Ήξερες ότι χρειάζονται 7 δευτερόλεπτα για να φτιάξεις μια προκατάληψη βασισμένη στην εμφάνιση του άλλου; Όλοι κάποια στιγμή έχουμε κρίνει κάποιον συνάνθρωπό μας βάσει της εξωτερικής του εμφάνισης, πράγμα για το οποίο δεν πρέπει να αισθανόμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι.
Η πλοκή της διαφήμισης
Σε μια εποχή που τα στερεότυπα δυστυχώς καλά κρατούν, η Coca-Cola της Μέσης Ανατολής δημιούργησε μια διαφήμιση που θα σας βάλει σε σκέψεις και θα αποτελέσει αφορμή για γόνιμο διάλογο γύρω από τις κοινωνικές προκαταλήψεις.
Έξι άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι καλούνται να γνωριστούν μέσα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Ο καθένας ξεκινά να αποκαλύπτει πτυχές του χαρακτήρα του και οι υπόλοιποι καλούνται να κάνουν προβλέψεις για εκείνον. Λίγο αργότερα τα φώτα ανάβουν και οι συμμετέχοντες ξαφνιάζονται βλέποντας ποιον έχουν απέναντί τους!
Σκοπός της διαφήμισης είναι να καταρρίψει τα στερεότυπα και να δείξει στους ανθρώπους πως ασχέτως με την καταγωγή, τη θρησκεία και τη φυλή όλοι είναι άνθρωποι είμαστε ίδιοι.
Δείτε το βίντεο
οι ταμπέλες είναι για τα κουτιά όχι για τους ανθρώπους
ένα μάθημα ζωής…οι ταμπέλες είναι για τα κουτιά, όχι για τους ανθρώπους!
Gepostet von Φιλοσοφία σήμερα am Sonntag, 18. November 2018
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News