Το Εθνικό Επιμελητήριο Ιταλικής Μόδας θα διοργανώσει την πρώτη ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο από τις 14 έως τις 17 Ιουλίου, όπου θα παρουσιάσει τις ανδρικές συλλογές Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 και τις ανδρικές και γυναικείες προ-συλλογές για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 2021.
Το Εθνικό Επιμελητήριο Ιταλικής Μόδας θα προτείνει μια ψηφιακή πλατφόρμα, στην οποία θα παρουσιάζονται φωτογραφίες και βίντεο, συνεντεύξεις και παρασκήνια από τις διάφορες φάσεις της δημιουργίας που θα ταξινομούνται μέσα σε ένα ημερολόγιο με επιμέρους αφιερώματα σε κάθε μάρκα.
Παράλληλα με την παρουσίαση των συλλογών της «Εβδομάδας Ψηφιακής Μόδας του Μιλάνου», μια άλλη πλατφόρμα θα είναι «αποκλειστικά αφιερωμένη στα ατελιέ εκθέσεων και πωλησης (showrooms), ένα πολύτιμο εργαλείο για την εκστρατεία πωλήσεων σε διεθνείς αγοραστές».
Την Εβδομάδα Ψηφιακής Μόδας του Μιλάνου θα μπορεί κανείς να παρακολουθήσει από τα ψηφιακά κανάλια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Εθνικού Επιμελητηρίου Ιταλικής Μόδας: cameramoda.it, Instagram, Facebook, Linkedin, Weibo και YouTube.
Από την πλευρά της, η επόμενη Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η οποία θα είναι αφιερωμένη στην ανδρική μόδα, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από τις 9 έως τις 13 Ιουλίου. Οι ανδρικές συλλογές prêt-à porter για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 θα παρουσιαστούν με τη μορφή ταινίας ή βίντεο σε μια ειδική πλατφόρμα και θα διατηρηθεί η αρχή του επίσημου ημερολογίου, όπως εξήγησε η γαλλική Ομοσπονδία.
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News