Ο κορωνοϊός έφερε εφιάλτες και διαταραχές στον ύπνο- Πώς να τους «εξαφανίσετε»

ο-κορωνοϊός-έφερε-εφιάλτες-και-διαταρ

Οι ψυχολόγοι πιστεύουν πως όλα όσα ζούμε αντικατοπτρίζονται στα όνειρά μας. Ιδιαίτερα οι φόβοι και οι ανησυχίες μας μετουσιώνονται σε εφιάλτες που μπορεί να μας «τυραννούν» πολλά χρόνια. Οι μέρες αυτές της καραντίνας και ο κορωνοϊός έχουν φέρει τους δικούς τους εφιάλτες.

Μια έρευνα που διενεργήθηκε online στις ΗΠΑ είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 30% είχε δει κάποιον τέτοιο εφιάλτη και ότι οι νέοι άνθρωποι έως 34 ετών έβλεπαν περισσότερα τέτοια δυσάρεστα όνειρα σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία.

Ιδού τα μοτίβα των ονείρων

Ο φόβος του να αρρωστήσει

Συμβαίνει και πεθαίνει μόνος του

Ξυπνάει με ανησυχία για τη διασπορά του ιού

Εφιάλτης ότι είχε νοσήσει

Είδε ότι είχε απομονωθεί από όλους

Τσακώθηκε με κάποιον που την πλησίασε

Ονειρευόταν ότι άνοιξε ένα συρτάρι και βρήκε μια μάσκα

Ο φόβος ότι θα αρρωστήσουν μέλη της οικογένειας και φίλοι

Ο καλύτερος φίλος του μολύνθηκε και πέθανε από επιπλοκές

Ο αγαπημένος της πέθανε μόνος του

Μέλος της οικογένειας πέθανε

Δυσκολία στην αναπνοή

Ξύπνησε απότομα και δεν μπορούσε να αναπνεύσει

Ήταν σε νοσοκομειακό κρεβάτι και άδειο λευκό δωμάτιο όταν κάποια στιγμή σταμάτησε να αναπνέει

Ονειρευόταν ότι δεν μπορούσε να πάρει αρκετό αέρα

Απειλή εργασίας

Έχασε τη δουλειά του

Λόγω της απώλειας θέσεων εργασίας είχε πρόβλημα επιβίωσης

Φίλοι και συνάδελφοί του τα έφερναν πολύ δύσκολα βόλτα

Θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία

Εφιάλτης για τον κόσμο που καταρρέει

Ο ιός εξαπλώνεται ανεξέλεγκτα, τα σώματα εξαϋλώνονται

Το 90% του παγκόσμιου πληθυσμού σκοτώνεται

Ήταν μεταλλαγμένος και έγινε ζόμπι

Πώς μπορούμε να έχουμε έναν ήρεμο ύπνο χωρίς εφιάλτες;

Διατηρήστε μία ρουτίνα

Τωρα που πολλοί δε πηγαίνουμε στις δουλειές μας τακτικά και δεν μπορούμε να βγούμε να ξενυχτήσουμε, είναι βασικό να διατηρούμε μία ρουτίνα. Έτσι φροντίστε να μην πίνετε καφεϊνη αργά το απόγευμα, να τηρείτε τις ώρες των γευμάτων σας και να «παίρνετε» όσο πιο πολύ ήλιο μπορείτε.

Μη δουλεύετε στο κρεβάτι σας

Προσπαθήστε να μη δουλεύετε στον χώρο της κρεβατοκάμαράς σας. Είναι απαραίτητος ο φυσικός διαχωρισμός του χώρου εργασίας από τον χώρο που κοιμάστε.

Χαλαρώστε πριν από τον βραδινό ύπνο

Δώστε στον εαυτό σας λίγο χρόνο να χαλαρώσει ουσιαστικά λίγο πριν πέσετε για ύπνο. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να διώξετε μακριά οτιδήποτε αφορά την τεχνολογία. Συνεπώς αποτοξινωθείτε από κινητά και λάπτοπ!

Σχετικά Άρθρα
Ο έρωτας δεν φτάνει - Τελικά, υπάρχει κάποιο manual για να κρατήσει μία σχέση;
Ο έρωτας δεν φτάνει – Τελικά, υπάρχει κάποιο manual για να αντέξει μία σχέση στον χρόνο;
Ενδοοικογενειακή βία: "Νταής" σακάτεψε στο ξύλο τη σύζυγό του επειδή βρήκε δουλειά
Ενδοοικογενειακή βία: “Νταής” σακάτεψε στο ξύλο τη σύζυγό του επειδή βρήκε δουλειά
Ο ηλικιακός ρατσισμός είναι υπαρκτός και οι γυναίκες άνω των 40 τον βιώνουν περισσότερο στην καθημερινότητά τους!
Ο ηλικιακός ρατσισμός είναι υπαρκτός και οι γυναίκες άνω των 40 τον βιώνουν περισσότερο στην καθημερινότητά τους!
5 λόγοι που τα 30 είναι για τη γυναίκα η καλύτερη δεκαετία και είναι πιο ελκυστικές από ποτέ!
5 λόγοι που τα 30 είναι για τη γυναίκα η καλύτερη δεκαετία και είναι πιο ελκυστική από ποτέ!
Έχεις βρει το άλλο σου μισό; Αυτά τα 20 σημάδια θα στο δείξουν!
Έχεις βρει το άλλο σου μισό; Αυτά τα 20 σημάδια θα στο δείξουν!
Αυτές είναι οι 5 συνήθειες που φθείρουν τη σχέση σου!
Αυτές είναι οι 5 συνήθειες που φθείρουν τη σχέση σου!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του