ο άντρας μου που ήταν από τα πρώτα βήματα μαζί μου. Αν δεν τον είχα δίπλα μου, δε θα τα είχα καταφέρει. Ήταν ο μεγάλος μου προστάτης…

Βρήκα στον δρόμο μου πολύ μεγάλους δασκάλους και ήμουν τυχερή. Σήμερα λέω πως δεν υπάρχουν ταμπέλες. Αν είσαι σοβαρός άνθρωπος και θεωρείς τη μουσική Τέχνη, δεν πιστεύεις σε ταμπέλες και ετικέτες. Οι άνθρωποι που θαύμασα δεν πίστευαν σε διαχωρισμούς. Και οι μεγάλοι συνθέτες που συνεργάστηκα το ίδιο. Όλοι οι άνθρωποι που θαύμαζα και τραγουδώ είχαν ενωτικές και γενναιόδωρες συμπεριφορές. Άνθρωποι όπως ο Δημήτρης Μητροπάνος, ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Κώστας Χατζής, ο Γιάννης Σπανός, ο Μίμης Πλέσσας, ο Νίκος Τουλιάτος που ήρθε τώρα στη ζωή μου, η Βίκυ Μοσχολιού που πρόλαβα και γνώρισα, ο Μάνος Ελευθερίου που είχα την τιμή να πω τραγούδια του. Ήταν άνθρωποι που όταν άκουγαν ταμπέλες και διαχωρισμούς γελούσαν, το θεωρούσαν το μεγαλύτερο φιάσκο.

Ο «άγγελος» Δημήτρης Μητροπάνος

Και βέβαια ο Δημήτρης Μητροπάνος που, όταν τον γνώρισα, ήταν σαν ξαφνικά να άνοιξαν οι ορίζοντές μου. Δεν είναι τυχαίο που μετά άρχισε να καθαγιάζεται και ό,τι είχα κάνει στη ζωή μου. Όταν του έλεγα τις ανησυχίες μου γι’ αυτά που ήθελα να κάνω καλλιτεχνικά, μου έλεγε πως «το μεγαλύτερο μυστικό αν θέλεις να προχωρήσεις, είναι να μη θελήσεις να αλλάξεις τίποτα από τον εαυτό σου. Να τον αγαπήσεις, να αγαπήσεις ακόμη και τα λάθη σου, γιατί αυτά σου έδειξαν τον σωστό δρόμο, οποτε και αυτά είναι ευλογία. Να είσαι πάντα αξιοπρεπής. Μη μασάς με τους διαχωρισμούς. Να θυμάσαι πως ο Κατράκης ήταν πάντα ο μεγάλος Κατράκης, είτε έπαιζε σε μεγάλες ταινίες είτε έπαιζε σε ταινίες με όχι τόσο καλό σενάριο που μπορεί να συμμετείχε για οικονομικούς λόγους. Σε οποιοδήποτε τραγούδι έρθει στον δρόμο σου θα προσπαθήσεις να είσαι ο εαυτός σου. Επίσης, θα προσπαθήσεις να δίνεις εσύ αξία στους χώρους που εμφανίζεσαι. Κι αν δεν μπορέσεις να το κάνεις ακόμη, αυτό να είναι αυτό που θα προσπαθήσεις να το καταφέρεις. Δεν έχει σημασία, μου έλεγε, αν εγώ τραγουδώ στο Ηρώδειο ή σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί. Εγώ είμαι ο ίδιος. Δεν μου δίνει ο χώρος την αξία μου…»

%ce%b7-%cf%80%ce%ad%ce%b3%ce%ba%cf%85-%ce%b6%ce%ae%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%b4%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%81%ce%ad%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd4

Ήταν ένας άνθρωπος που μου απομυθοποιησε τις αφοριστικές συμπεριφορές, τους διαχωρισμούς, τα κυκλώματα. Μου έλεγε «είσαι τραγουδίστρια, να τραγουδάς τραγούδια που να σου αρέσουν. Μεγαλώνοντας θα κοιτάς να διευρύνεις το ρεπερτόριό σου τραγουδώντας τους μεγάλους μας συνθέτες».

Αυτό προσπάθησα και προσπαθώ… Μέσω συναυλιών, αφιερωμάτων, εκπομπών, προσπαθώ να τιμώ τους μεγάλους μας καλλιτέχνες. Σιγά σιγά μπήκα μέσα σ΄αυτόν τον χώρο και με πολλή δουλειά και επιμονή με αγκάλιασαν. Και μου απέδειξαν πως δεν υπάρχουν στρατόπεδα. Όλα είναι θέμα συμπεριφοράς.

Ο μπαμπάς μου, ο άντρας μου και ο Μητροπάνος

Τα τρία ζωδιακά κριάρια της ζωής μου. Πατρικές φιγούρες προστασίας, οι ασπίδες μου. Δεν είναι τυχαίο που με τη λήξη της συνεργασίας μας με τον Μητροπάνο έγινα και μανούλα. Πώς να μην τον θεωρήσω άγγελο…

%ce%b7-%cf%80%ce%ad%ce%b3%ce%ba%cf%85-%ce%b6%ce%ae%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%b4%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%81%ce%ad%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd6

Αν για μένα η αγάπη είχε συνώνυμο, αυτό θα ήταν η ασφάλεια

Είμαι άνθρωπος της σταθερότητας και της ασφάλειας. Δηλαδή αν για μένα η αγάπη είχε συνώνυμο, αυτό θα ήταν η ασφάλεια. Ακόμη και τους φίλους μου, τους αγαπώ γιατί μου προκαλούν ασφάλεια. Ξέρω πως και αυτοί με αγαπούν γι’ αυτό που είμαι, θα ανεχτούν τα καλύτερά μου γιατί αλλιώς δε θα ζήσουν τα καλύτερά μου, που έλεγε η Μέριλιν Μονρόε. Το συναίσθημα της ασφάλειας, που μου έλειψε πάρα πολύ χάνοντας τον μπαμπά μου, το κυνηγούσα πάντα. Αυτό το βρήκα και στη σχέση μου με τον Γιώργο.

Όσο για τη μητρότητα, ήταν κάτι που το ονειρευόμουν από παιδί. Πάντα είχα ένα μωράκι που του έκανα τη μαμά του….Ειμαι της σταθερότητας και της οικογένειας. Όταν έγινα μαμά, είχα κάνει τον κύκλο μου, με αγαπούσε ο κόσμος, ήμουν επιτυχημένη. Η νύχτα μετά την οικονομική κρίση είχε καταλήξει να λειτουργεί πολύ λιγότερες μέρες, οπότε μπορούσα να δοθώ όπως ήθελα στο παιδί μου. Τα έκανα και τα κανόνιζα όλα αργά προκειμένου να κοιμήσω το μωρό… Μπόρεσα και έδωσα στη σωστή στιγμή τον χώρο να με χαρεί το παιδί μου. Ήμουν ουσιαστικά μαζί του.

Παράλληλα η μητρότητα με γέμισε ευθύνες. Ποια είμαι εγώ σαν άνθρωπος πρώτα από όλα και σαν επαγγελματίας ακολούθως, για να είναι η Ηλέκτρα μου – η κόρη μου- περήφανη μεγαλώνοντας. Να είμαι ένας καλός άνθρωπος, να προσφέρω και να είμαι καλή και έντιμη στη δουλειά μου. Και να προσπαθώ μονίμως να εξελίσσομαι. Να προχωρώ μπροστά και να εξελίσσομαι. Όταν δοκιμάζω πράγματα νομίζουν πως κάνω στροφές. Δεν μου αρέσουν οι στροφές, με ζαλίζουν, μου αρέσει η ανηφόρα, να κερδίζω όλο και περισσότερα πράγματα, να δοκιμάζομαι, να ανοίγω δρόμους.

Η ευθύνη αυτή της μητρότητας με έχει κάνει να προσέχω πολύ τις κινήσεις μου τώρα, δεν είμαι μόνη μου πια, έχω βγάλει έναν άνθρωπο στη ζωή και αυτός πρέπει να έχει ένα σωστό πρότυπο. Το παιδί μού έδωσε στόχο, έρεισμα για να γίνω πολύ καλύτερος άνθρωπος. Το παιδί αυτό πρέπει να κάνει, όχι να σε γεμίζει φόβο.

%ce%b7-%cf%80%ce%ad%ce%b3%ce%ba%cf%85-%ce%b6%ce%ae%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%b4%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%81%ce%ad%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd8

«Εδώ είναι η κόλαση και ο παράδεισος μαζί, πλούσιοι και φτωχοί, άνθρωποι και ανθρωπάκια…

Χάρηκα το παιδί και την οικογένειά μου πάρα πολύ τη δύσκολη χρονιά που μας πέρασε. Επαγγελματικά, όμως, αισθάνθηκα πως ζω σε μία χώρα που τον πολιτισμό δεν τον έχει σε μεγάλη υπόληψη. Αισθάνθηκα λίγο παρατημένη από την Πολιτεία… Και εγώ και πολύς άλλος κόσμος. Δεν πέρασα δύσκολα, όπως πολλοί συνάδελφοί μου, αλλά ένιωσα καλά αυτό που συνέβη. Υπήρχαν συνάδελφοί μου με σοβαρό βιοποριστικό πρόβλημα.

Παράλληλα, με φόβισε πολύ όλη αυτή η κατάσταση αναφορικά και με την υγεία μας. Φοβήθηκα και απομακρύνθηκα. Όλο αυτό τον καιρό της πανδημίας ήμουν στην ασφάλεια του σπιτιού μου και με το ζόρι έκανα 2-3 πράγματα από το Φεβρουάριο και μετά. Για πάρα πολύ καιρό ήμουν εξαφανισμένη ακόμη και από τα social. Δεν είχα καθόλου διάθεση να μοιραστώ πράγματα της δουλειάς μου με τον κόσμο. Μόνο τον φόβο για το αύριο και την υγεία μας.Το έζησα όλο αυτό σαν έναν μεγάλο εφιάλτη.

Μας δίδαξε όμως και κάτι αυτή η πανδημία. Την ένωση και  πως είμαστε όλοι ίδιοι μπροστά στον θάνατο και στη μοναξιά. Γιατί αυτός είναι ο μεγάλος φόβος της πανδημίας. Δεν είχες την πολυτέλεια τώρα να σου κρατά ένας δικός σου άνθρωπος το χέρι. Όσοι δεν το κατάλαβαν λυπάμαι. Είμαστε όλοι ίσοι.

«Εδώ είναι η κόλαση και ο παράδεισος μαζί, πλούσιοι και φτωχοί, άνθρωποι και ανθρωπάκια….» που λέει το τραγούδι του Χατζηνάσιου «Ξενύχτησα στην Πόρτα σου». Αυτό είναι το μήνυμα που πρέπει όλοι να πάρουμε… Ούτε διαχωρισμοί, ούτε ρατσισμοί. Μόνο ένωση και αγάπη. Και η μουσική είναι η γλώσσα του Θεού.

Σε 10 χρόνια από τώρα…

θέλω να έχω την υγεία μου εγώ και η οικογένειά μου. Να έχει τελειώσει η κόρη μου το σχολείο και να κάνει ένα επάγγελμα που να αγαπά. Και εγώ να βρίσκω στον δρόμο μου όμορφα πράγματα, αν όχι όμορφα τραγούδια. Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω αν θα ξαναγραφτούν τόσο ωραία τραγούδια. Αν τα τραγούδια είναι η φωτογραφία της κοινωνίας μας κάθε 20 χρόνια, η φωτογραφία της δικής μας κοινωνίας είναι μια παρέα 10 ανθρώπων μόνοι τους με το κινητό τους στο χέρι…Θα ήθελα να μου έρθουν όμορφες συνεργασίες. Να βρεθώ με όμορφους ανθρώπους, να τα έχω καλά με το μέσα μου, να προσέχω τη φωνή μου ώστε να μπορώ να κάνω καλές επιλεγμένες εμφανίσεις…

To #me too και η Καρολάιν

Θέλω να πω  ένα μεγάλο μπράβο σ΄όσους κατάφεραν, ξεπέρασαν τον προσωπικό τους φόβο και μίλησαν. Δεν υπάρχει ο σωστός χρόνος για κάτι τέτοιο. Μέλημά μας είναι όταν κάτι άσχημο συμβαίνει να το εκφράζουμε νωρίς, αλλά ποτέ δεν είναι αργά. Τώρα δεν μπορώ να μην αναφερθώ και πάλι στον άντρα μου και να μη σου πω πως τόσο μικρό και χαριτωμένο κοριτσάκι που ήμουν σ΄αυτό τον χώρο, αν δεν είχα τον άνδρα μου που ήταν μεγαλύτερος και ήταν άνθρωπος που δούλευε μέσα στη νύχτα, θα ήμουν και εγώ τώρα ένα ακόμη metoo.

Βέβαια ήμουν πάντα ένα πολύ δυνατό παιδί και αυτό το χρωστώ και στους γονείς μου. Πάντα είχα τόση ασφάλεια από το σπίτι μου, οι γονείς μου ήταν δύο πολύ αγαπημένοι και ερωτευμένοι άνθρωποι μέχρι που “έφυγε” ο μπαμπάς μου που δεν ξέρω πώς το κατάφεραν, αλλά τους έλεγα τα πάντα. Ακόμη και για τα πρώτα μου παιδικά φλερτάκια τούς μιλούσα. Αυτό προσπαθώ να καταφέρω και εγώ με την Ηλέκτρα. Ήμουν το παιδί που θα πήγαινε σπίτι και θα εξιστορούσα τη μέρα μου, τα έλεγα όλα.

Όλο το μυστικό για μένα είναι να μαθαίνουμε από την οικογένεια να μιλάμε…Να μην φοβίζουμε τα παιδιά μας. Μπορεί να παρασυρθούν, να πέσουν σε σφάλματα, αλλά πρέπει να μας μιλάνε. Και πρέπει να τους περάσουμε το μήνυμα πως «αν μας λέτε την αλήθεια, εμείς δε θα σας τιμωρούμε. θα είμαστε εδώ για να σας στηρίξουμε. Πείτε μας την αλήθεια και μη φοβάστε».

Ακόμη και για τα Γλυκά Νερά στενοχωριέμαι που η Καρολάιν δεν είχε ενημερώσει τους γονείς της. Που δεν ήταν τόσο φίλη με τη μαμά της για να της πει πώς περνά σ΄αυτή τη σχέση και σ΄αυτόν τον γάμο. Στενοχωριέμαι… Όλες οι μανάδες πρέπει να κρατάμε μία λεπτή ισορροπία και το «μη» μας να έχει και αυτό το όριό του. Γιατί τότε το παιδί θα πάρει το ρίσκο και θα εξομολογηθεί και το λάθος του. Ακόμη και η λέξη τιμωρία είναι λάθος για μία παιδική ψυχή. Η πιο σωστή λέξη είναι η συνέπεια. Αυτή βάζει πιο σωστά όρια στο παιδί. Όλα με μέτρο για να μη φοβήσουμε το παιδί…

Η συναυλία στην Τεχνόπολη και η συνεργασία με τον Νίκο Τουλιάτο

%ce%b7-%cf%80%ce%ad%ce%b3%ce%ba%cf%85-%ce%b6%ce%ae%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%b4%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%81%ce%ad%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd10

Τη συναυλία αυτή στις 28 Ιουνίου στην Τεχνόπολη τη σκέφτηκε ο Νίκος Τουλιάτος και είναι μεγάλη τιμή μου που συμμετέχω σ΄αυτή. Ο Τουλιάτος παρακολούθησε τον καιρό αυτό της πανδημίας κάποια τηλεοπτικά αφιερώματα που κάναμε στην κρατική τηλεόραση με σπουδαία παλιά λαϊκά τραγούδια και του γεννήθηκε η ιδέα να κάνουμε κάτι μαζί. Δέχτηκα με πολύ μεγάλη χαρά. Στην πρώτη μας συνάντηση κατάλαβα πως έχω να κάνω με έναν σπουδαίο καλλιτέχνη που αποτελεί σχολή για τους μουσικούς, ήταν αυτός που ανακάλυψε και συνέχισε τον ήχο των τυμπάνων και των κρουστών και δημιούργησε την ομάδα Ηχόδραση. Είναι ο άνθρωπος που έδειξε πως ακόμη και χωρίς τα υπόλοιπα μουσικά όργανα, μπορεί να παραχθεί μουσική. Ο Γιώργος Ζαχαρίου από την άλλη, έχει καταφέρει να ενώσει τρία πιάνο επί σκηνής και έναν πολυμουσικό που παίζει βιολί, ακουστική, κιθάρα και μαντολίνο.

Ενώνουμε διαφορετικά είδη τραγουδιών κάτω από την ίδια ομπρέλα. Την ομπρέλα της μουσικής. Πειραγμένα, διασκευασμένα τραγούδια, τραγούδια γνωστά σε όλους. Και από την παλιά παραδοσιακή εποχή και από τη σύγχρονη. Η παράσταση αυτή έχει και δικά μου τραγούδια, τα οποία ακούγονται εντελώς διαφορετικά. Από τις ερωτικές μπαλάντες μου μέχρι τα πιο ρυθμικά. Και αυτό είναι μαγικό.

Ακόμη ένας άνθρωπος που δεν φορά παρωπίδες. Είναι γεμάτος γενναιοδωρία. Στάθηκε μόνο στην εντιμότητα που προσεγγίζω τα λαϊκά τραγούδια ή και τα δικά μου. Εγώ λέω όμορφα τραγούδια που αγαπώ και μου αρέσουν. Και τα δικά μου τραγούδια. Δεν μπορεί κανείς να μου απαγορεύσει να πω τα τραγούδια που μου αρέσουν, από ένα τραγούδι του Σταμάτη Κραουνάκη μέχρι ένα του Γιώργου Μουκίδη -που είναι ένας από τους καλύτερους συνθέτες της δικής μου γενιάς. Σ΄αυτή τη συναυλία παντρεύουμε τραγούδια για να δειξουμε πως η μουσική είναι μία. Εγω δεν πάω να κάνω κάτι άλλο από αυτό που είμαι…ούτε ο Νίκος Τουλιάτος πάει να κάνει κάτι άλλο. Ένα όμορφο πάντρεμα κάνουμε…

Info

Ο Ρυθμός είναι ο χτύπος της καρδιάς της γης- ΚΑΤΩ ΑΠ΄ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΑ ΣΟΥ

Με τους Νίκο Τουλιάτο & Πέγκυ Ζήνα

Μαζί τους η Ομάδα κρουστών ΗΧΟΔΡΑΣΗ

Ενορχήστρωση ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΧΑΡΙΟΥ

ΦΩΝΗ – ΚΡΟΥΣΤΑ ο αρχέγονος τρόπος επικοινωνίας των ανθρώπων

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Ώρα προσέλευσης: 20:30

Ώρα έναρξης: 21:30

Δεν θα λειτουργούν τα ταμεία την ημέρα της συναυλίας, η αγορά εισιτηρίων θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

Συµµετέχουν:

Ομάδα Κρουστών ΗΧΟΔΡΑΣΗ

Κυριακή Τσακιρίδου, Simone Mongelli, Κωνσταντίνος Τσαμόπουλος, Θοδωρής Ψυχαλής, Μαρία Παντελάκη, Μαριάνθη Ντάλλα, Σίσσυ Πιντέλλα, Stefano Attanasio, Σόλης Μπαρκής, Demian Gomez, Νεφέλη Τουλιάτου

Παύλος Βαλλιανάτος πλήκτρα

Ηλίας Καλούδης πλήκτρα

Βαγγέλης Τούντας πλήκτρα, βιολί

Χάρης Γεωργίου φωνητικά

Στεφανία Ρίζου φωνητικά

Μιχάλης Μόσχου φωνητικά

Παραγωγή: Α.Μ.Κ.Ε. ΗΧΟΔΡΑΣΗ

Τιμή εισιτηρίου: 15 ευρώ (γενική είσοδος)

Αγορά εισιτηρίων ΜΟΝΟ από το viva.gr:

https://www.viva.gr/tickets/music/texnopoli/kato-apo-tin-omprela/

Δεν θα λειτουργούν τα ταμεία την ημέρα της συναυλίας, η προπώληση θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Η διοργανώτρια εταιρεία τηρεί απόλυτα τα µέτρα υγειονομικής προστασίας. Κατά τη διάρκεια της συναυλίας είναι υποχρεωτική η τήρηση των αποστάσεων και η χρήση χειρουργικής µάσκας. Απαραίτητη η προαγορά εισιτηρίων µέσω της viva.gr. Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα: 6940739441- 6955005859.

Σχετικά Άρθρα
Ο Χρήστος Λιακόπουλος στο Infowoman: «Ο μεγαλύτερος δυνάστης μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
Ο Χρήστος Λιακόπουλος στο Infowoman: «Ο μεγαλύτερος δυνάστης μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
Vocalism Sessions με την Αγγελική Τουμπανάκη στο Half Note
Vocalism Sessions με την Αγγελική Τουμπανάκη στο Half Note
seeds-%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%be%ce%b5%cf%87%cf%89%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8c-jazz-%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%8d%ce%b5%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%80%cf%84%ce%b5%cf%840
Seeds: Ένα ξεχωριστό jazz ντούετο αποκαλύπτεται… πίσω από τις κουρτίνες
«Τα βουνά της Βουλιαγμένης»: 10 παραδοσιακά τραγούδια στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
«Τα βουνά της Βουλιαγμένης»: 10 παραδοσιακά τραγούδια στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Ο Κωνσταντίνος Κυριακού στο Infowoman: «O Μποστ ξεσκεπάζει την πτωχευτική εξίσωση των πάντων προς τα κάτω»
Ο Κωνσταντίνος Κυριακού στο Infowoman: «O Μποστ ξεσκεπάζει την πτωχευτική εξίσωση των πάντων προς τα κάτω»
Η «Επιστροφή» του Δημήτρη Μαραμή στο Goethe-Institut
Η «Επιστροφή» του Δημήτρη Μαραμή στο Goethe-Institut

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του