Η Αγγελική Τουμπανάκη στο Infowoman: «Μέσω της καλλιτεχνικής έκφρασης καταρρίπτουμε στερεότυπα και αγκυλώσεις»

Ερμηνεύτρια, Βοκαλίστρια Ερευνήτρια, Καθηγήτρια Φωνητικής, Καθηγήτρια Μοριακής Βιολογίας, πάντα «ανήσυχη» δημιουργός και με πόσες ακόμη λέξεις να περιγράψει κανείς την Αγγελική Τουμπανάκη. Αν δεν έχετε ακούσει ξανά το όνομά της -δύσκολο- αξίζει να τη γνωρίσετε.

H βοκαλίστρια και ερευνήτρια δημιούργησε τα Vocalism Sessions, που ξεδιπλώνονται στη σκηνή του Half Note, με σκοπό να δημιουργηθεί ένας κοινός τόπος έκφρασης και ανταλλαγής ιδεών, εμπειριών και φωνών. Την σκυτάλη του σχεδιασμού των sessions θα διαδέχονται κάθε φορά και διαφορετικοί βοκαλίστες από ετερόκλητα είδη μουσικής.

Για αυτά τα Vocalism Sessions, αλλά και τις πολλαπλές της ιδιότητες και ταλέντα η Αγγελική Τουμπανάκη μιλά στο Infowoman.gr, αποκαλύπτεται και μας προσκαλεί σε μία μοναδική μουσική εμπειρία.

Πώς ξεκίνησε η ιδέα των Vocalism Sessions; 

Χρησιμοποιώ τον όρο βοκαλίστρια από την αρχή της μουσικής μου πορείας. Με αυτό το Ο όρος vocalism είναι παγκόσμιος. Οι βοκαλίστρες/στριες χρησιμοποιούν την φωνή ως όργανο, αυτοσχεδιάζουν, πειραματίζονται, μιμούνται τρόπους έκφρασης και ήχους άλλων οργάνων, παίζουν με τους ρυθμούς και τις μελωδίες.

Η μουσική για εμένα αποτελεί η πιο καθάρια μορφή επικοινωνίας, που μπορεί να μας εξευγενίσει, να μας αφυπνίσει και να μας ημερέψει. Την ίδια στιγμή ο αυτοσχεδιασμός, αποτελεί πολύτιμό εργαλείο για την προσωπική μου ευτυχία πάνω στη σκηνή. 

Ο αυτοσχεδιασμός είναι ελευθερία έκφρασης, μέσον ενοποίησης και κατάθεση προσωπικότητας. Απαιτεί  ορθάνοιχτα αυτιά, ορθάνοιχτη καρδία και απόλυτη παρουσία στην στιγμή, για να τιμάς τους συνεργάτες σου, να γίνεσαι απόλυτος αγωγός της τέχνης σου και να ενώνεσαι μέσα από αυτή. 

%ce%b7-%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%ac%ce%ba%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%bc%ce%ad%cf%83%cf%89-%cf%84%ce%b7%cf%820

H ιδέα λοιπόν των Vocalism Sessions προέκυψε από την προσωπική μου ανάγκη για μουσική επικοινωνία και διάδραση, ομαδικό φωνητικό παιχνίδι, αυτοσχεδιασμούς, για αναζήτηση της πηγαίας χαράς της μουσικής. Από την διάθεση μου  να βρεθώ στη σκηνή Βοκαλίστριες/ες, τραγουδίστριες και τραγουδιστές που σέβομαι και θαυμάζω.

Την σκυτάλη των sessions θα διαδέχονται κάθε φορά ξεχωριστοί δεξιοτέχνες της φωνής από ετερόκλητα είδη μουσικής (jazz, blues, beat box, πειραματική, παραδοσιακή, της metal, κλασική) και  θα ανταλλάσσουν ήχους, ιδέες, αισθητικές, συναισθήματα, ιστορίες, φωνές.  

Τα Vocalism sessions στην ουσία αποτελούν μια αφορμή – πρόσκληση για να βρεθούμε, να παίξουμε, να γνωριστούμε, να πειραματιστούμε, να jamαρουμε, με απλότητα και αλήθεια, με χιούμορ και αυθορμητισμό. 

Είναι μεγάλη μου τιμή που αρκετές/οι  τραγουδιστριες/ες , βοκαλίστριες/ες έχουν δεχτεί να συμμετάσχουν σε αυτό το μουσικό κάλεσμα – παιχνίδι!

Τι ακριβώς βλέπουμε στο Half Note;

Είδαμε … Τα sessions ξεκινήσανε την Πέμπτη 4 Απριλίου με το ξεχωριστό στην καρδιά μου, electronic jazz ντουέτο μας το  “Drums Voice Jazztronica Duet” που στήσαμε το 2014 με τον ντράμερ και συνθέτη Ηλία Δουμάνη. Καλεσμένοι μας ο δεξιοτέχνης  jazz τρομπετίστας Δημήτρης Παπαδόπουλος και ο καταπληκτικός beatboxer Βασίλης Παπούλιας. 

Θα δούμε… Την Πέμπτη 18 Απριλίου στο 2ο Vocalism Session προσκαλώ με μεγάλη χαρά τις αγαπημένες μου και  διακεκριμένες jazz vocalists και συνθέτριες Λουκία Παλαιολόγου και Τέρη Βακιρτζόγλου που μαζί με τους εκλεκτούς συνεργάτες μας και σπουδαίους μουσικούς Γρηγόρη Ντάνη στη κιθάρα και Κώστα Κωνσταντίνου στο μπάσο θα ερμηνεύσουμε κλασικά κομμάτια της vocal jazz, gospel, Brazilian jazz και fuzion jazz αλλά και πρωτότυπες συνθέσεις.

Να σημειώσω ότι τα Vocalism Sessions στο τέλος θα καταλήγουν σε Vocal Jam αλλά και σε Φωνητικούς Κύκλους ανοιχτούς προς όλους… και η κάθε φορά θα είναι διαφορετική και μια  καινούργια έκπληξη για όλους μας! 

Έχετε μελετήσει πολλά είδη μουσικής όπως τζαζ, φλαμένκο, ινδικά, ηπειρώτικα, βυζαντινά και άλλα ακόμη. Τι σας ελκύει σε όλες αυτές τις διαφορετικές μουσικές του κόσμου;

Με αφορούν οι μουσικές παραδόσεις που είναι ανθρωποκεντρικές, φέρουν μνήμες, ήθος, δονήσεις αιώνων. Με αφορά ο διαδραστικός αυτοσχεδιασμός που είναι η απόλυτη παρουσία μας στην στιγμή, ο σεβασμός στο σύνολο. Τέλος με αφορά ο πειραματισμός με το  εκπληκτικό όργανο τη Φωνή και η αποκωδικοποίηση της διαφορετικής φωνητικής ποιότητας, προσωδίας και ιδιώματος που φανερώνει πολιτισμούς, γέφυρες και ιστορία.

Και σίγουρα με αφορά η διαδικασία της εξερεύνησης, η διαδικασία της μελέτης. Η μελέτη για εμένα είναι συνεχής πρόκληση και δρόμος προσωπικής πνευματικής αναζήτησης. Ανιχνεύοντας λοιπόν από τα πρώτα καλλιτεχνικά βήματα διαφορετικές μουσικές κουλτούρες, διαφορετικούς βοκαλισμούς, νιώθω ότι αποδομώ τα μουσικά και εκφραστικά μου μοτίβα και αναζητώ καινούργια. Και όπως πάντα συνηθίζω να λέω δραπετεύω από το μικρόκοσμο μου.  Αυτό μου χαρίζει ροή, ζωή και υγεία. 

Έτσι λοιπόν συλλέγω ήχους, εξερευνώ, ονειρεύομαι και μαζί με εκλεκτούς μουσικούς-φίλους, δημιουργούμε μουσικές κολεκτίβες και παρέες, με στόχο την ελευθερία, την αυτοσχεδιαστική διάδραση και την συλλογική έκφραση. Αυτός είναι ο προσωπικός μου καλλιτεχνικός άξονας. 

Ποιο ήταν το πρώτο σας ερέθισμα για να ασχοληθείτε με τη μουσική;

Προέκυψε τελείως οργανικά σαν παιχνίδι και φέρω μνήμες από μικρή. Τα φωνητικά μουσικά παιχνίδια, η σπουδαιότητα της ομάδας και της διάδρασης, ο συντονισμός με το σύνολο -από μικρή στον προσκοπισμό- ενσωματώθηκαν στο μουσικό μου γονιδίωμα. Ίσως γι’ αυτό η έννοια του βοκαλισμού ή της πειραματικής- ερευνητικής ενασχόλησης μου με την φωνή να αποτέλεσε μια οικεία ακολουθία και μέσον δημιουργίας. 

Παράλληλα με το διδακτορικό μου στην Μοριακή Ογκολογία στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, ξεκίνησα Κλασικό τραγούδι, κρουστά, κιθάρα, ενώ παράλληλα παρακολούθησα σεμινάρια Ινδικoύ, Πέρσικου κλασσικού τραγουδιού, Ρυθμολογίας, Flamenco τραγουδιού και Ηπειρώτικου Πολυφωνικού τραγουδιού.

Αντιλήφθηκα όμως ότι ανήκω στην μουσική από τη στιγμή που μου αποκαλύφθηκε ο κόσμος της Jazz. Η οποία με όρισε και με καθόρισε στη συνέχεια. Και όπως υποστηρίζω, η Jazz για εμένα δεν είναι απλώς ένα είδος μουσικής αλλά αποτελεί πράξη, «συμπεριφορά» και διδάσκει μουσικό ήθος.

Η αρχική μου επαφή οφείλεται στην αγαπημένη μου δασκάλα το 2005 και εξαιρετική βοκαλίστρια Σοφία Νοητή που μου πρότεινε να φοιτήσω στο Jazz τμήμα του Ωδείου Athenaeum με υπεύθυνο τον επίσης σπουδαίο δάσκαλό στον αυτοσχεδιασμό Σύλβιο Σύρρο.  Μετά ακολούθησαν με δίψα,  μια σειρά Jazz Master εργαστηρίων και σεμιναρίων αυτοσχεδιασμού με τον αγαπημένο μου δάσκαλο Bob Stoloff, και τους επίσης σημαντικούς Jay Clayton, Rene Marie, Sheila Cooper, Deborah Carter και JD Walter. Καθοριστικό όμως ρόλο στις επιλογές μου, στην αισθητική έπαιξαν τα μουσικά εργαστήρια  «Λαβύρινθος» του συνθέτη και μουσικού Ross Daly και το masterclass της τεχνικής τα Vocal Circle που παρακολούθησα στη Νέα Υόρκη, με τον σπουδαίο βοκαλίστα Bobby McFerrin και τους συνεργάτες του. Εμπνευσμένη, ξεκίνησα να ασχολούμαι με την μελέτη παραδοσιακών ήχων, ρυθμών, μουσικών ιδιωμάτων και φωνημάτων, να εξερευνώ εννοιολογικά και βιωματικά τις δυνατότητες της ανθρώπινης φωνής μέσα από τον αυτοσχεδιασμό, την καλλιτεχνική έκφραση, την διδασκαλία και τη διεπιστημονική οδό. Ασχολούμαι με τη μουσική επαγγελματικά από το 2006 ως δημιουργός και παραγωγός μιας σειράς ετερόκλητων μουσικών projects με Contemporary Vocal Jazz και World Fusion Jazz μουσική θεματολογία. 

Είστε και διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στη Μοριακή Βιολογία. Πώς καταφέρνετε να συνδυάζετε βιολογία και μουσική; Μπορούν να έχουν κοινά στοιχεία; 

 Ο John Coltrane , ο Μπάρτοκ, ο Γιάννης Χρήστου,  ο Στοκχάουζεν, ο John Cage, ο Demetrios Stratos, αποτελούν κορυφαίους καλλιτέχνες που ανατρέπουν τις κλασικές δομές, γίνονται ερευνητές αναζητούν στην διαδικασία δημιουργίας διαφορετικούς άξονες αναφοράς και αντλούν θεματολογία από την επιστήμη και τις κοσμολογικές ανακαλύψεις.

Παράλληλα λοιπόν με την εκπόνηση του διδακτορικού μου στην Ιατρική Σχολή του Παν/μιου Αθηνών «ταξίδευα» στις μουσικές, εκπαιδευόμουν, μελετούσα, ανίχνευα. Είχα την ανάγκη να εκφράζομαι μέσα από τις στέρεες επιστημονικές δομές και να αιωρούμαι με μελωδίες και ρυθμούς. Αυτό με ισορροπούσε τελικά, με τη βαθύτερη σχέση επιστήμης και τέχνης, να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του καλλιτεχνικού, του διδακτικού και του επιστημονικού μου πεδίου δράσης. Ασχολούμαι με την θεραπεία ασθενών με δυσφωνία καθώς ανήκω στην διεπιστημονική ομάδα Φωνής «Voice Mentoring», ενώ είχα την τιμή να σχεδιάσω και να συντονίσω το κοινωνικό πρόγραμμα του Εθνικού Θεάτρου «Το Εθνικό δίνει Πνοή» που αφορούσε στην επανεκπαίδευση της αναπνοής  και της φωνής μέσω της φωνητικής έκφρασης και του τραγουδιού σε Long COVID ασθενείς.

Όπως συνεχώς λέω η επιστήμη, ιδίως στον ερευνητικό τομέα της, εμπεριέχει και αντλεί από την τέχνη. Μεταμορφώνεται σε τέχνη πολλές φορές και χρησιμοποιεί εργαλεία της τέχνης για αποκωδικοποίηση και θεραπευτικούς σκοπούς. Η τέχνη από την άλλη εμπεριέχει μέσα της επιστημοσύνη. Πίσω από κάθε μορφή της θεωρώ ότι υπάρχει έρευνα και μελέτη. Εάν σε ενδιαφέρει το πειραματικό έργο, για να κατορθώσεις την αποδόμηση πρέπει να έχεις δουλέψει ισχυρά τη δομή.

Θεωρώ λοιπόν βασικό  άξονα έμπνευσης και έκφρασης  μου την βαθύτερη σχέση επιστήμης και τέχνης και πιστεύω οτιδήποτε και να κάνεις που αφορά στην ανθρώπινη ψυχή, το νου και  το σώμα πρέπει να  στοχεύεις στην βαθιά γνώση και επίγνωση, με ευθύνη του ρόλου, του λόγου και του έργου σου. 

Ποιο από τα δύο χρειάζεται περισσότερη μελέτη και προσήλωση;

Και στους δύο τομείς χρειάζεται να είσαι ταγμένος, εάν έχεις στόχο την έρευνα, την εξέλιξη, τη δημιουργία, τη χρησιμότητα σου ως μέρος του συνόλου και του χωροχρόνου. Αυτό λοιπόν απαιτεί μελέτη καθημερινή, και για εμένα αυτό είναι πρόκληση και δρόμος προσωπικής πνευματικής αναζήτησης. Θυμάμαι την αναμέτρηση μου με τη διαδικασία της μελέτης, με τα όρια, τις αδυναμίες μου και τις προσωπικές μου αναζητήσεις.

Βουτιές συνεχώς στο βυθό και μετά πάλι στην επιφάνεια, αλλάζοντας συνεχώς τα μεγέθη της αυτοπεποίθησης μου, μέχρι να καταλάβω, ότι η απόλυτη ελευθερία είναι η γνώση. Και αυτό τονίζω συνεχώς και στους μαθητές μου.

Η μελέτη της τεχνικής του οργάνου σου αποτελεί δρόμος όχι επίδειξης αλλα απελευθέρωσης της φωνής … της ψυχής σου. Η μελέτη και η έρευνα της μουσικής, σου αποκαλύπτει τη απεραντοσύνη της.  Δεν σε αφορά πια ο φόβος του να εκτεθείς, η αγωνία της κριτικής, η γοητεία της προβολής, γιατί απλώς στο μυαλό θα επικρατεί η ανάγκη σου να παίξεις μουσική και να πολλαπλασιαστείς μέσα από την συνδημιουργία της ομάδας. Ο συναισθηματισμός μετατρέπεται σε συναίσθημα και κυριαρχεί η χαρά για τη μουσική.

Είστε μέλος της Πρωτοβουλίας κατά των Γυναικοκτονιών και Πρέσβειρα της Women’s Health First Ελλάδος. Τι ήταν συγκεκριμένα αυτό που σας κινητοποίησε για να ασχοληθείτε με αυτό το κομμάτι; 

«Η μουσική αποβαίνει θεραπευτική, εκπαιδευτική, μέθοδος και μέσον για την πραγματοποίηση της Ιδανικής Πολιτείας» Πλάτωνας

Όσο αναζητώ τον εαυτό μου στα βήματα μου αναγνωρίζω ότι τελικά ως καλλιτέχνης δεν με αφορούσαν ποτέ η έννοιες της σταδιοδρομίας, της καριέρας. Ό,τι έπραττα το έκανα αυθόρμητα, καμία φορά άναρχα και βασιζόμενη στη φιλία, το μοίρασμα, το άγνωστο ταξίδι, τις ανατροπές, βασιζόμενη στην ομάδα με όραμα. Ξέρω ότι είμαι λειψή μέσα μου εάν συγκεντρωθώ μόνο στην καλλιτεχνική δημιουργία. Με τιμάει το χειροκρότημα, αλλά νιώθω ότι πρέπει να έχω άμεση χρησιμότητα ως καλλιτέχνης και επιστημόνισσα στο «πεδίο». Στη θεραπεία, στην κοινωνική δράση με αποτύπωμα. 

Μέσω της καλλιτεχνικής έκφρασης μας δίνεται η ευκαιρία και η δυνατότητα να καταρριφθούν κοινωνικά στερεότυπα και αγκυλώσεις και να λειτουργήσει η τέχνη και ειδικά η μουσική ως μια οικουμενική γλώσσα επικοινωνίας και εξευγενισμού. 

Ο John Coltrane, μοναδικός μουσικός επαναστατικός και οραματιστής, ο οποίος ξεπέρασε τους τίτλους και τα ηχητικά μοτίβα της εποχής του, με πανανθρώπινες αξίες, είπε: «Η μουσική μου είναι η πνευματική έκφραση του εαυτού μου – η πίστης μου, η  γνώση μου, η ύπαρξη μου. Όταν αισθανθείς τις δυνατότητες της μουσικής, θέλεις να προσφέρεις κάτι πολύ δυνατό στο κόσμο – να ελευθερώσεις την ανθρωπότητα από τις αναστολές της».

Έχετε συναντήσει προκλήσεις στην μέχρι τώρα πορεία ζωής σας; Και ποια ήταν αυτή που σας έδωσε το πιο σπουδαίο δίδαγμα;

Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια στιγμή ή κάποιο βίωμα συγκεκριμένο, που να με έφερε αντιμέτωπη με κάποια δυσάρεστη πρόκληση. Δεν έχω καμία προσωπική εμπειρία που να προσβάλει την προσωπικότητα μου ή τουλάχιστον κάποιο γεγονός που να έχει φωλιάσει στη μνήμη μου τραυματικά. Όσον αφορά στους συνεργάτες μου από τα  πρώτα μου βήματα δημιούργησα τα δικά μου/μας projects. Κάλεσα μουσικούς που σέβομαι και με σεβάστηκαν και στην πορεία  έγιναν φίλοι μου. Φτιάξαμε ισχυρή ομάδα που με θωράκισε. 

Όσον αφορά στους ανθρώπους που έπρεπε να κάνω «deal» για κάποια συναυλία ή για την έκδοση δίσκου, ιδίως στα πρώτα μου βήματα, έκανα αρχικά την έρευνα μου για αυτούς. Διατηρούσα στις συζητήσεις μου αυστηρά το πλαίσιο της ευγένειας και της τυπικότητας, ενώ είχα ξεκάθαρη θέση για  την αισθητική της δουλειάς μας. Οτιδήποτε με ενοχλούσε ή να το θεωρούσα για τα δικά μου ηθικά και αισθητικά πρότυπα εξωπραγματικό ή επιτηδευμένο το αντιμετώπιζα με αυστηρότητα ή με χιούμορ και αποχωρούσα. 

Εάν αναφερθούμε στην ανάγνωση της πρόκλησης σαν προσωπικής εξέλιξης, και προσπάθειας, νομίζω ότι πολλές φορές βρέθηκα μπροστά σε άγνωστα μονοπάτια χωρίς προηγούμενες αναφορές. Στα σημεία εκείνα παρουσίαζα επιμονή, φροντίδα και αγάπη για εξερεύνηση, ανοίγοντας διάπλατα νου και ψυχή.    

Ποιο είναι το μουσικό έργο που σας χαρακτηρίζει ως προσωπικότητα;

Όλα τα έργα που καταθέτουμε μαζί με τους συνεργάτες μου, με αφορούν απόλυτα. Είναι σημαντική ικανότητα να αναγνωρίζεις τις ανάγκες σου την εκάστοτε στιγμή, να συνειδητοποιείς τον στόχο σου και να δουλεύεις πιστά πίσω από αυτό. 

Άλλοτε έχεις την ανάγκη για ανταλλαγή ιδεών, διάδραση αντάμωμα ψυχής, πειραματισμό και ιδιοσυγκρασιακές δημιουργίες  και άλλοτε την ανάγκη να γεννήσεις απλά σχήματα. 

Θεωρώ οποιοδήποτε έργο και να παρουσιάζουμε πρέπει να αφορά την ψυχή μας και να συνδέεται  με την αλήθεια μας. Με αυτό το τρόπο τουλάχιστον εγώ αισθάνομαι ελευθερία αξιοπρέπεια και ευτυχία.

Τα μελλοντικά σας σχέδια;

Έχω την τιμή να είμαι προσκεκλημένη στην 3η Διεθνή Μπιενάλε Πρακτικής Φιλοσοφίας, που διοργανώνει το Εργαστήριο Έρευνας Πρακτικής Φιλοσοφίας (LRPPh) του Πανεπιστημίου Αιγαίου (Ρόδος, Ελλάδα 19-23.04). Ευχαριστώ ιδιαίτερα την καθηγήτρια Έλενα Θεοδωροπούλου και την υπέροχη ομάδα της για την ευγενική τους πρόσκληση. Στα πλαίσια αυτού θα διδάξω την τεχνική του Vocal Circle και θα παρουσιάσω μία performance βασισμένη στη φωνή χρησιμοποιώντας τη τεχνική looping και την ενορχηστρωτική μίξη ηλεκτρονικής και φυσικής πηγής. 

Έχω τη χαρά να είμαι προσκεκλημένη του αγαπημένου μου Χρήστου Λεοντή  την Κυριακή 28 Απριλίου, στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής, εκεί που φέτος συμπληρώνονται 80 χρόνια από την εκτέλεση των 200 κομμουνιστών την Πρωτομαγιά του 1944.

Είναι απόλαυση για εμένα που είμαι το τελευταίο ένα χρόνο μαέστρος στο φωνητικό σύνολο της απίθανης «Ανοιχτής Ορχήστρας». Η Ορχήστρα χαρακτηρίζεται ως Ανοικτή γιατί, εκτός απ’ ότι υπάρχει  σε δρόμους, λόφους και γειτονιές, υποδέχεται άτομα ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, φυλής και μουσικής παιδείας. Στις 28 Απριλίου το πρωί θα γιορτάζουμε τα γενέθλια της Ορχήστρας στην ακαδημία Πλάτωνος.

Παράλληλα προγραμματίζουμε ήδη τις επόμενες παρουσιάσεις της μουσικοθεατρικής παράστασης “For Women”  και τις δράσεις  της For “ Women Artivism Project” και τις συναυλίες του  ιδιαίτερου ηλεκτρονικού jazz ντουέτου τυμπάνων – φωνής “Drums Voice Jazztronica Duet”, που δημιουργήσαμε το 2014 με τον ντράμερ, καθηγητή και συνθέτη Ηλία Δουμάνη.

Όσον αφορά στο διδακτικό μου έργο, είμαι καλεσμένη να κάνω σεμινάρια και διαλέξεις για την  Ανατομία και τον πολυδιάστατο ρόλο της Φωνής, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ παράλληλα θα διοργανώσουμε ανοιχτούς «Φωνητικούς Κύκλους». Όλες τις δράσεις τις ανακοινώνουμε στο site και στη σελίδα στο Facebook.

Καλή αντάμωση!

VOCALISM SESSIONS

2ο Vocalism Session | 18 Απριλίου

Λουκία Παλαιολόγου,  Τέρη Βακιρτζόγλου, Αγγελική Τουμπανάκη

Γρηγόρης Ντάνης: κιθάρα

Κώστας Κωνσταντίνου: μπάσο

Έναρξη 21:30

Half Note Jazz Club  Τριβωνιανού 17, Μετς | 210 9213310

Τιμές εισιτηρίων: από 12 €

Προπώληση εισιτηρίων: more.com  

Σχετικά Άρθρα
Η πρόεδρος του Λυκείου Ελληνίδων Πύργου στο Infowoman: «Κίνητρό μας είναι πάντα η διάδοση της παράδοσης»
Η πρόεδρος του Λυκείου Ελληνίδων Πύργου στο Infowoman: «Κίνητρό μας είναι πάντα η διάδοση της παράδοσης»
Νικόλας ή Gingerbread Bae: Όλα όσα έχει να πει για τον non-binary (και όχι µόνο) κόσµο ένα αγόρι που βάφεται
Νικόλας ή Gingerbread Bae: Όλα όσα έχει να πει για τον non-binary (και όχι µόνο) κόσµο ένα αγόρι που βάφεται
Αλέξανδρε Στεργιόπουλε, τι συμβαίνει εν...«Ώρα 9.36 πμ»;
Αλέξανδρε Στεργιόπουλε, τι συμβαίνει εν… «ώρα 9.36 π.μ.»;
%ce%b4%cf%81-%ce%b4-%ce%ba%cf%8e%ce%bd%cf%83%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%b1%cf%83%ce%b9%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b4%ce%b7-%ce%ad%ce%bb%ce%b1%ce%b2%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-1%ce%b70
Δρ. Δ. Κώνστα Πασιπουλαρίδη: Έλαβε την 1η υποτροφία του Αστεροσκοπείου για την ενίσχυση της έρευνας στη διάρκεια της μητρότητας
Γιάννης Σουλάκη, τι σημαίνει για σένα το «Καλοκαίρι»;
Γιάννη Σουλάκη, τι σημαίνει για σένα το «Καλοκαίρι»;
Ο Δημήτρης Μαραμής στο Infowoman: «Ζούμε σε μία χώρα που επενδύει στα αμυντικά όπλα και όχι στην παιδεία των πολιτών της»
Ο Δημήτρης Μαραμής στο Infowoman: «Ζούμε σε μία χώρα που επενδύει στα αμυντικά όπλα και όχι στην παιδεία των πολιτών της»

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του