Η Γκέλυ Γρηγοροπούλου στο Infowoman.gr: «Το να μη ζεις όπως θες και ονειρεύτηκες είναι η μεγαλύτερη ύβρις»

Δυο ιστορίες που εξελίσσονται παράλληλα και συναντιούνται σε ένα μικρό κόκκινο τσαντάκι Η Ελένη εγκλωβισμένη στους προσωπικούς της δαίμονες, αλλά και σε έναν αποτυχημένο γάμο, αποφασίζει μαζί με τη φίλη της Λυδία να πραγματοποιήσει εκείνο το ταξίδι στη Σαντορίνη που συνεχώς αναβάλλει. Εκεί έρχεται αντιμέτωπη με τον μεγάλο της έρωτα, τον Παύλο, και ανακαλύπτει ένα μικρό κόκκινο τσαντάκι με ένα γράμμα στο εσωτερικό του από το μακρινό 1956.

Η Αμάλια Σεβέρα, διάσημη τραγουδίστρια των φάντος στην Πορτογαλία, εν μέσω μιας άγριας καταιγίδας, γνωρίζει έναν Έλληνα ναυτικό και ερωτεύονται παράφορα. Σε μία τραγική στιγμή κρύβει το τσαντάκι της με το γράμμα μουσκεμένο με δάκρυα στο πάτωμα. Ήρωες με μυστικά, πάθη, ζήλια, έρωτες, ψυχικές αστάθειες πλαισιώνουν δύο ιστορίες που η μοίρα έχει ενώσει…

H Γκέλυ Γρηγοροπούλου γεννήθηκε το 1992 και μεγάλωσε στη Μεγαλόπολη. Από μικρή αγαπούσε το διάβασμα και στα φοιτητικά της χρόνια ξεκίνησε να ζωγραφίζει. Από τότε μέχρι και σήμερα η ανάγκη της να εκφράζεται μέσω της ζωγραφικής και του γραψίματος έγινε επιτακτική.

Με αφορμή το πρώτο της μυθιστόρημα  η συγγραφέας ανοίγει στο Infowoman.gr «Το μικρό κόκκινο τσαντάκι» της και αποκαλύπτει όσα την ώθησαν προς την λογοτεχνία, αλλά και την ζωή εκτός Αθήνας.

Το μικρό κόκκινο τσαντάκι..ο τίτλος μας παραπέμπει κατευθείαν σ΄ενα γυναικείο ανάγνωσμα. να Πιστεύετε ότι αφορά περισσότερo τις γυναίκες αναγνώστριες;

Δεν πιστεύω ότι τα βιβλία έχουν συγκεκριμένο προορισμό. Βεβαίως εδώ οι ιστορίες αφορούν κατά μείζονα λόγο δύο γυναίκες σε μια διαδρομή η οποία εμπεριέχει εραστές, προσωπικά αδιέξοδα, τέλματα με την ανθρώπινη ιδιότητα τους φυσικά. Το βιβλίο απευθύνεται στα άτομα εκείνα που ερωτεύονται ανιδιοτελή, κάνουν λάθη, μετανιώνουν, συγχωρούν, διεκδικούν και δεν απευθύνεται σε αυτούς που ενοχλούν, πιέζουν, εκφοβίζουν, κρίνουν, απαιτούν.

Γιατί Μικρό Κόκκινο Τσαντάκι;

Το μικρό κόκκινο τσαντάκι είναι απλά ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις δύο ιστορίες.

Ηρωες με πάθη, ζήλια, έρωτες, ψυχικές αστάθειες είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας ή ανήκουν σε μια άλλη διάσταση πιο μυθιστορηματική;

Οι ήρωες είναι ανθρωποκεντρικοί. Το μέγεθος του έρωτα ίσως είναι πιο μυθιστορηματικό.

Τι σας ώθησε να γράψετε αυτό το βιβλίο;

Το να μη ζεις όπως θες και όπως ονειρεύτηκες είναι η μεγαλύτερη ύβρις. Η Ελένη ήταν η αφορμή να γράψω αυτό το βιβλίο και η προσπάθεια μου να της δώσω τη ζωή της πίσω. Ειναι αυτό που αξίζει στον καθέναν μας και αν είχα τις ακαδημαϊκές γνώσεις θα το έγραφα διαφορετικά.Επειδη εδώ είναι μυθιστόρημα όλη η υπόλοιπη πλοκή έπεσε σαν καμβάς από πίσω για να ντύσει αυτό το ψυχογράφημα.

Ζείτε εκτός Αθηνών; Αυτό τι σημαίνει για κάποιον που θέλει να γράφει βιβλία ;

Η ζωή σε πιο μικρή πόλη έχει πιο ήρεμους ρυθμούς. Όλα τα άλλα είναι ίδια.

Θέλετε να μου πείτε ποια βιβλία διαβάσασε στην περίοδο της καραντίνας;

Στη περίοδο της καραντίνας ανακάλυψα δύο εξαιρετικούς Τσέχους συγγραφείς τον Κούντερα και τον Κάφκα.

*«Το μικρό κόκκινο τσαντάκι» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αγγελάκη.

%ce%b7-%ce%b3%ce%ba%ce%ad%ce%bb%cf%85-%ce%b3%cf%81%ce%b7%ce%b3%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-gr-%cf%84%ce%bf-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b70

Σχετικά Άρθρα
Η Αγγελική Τουμπανάκη στο Infowoman: «Μέσω της καλλιτεχνικής έκφρασης καταρρίπτουμε στερεότυπα και αγκυλώσεις»
Η Αγγελική Τουμπανάκη στο Infowoman: «Μέσω της καλλιτεχνικής έκφρασης καταρρίπτουμε στερεότυπα και αγκυλώσεις»
%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%84%ce%ae-%ce%b1%cf%86%ce%ae%cf%82-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%ba%ce%bf%cf%81%cf%85%cf%86%ce%b1%ce%af%ce%b1-%cf%84%cf%81%ce%b1%ce%b30
Τελετή Αφής: Ποια είναι η κορυφαία τραγουδίστρια της όπερας που ερμήνευσε τον Ολυμπιακο Ύμνο
Μαρία Δαμασιώτη, υπάρχει δεύτερη ευκαιρία στον έρωτα;
Μαρία Δαμασιώτη, υπάρχει δεύτερη ευκαιρία στον έρωτα;
Σοφία Φυτιάνου, υπάρχει τρόπος να ρίξουμε «Πίσσα και Πούπουλα» στον παραλογισμό των ανθρώπινων σχέσεων;
Σοφία Φυτιάνου, υπάρχει τρόπος να ρίξουμε «Πίσσα και Πούπουλα» στον παραλογισμό των ανθρώπινων σχέσεων;
Η Ζαχαρούλα Χρόνη σκηνοθετεί την πιο ανατριχιαστικά επίκαιρη παράσταση και αποκαλύπτεται στο Infowoman
Η Ζαχαρούλα Χρόνη σκηνοθετεί την πιο ανατριχιαστικά επίκαιρη παράσταση και αποκαλύπτεται στο Infowoman
Αναστασία Κουμίδου, γιατί να ασχοληθούμε σήμερα με έναν εγκληματία πολέμου σαν τον Mengele;
Αναστασία Κουμίδου, γιατί να ασχοληθούμε σήμερα με έναν εγκληματία πολέμου σαν τον Mengele;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του