H εκστρατεία της Estée Lauder για τον Καρκίνο του Μαστού συνεχίζεται, με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένου από τον Δούκα Χατζηδούκα και την Ελένη Μενεγάκη για ακόμα μία χρονιά να πρωταγωνιστεί στην καμπάνια.
Κάθε χρόνο το ροζ βραχιόλι του Δούκα που αποτελεί σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλο τον κόσμο. Φέτος, η Estée Lauder συνεργάζεται με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία για να ενισχύσει το ταξίδι της πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού σε όλη την Ελλάδα. Κάθε αγορά pink ribbon bracelet βοηθάει γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν μία δωρεάν εξέταση μαστογραφίας μέσω της κινητής μονάδας μαστογράφου.
Η Ελένη Μενεγάκη ποζάρει μαζί με τον σχεδιαστή στο φακό της Ρούλας Ρέβη, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2019 και συμβάλλει στη διάδοση του παγκόσμιου μηνύματος #TimeToEndBreastCancer.
Η ανάρτηση της Ρούλας Ρέβη
To ροζ κορδελάκι γίνεται το απόλυτο σύμβολο της εκστρατείας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού. Rose-gold, τρισδιάστατο, μας υπενθυμίζει ότι μόνο ενωμένοι, όπως και οι δύο κορδέλες, μπορούμε να νικήσουμε τον καρκίνο του μαστού. Το διακοσμητικό μέταλλο πλαισιώνεται από δέρμα 100% φυτικής κατεργασίας που φέρει ανάγλυφες ραβδώσεις και δύο κουμπώματα χαραγμένα με τη ροζ κορδέλα.
Τα βραχιόλια διατίθενται από τέλη Σεπτεμβρίου στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το ηλεκτρονικό κατάστημα esteelauder.gr, από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των συνεργαζόμενων αλυσίδων, καθώς και μέσα από επιλεγμένα φαρμακεία του δικτύου Darphin.
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News