10 πράγματα που είναι καλύτερα να κάνουμε το βράδυ παρά το πρωί

10-πράγματα-που-είναι-καλύτερα-να-κάνουμ

Η ηθοποιός Βίβιαν Λι στην ταινία «Όσα παίρνει ο άνεμος» συνήθιζε να λέει ως Σκάρλετ Ο’ Χάρα: «Θα το σκεφτώ αύριο». Και μερικές φορές έκανε λάθος. Υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουμε το πρωί, όπως το καθημερινό ντους, που θα ήταν καλύτερα να τα κάνουμε το βράδυ.

Δείτε παρακάτω τα 10 πράγματα που πρέπει να κάνουμε το βράδυ, εάν θέλουμε να έχουμε ένα καλύτερο και πιο φωτεινό πρωινό. Στο τέλος, υπάρχει και μία επιπλέον συμβουλή για το πώς μπορούμε να έχουμε έναν καλό ύπνο με τη βοήθεια ενός μολυβιού.

1. Να τρώμε κρέας

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc0

Εάν δεν τρώτε λίγες ώρες πριν πάτε για ύπνο, δεν θα κοιμηθείτε καλά. Είναι καλό να τρώμε κρέας ή τυρί cottage επειδή και τα δύο αυτά προϊόντα περιέχουν πολλές πρωτεΐνες και τρυπτοφάνη (το αμινοξύ που συμβάλλει στον καλό ύπνο). Μια μεγάλη μερίδα λαχανικών δεν αποτελεί καλή εναλλακτική λύση επειδή μπορεί να σας φουσκώσει.

2. Να περπατάμε

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc2

Κάντε μια βόλτα πριν πάτε για ύπνο. Θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε όλες τις ανησυχίες της ημέρας. Μπορείτε να απολαύσετε τη σιωπή και να σκεφτείτε πράγματα που σας ενοχλούν. Επίσης, οι βραδινές βόλτες αποδεικνύονται ωφέλιμες για την υγεία και βοηθούν στην αντιμετώπιση της αϋπνίας.

3. Αερίστε το δωμάτιο

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc4

Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από λευκό λίπος που αποθηκεύεται για ενέργεια. Πολύ συχνά αυτό το λίπος εμφανίζεται εκεί που δεν θέλουμε, αλλά υπάρχει ένα άλλο είδος λίπους που ονομάζεται καστανό και συμμετέχει στη θερμορύθμιση του σώματος. Διάφορες έρευνες αποδεικνύουν ότι το λευκό λίπος μπορεί να μετατραπεί σε καφέ που καίγεται και καταναλώνει την περίσσεια θερμίδων.

4. Διαλέξτε ρούχα αποβραδίς

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc6

Εάν έχετε ετοιμάσει τα πάντα από το προηγούμενο βράδυ, θα εξοικονομήσετε χρόνο και θα έχετε λιγότερα νεύρα το επόμενο πρωί. Θα αποφύγετε τη βασανιστική λήψη αποφάσεων, θα είστε σίγουρες ότι αυτό που θέλετε να φορέσετε είναι έτοιμο και θα έχετε 15 λεπτά στη διάθεσή σας για μια ελαφριά προπόνηση ή ένα φλιτζάνι καφέ.

5. Κάντε ένα ζεστό ντους

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc8

Ένα ζεστό ντους το πρωί δεν είναι η καλύτερη επιλογή, επειδή η ζεστή θερμοκρασία είναι στην πραγματικότητα ένα βοήθημα ύπνου. Είναι καλύτερο να κάνετε ντους το βράδυ επειδή αυτή η αλλαγή στη θερμοκρασία του οργανισμού δημιουργεί μια ώθηση, ώστε να τον βοηθήσει να κοιμηθεί πιο γρήγορα. Μια μπανιέρα με ζεστό νερό είναι πραγματικά ένας πολύ καλός τρόπος για να αντιμετωπίσετε την αϋπνία.

6. Διαβάστε ένα βιβλίο

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc10

Οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Σάσεξ απέδειξαν ότι η ανάγνωση είναι ο καλύτερος τρόπος για να χαλαρώσετε επειδή βυθίζεστε σε έναν διαφορετικό κόσμο, ενώ σας βοηθά να ξεφορτωθείτε το άγχος από τα καθημερινά προβλήματα καλύτερα από το τσάι και τη μουσική. Χρειάζεται μόνο να περάσετε 6 λεπτά με ένα βιβλίο για να μειώσετε τα επίπεδα άγχους και να χαλαρώσετε τους μυς σας.

7. Φάτε ένα ακτινίδιο

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc12

Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να τρώνε φρούτα το πρωί, αλλά υπάρχουν μερικά που είναι καλύτερα να τα καταναλώνουμε το βράδυ, όπως τα ακτινίδια. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι αν φάτε δύο ακτινίδια μία ώρα πριν πάτε για ύπνο για διάστημα ενός μήνα, θα κοιμηθείτε πιο γρήγορα και πιο ποιοτικά. Οι βιταμίνες Ε και C ρυθμίζουν τις νευρικές συνδέσεις στον εγκέφαλο που είναι υπεύθυνες για έναν καλό ύπνο.

8. Πιείτε χυμό κεράσι

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc14

Νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Λουιζιάνας διαπίστωσε ότι αν πιείτε δύο ποτήρια χυμό κεράσι πριν πάτε για ύπνο, θα κοιμηθείτε σχεδόν 90 λεπτά περισσότερο τη νύχτα. Οι κόκκινες χρωστικές στα κεράσια, που ονομάζονται προανθοκυανιδίνες, μειώνουν την κατανομή της τρυπτοφάνης και τη βοηθούν να έχει μεγαλύτερη διάρκεια.

9. Χτενίστε τα μαλλιά σας

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc16

Το βούρτσισμα των μαλλιών πριν από τον ύπνο καθαρίζει τα νεκρά κύτταρα, τη σκόνη και τη λιπαρότητα του δέρματος, ενώ ένα ελαφρύ μασάζ με μία απαλή βούρτσα βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου και πλούσιων θρεπτικών συστατικών στις ρίζες. Έτσι, το πρωί δεν θα χρειαστεί να χτενίσετε βιαστικά τα μαλλιά σας!

10. Extra-tip: Το κόλπο με το μολύβι

10-%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc18

Εάν ροχαλίζετε όταν κοιμάστε, σας προτείνουμε αυτή την άσκηση που θα ενισχύσει τους μυς του ουρανίσκου (επειδή είναι αδύναμος αν ροχαλίζετε). Κατά τη διάρκεια του ελεύθερου χρόνου σας, τοποθετήστε ένα μολύβι ανάμεσα στα δόντια σας και κρατήστε το για 5-10 λεπτά. Αυτό το κόλπο μπορεί επίσης να σας ανακουφίσει από τον πονοκέφαλο.

Σχετικά Άρθρα
4-%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%84%ce%ad%cf%88%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%b1%ce%b3%ce%b90
4 συμβουλές για να προστατέψετε το μαγιό από το ξεθώριασμα
5-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%cf%85%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd0
5 τρόποι να αξιοποιήσεις μια μαυρισμένη μπανάνα
%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ba-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b7-%cf%83%cf%80%ce%ac%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%b10
Αυτό είναι το τρικ για να μη σπάσουν τα αυγά σας κατά το βράσιμο
%ce%af%cf%83%cf%89%cf%82-%cf%84%ce%b1-scrunchies-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%b9%ce%bf-%ce%b2%cf%81%cf%8e%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%b1-%ce%b1%cf%80-%cf%8c%cf%83%ce%bf0
Ίσως τα scrunchies σου είναι πιο βρώμικα απ’ όσο νόμιζες – Πώς θα τα καθαρίσεις
%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%bd%ce%b1-%ce%b2%ce%ac%ce%b6%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%bc0
Γιατί πρέπει να ξεκινήσετε να βάζετε μια σκελίδα σκόρδο κάτω από το μαξιλάρι σας κάθε βράδυ
%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%bf%ce%bb%cf%80%ce%bf-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%b3%ce%b1%ce%bd%ce%af%ce%b6%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%87%cf%89%cf%81%ce%af%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%cf%80%ce%b5%cf%840
Το κολπο για να τηγανίζετε χωρίς να πετάγεται το λάδι!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του