Η Γεωργία Αγγέλου σ΄ένα σπινθηροβόλο ταξίδι με καρδιά και πανιά ανοιχτά

Σε ένα μουσικό, σπινθηροβόλο, γεμάτο μεταπτώσεις ταξίδι με καρδιά και πανιά ανοιχτά και «με την πρίζα βγαλμένη» (unplugged) μας προκαλεί η Γεωργία Αγγέλου και με μόνη συνοδεία την Ιωάννα Μπάλτα στο πιάνο και τα φωνητικά. Γνωστή για τις «ανατρεπτικές» live εμφανίσεις της, με μια χαλαρή blues διάθεση και γλιστρώντας με ερμηνευτική μαεστρία από το swing στο ζεϊμπέκικο, και από την Βέμπο στην Adele, συνδέεται με το κοινό της, αγγίζει χορδές του μυαλού και πυροδοτεί αναμνήσεις, στραγγίζοντας την κάθε λέξη των τραγουδιών της.

Στις 24 Οκτωβρίου η Γεωργία Αγγέλου θα παρουσιάσει ένα πρόγραμμα 2 σε 1 στην Gallerie δημιουργών (Κηφισιά, Χελιδονους 28).

Το πρώτο μέρος θα είναι βασισμένο στην πηγή Πηγή Λυκούδη, μελοποιημένη ποίηση και άλλα τραγούδια συνθέσεις της Πηγής. Μέρος του προγράμματος από τα Μενανδρεια που δεν έγιναν και το άλλο μισό είναι μουσική επιμέλεια της Νάνσυς Κανέλλη με διασκευές σε ελληνικά και ξένα τραγούδια!

Εμείς μιλήσαμε με την Γεωργία Αγγέλου με αφορμή την εμφάνισή της αυτή, αλλά και την «δειλή» έναρξη της δύσκολης φετινής χειμερινής σεζόν.

%ce%b7-%ce%b3%ce%b5%cf%89%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b1-%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%ad%ce%bb%ce%bf%cf%85-%cf%83%ce%84%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%cf%83%cf%80%ce%b9%ce%bd%ce%b8%ce%b7%cf%81%ce%bf%ce%b2%cf%8c%ce%bb%ce%bf0

Τι είναι αυτό που σας οδήγησε στη μουσική;

Αυτό που με οδήγησε στη μουσική ήταν η ανάγκη μου να εκφραστώ με όποιον τρόπο από μικρό παιδί. Ξεκίνησα στο δημοτικό ζητώντας από τους γονείς μου να ξεκινήσω πιάνο, το οποίο λόγω συνθηκών ναυάγησε πρόωρα. Γυμνάσιο λυκειο είχα γραφτεί σε όλες τις χορωδίες του σχολείου. Η τελευταία προσπάθεια να στραφώ στην τέχνη ήταν στο τέλος του λυκειου που ξεκίνησα ελεύθερο σχέδιο! Όταν στα 18 γράφτηκα σε ωδείο και ξεκίνησα το τραγούδι ένιωσα ότι βρήκα τον δρόμο μου.

Ποιες θα λέγατε πως είναι οι μουσικές που σας έχουν καθορίσει;

Σίγουρα οι μουσικές που άκουγα στο σπίτι από τη μητέρα μου, η οποία άκουγε Αλεξίου, Βιτάλη, Μαρινελλα. Στην εφηβεία μου βέβαια οι μουσικές που με καθόρισαν ήταν το “έντεχνο” και ροκ της εποχής Πυξ Λαξ, Ξύλινα Σπαθιά, Υπόγεια Ρεύματα, Τρύπες..

Τι θα ακούσουμε φέτος στις μουσικές σας βραδιές;

Τη φετινή σεζόν θα εστιάσουμε στο πρόγραμμα στα τραγούδια του πρώτου δίσκου αλλά και στα νέα που έρχονται και δεν έχουν ακόμα κυκλοφορήσει. Επίσης το πρόγραμμα έχει ελληνικές διασκευές παλαιότερων τραγουδιών και ένα μεγάλο μέρος του είναι βασισμένο σε ξένο ρεπερτόριο μπαλάντες και ακουστικά κυρίως.

Πώς φαντάζεστε τον εαυτό σας σε 10 χρόνια από τώρα; Πώς θα θέλατε να είστε;

Σε 10 χρόνια από τώρα θα ήθελα να τραγουδάω. Να συνεχίσω δηλαδή αυτό που με κάνω με το ίδιο πάθος και την ίδια αγάπη. Φυσικά το όνειρο μου είναι οι συνθήκες να είναι καλύτερες και τα τραγούδια μου να έχουν αναγνωριστεί ανάλογα με την αξία τους.

Πόσο εύκολο είναι να είναι κάποιος καλλιτέχνης την εποχή του κορωνοϊού;

Θα έλεγα ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη κρίση που έχουν περάσει οι καλλιτέχνες της γενιάς μας. Ειδικά για τους καλλιτέχνες μικρού βεληνεκούς οι αντιξοοτητες είναι τεράστιες, καθώς οι περισσότερες συναυλίες ακυρώνονται και λόγω των μέτρων και λόγω των ελαχίστων κερδών που θα αποφέρει μια συναυλία σε έναν μικρό χώρο με αποτέλεσμα ένας επιχειρηματίες να αδυνατεί να ανταπεξέλθει.

Πιστεύετε πως ο κόσμος έχει ανάγκη σήμερα, την εποχή αυτή της κοινωνικής αποστασιοποίησης, τη μουσική;

Απόλυτα. Η μουσική είναι ένα μέσο που μπορεί να ενώσει ανθρώπους διαφορετικούς μεταξύ τους, που ωστόσο μαγικά γίνονται όλοι ένα κάτω από τους ίδιους ήχους. Ειδικά αυτή η κοινωνική αποστασιοποιηση μας έχει απομακρύνει σωματικά και ψυχικά και η μουσική προσφέρει μια ένωση τόσο δυνατή που λειτουργεί σαν μαγνήτης όσο μακριά κι αν είμαστε.

Τι σας φοβίζει περισσότερο σήμερα, εν μέσω πανδημίας;

Αυτό που με φοβίζει είναι η πιθανότητα να μην γυρίσουμε πάλι εκεί που ήμασταν. Φοβάμαι ότι μετά από αυτή τη δοκιμασία θα έχουμε ξεχάσει πως είναι να αγγίζουμε, να αγκαλιάζουμε, να γελάμε δυνατά και ζούμε ακόμα πιο δυνατά. Εναποθέτω τις ελπίδες μου στο ελληνικό ταμπεραμέντο που όσο κι αν καταπιεσθει θα υπερπηδησει τις δυσκολίες και θα μας φέρει και πάλι κοντά.

Σχετικά Άρθρα
Ο Χρήστος Λιακόπουλος στο Infowoman: «Ο μεγαλύτερος δυνάστης μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
Ο Χρήστος Λιακόπουλος στο Infowoman: «Ο μεγαλύτερος δυνάστης μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
Vocalism Sessions με την Αγγελική Τουμπανάκη στο Half Note
Vocalism Sessions με την Αγγελική Τουμπανάκη στο Half Note
seeds-%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%be%ce%b5%cf%87%cf%89%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8c-jazz-%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%8d%ce%b5%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%80%cf%84%ce%b5%cf%840
Seeds: Ένα ξεχωριστό jazz ντούετο αποκαλύπτεται… πίσω από τις κουρτίνες
«Τα βουνά της Βουλιαγμένης»: 10 παραδοσιακά τραγούδια στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
«Τα βουνά της Βουλιαγμένης»: 10 παραδοσιακά τραγούδια στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Ο Κωνσταντίνος Κυριακού στο Infowoman: «O Μποστ ξεσκεπάζει την πτωχευτική εξίσωση των πάντων προς τα κάτω»
Ο Κωνσταντίνος Κυριακού στο Infowoman: «O Μποστ ξεσκεπάζει την πτωχευτική εξίσωση των πάντων προς τα κάτω»
Η «Επιστροφή» του Δημήτρη Μαραμή στο Goethe-Institut
Η «Επιστροφή» του Δημήτρη Μαραμή στο Goethe-Institut

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του