Σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, η Pantone, η εταιρεία που διαθέτει το μεγαλύτερο σύστημα συνδυασμών χρωμάτων παγκοσμίως, δημιούργησε αυτό το νέο κόκκινο, ελπίζοντας πως θα ενθαρρύνει τις γυναίκες που έχουν εμμηνόρροια να αισθάνονται υπερήφανες.
Για τη δημιουργία της απόχρωσης, η Pantone συνεργάστηκε με τη σουηδική μάρκα γυναικείων προϊόντων υγιεινής «Intimina», ενόψει μιας καμπάνιας που θα έχει στόχο να ενθαρρύνει τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από το φύλο τους, να μιλάνε ανοιχτά για την περίοδο.
«Αν και δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν περίοδο, αντιμετωπίζεται ιστορικά ως κάτι που δεν πρέπει να ακούγεται δημόσια. Η ποπ κουλτούρα την απεικονίζει συνήθως ως αντικείμενο αστείων ή ως κάτι απεχθές, και συχνά ανακριβές. Αρκετά, είμαστε στο 2020. Δεν έφτασε η ώρα να σταματήσει η περίοδος να θεωρείται κάτι αρνητικό ή πολύ προσωπικό; Δεν έφτασε η ώρα να απαγορεύσουμε στους ανθρώπους να διαιωνίζουν το στίγμα ή να το κοροϊδεύουν; Δεν έφτασε η ώρα να ενωθούμε ώστε να ενθαρρύνουμε τη θετική στάση απέναντι στην περίοδο και να σιγουρευτούμε ότι είναι ορατή;», δήλωσε η Danela Zagar, παγκόσμια υπεύθυνη της εταιρείας Intimina.
Δείτε την ανάρτηση:
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News