Η Benefit Cosmetics, η εταιρεία καλλυντικών, με ένα δίκτυο πωλήσεων που περιλαμβάνει πάνω από 2.000 καταστήματα σε περισσότερες από 30 χώρες, αποδεικνύει περίτρανα σε όλο τον κόσμο ότι είναι η εταιρεία που ασχολείται με την ομορφιά με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο. Αναγνωρίζοντας την πραγματική αξία και τα όρια της αληθινής ομορφιάς.

Η Benefit πρόσφατα παρουσίασε την Kate Grant, ένα μοντέλο 20 ετών με σύνδρομο Down, ως ένα από τα νέα μοντέλα της και πιο συγκεκριμένα, ως ambassador του του νέου Roller Liner Eyeliner.  Η διαφήμιση του προϊόντος έτρεξε στις τηλεοράσεις και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσηςκαι ο κόσμος απλά λάτρεψε αυτήν τη νέα κοπέλα και όλο το ταξίδι μέχρι τώρα στο σκληρό κόσμο της μόδας και της ομορφιάς.

“Είμαι μαμά ενός παιδιού με σύνδρομο Down. Δεν μπορώ να σας περιγράψω με λόγια τι σημαίνει για εμάς η κίνησή σας να αναδείξετε αυτό το όμορφο κορίτσι με σύνδρομο Down!” μια γυναίκα έγραψε στο Instagram. “Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτή την καταπληκτική σας κίνηση, ελπίζουμε να δούμε περισσότερα από την Kate”.


 

Η Γκραντ διανύει αναμφίβολα την καλύτερή της περίοδο. Πέρυσι το καλοκαίρι στέφθηκε βασίλισσα στα καλλιστεία Teen Ultimate Beauty of the World και περπάτησε στις πασαρέλες της Εβδομάδας Μόδας του Μπέλφαστ. Επίσης έχει εμφανιστεί στη βρετανική τηλεοπτική εκπομπή «This Morning».

Σε δήλωσή της, η Benefit δήλωσε στην TODAY Style ότι “ερωτευτήκαμε αμέσως την Grant πέρυσι, αφού παρακολουθήσαμε ένα βίντεο που αφορούσε όλο το “ταξίδι” της μέχρι να γίνει μοντέλο.

Ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ στην Ιρλανδία, Μαρκ Ρότζερς, είπε σε συνέντευξή του ότι ανυπομονούσε να συνεργαστεί με την Κέιτ. “Η εκπληκτική της ενέργεια ήταν τόσο μεταδοτική και μας έκανε μέρος αυτής της αστείρευτης επιθυμίας της για ζωή”, συνέχισε ο εκπρόσωπος της εταιρείας. “Ενσάρκωνε όλα όσα αντιπροσωπεύουμε ως εμπορικό σήμα, έτσι γνωρίζαμε ότι έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να συνεργαστούμε μαζί της”.

Η εταιρεία πάντως πιστεύει ότι μέσα από την κίνησή της αυτή το όφελος θα είναι γενικό, αφού με τις καμπάνιες στις οποίες θα πρωταγωνιστεί η Κέιτ θα δείξουν σε όλο τον κόσμο “ότι τα προϊόντα ομορφιάς μπορούν να χρησιμοποιούνται από ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα”.

 

από Σοφία Κωστάρα