Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε όταν τρέχετε, σύμφωνα με έναν έμπειρο προπονητή

αυτό-είναι-το-μεγαλύτερο-λάθος-που-κάν

Εάν έχετε ήδη καταφέρει να βρείτε λίγο χρόνο στην πολυάσχολη μέρα σας για να πάτε για τρέξιμο, έχετε ήδη κερδίσει τη μισή μάχη. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να βασιστείτε πλήρως στον «αυτόματο πιλότο» για να τα καταφέρετε. Απλά και μόνο επειδή ιδρώνετε, δεν σημαίνει ότι κερδίζετε όσα οφέλη θα μπορούσατε.

Ο προπονητής Michael Olzinski, MSc, που έχει δουλέψει με αμέτρητους δρομείς όλων των επιπέδων, αναφέρει: «Το πιο συνηθισμένο πράγμα που επισημαίνω κάθε εβδομάδα στους δρομείς είναι απλά ο τρόπος που τοποθετούν το πάνω μέρος του σώματος, δηλαδή τους ώμους, τους βραχίονες και τον άνω κορμό τους». Ναι, το άνω μέρος του σώματος παίζει τεράστιο ρόλο στο τρέξιμο, όμως είναι ο παράγοντας που παραμελείται περισσότερο.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε όταν τρέχετε

«Το τρέξιμο είναι ένας απίστευτος τρόπος άσκησης που απαιτεί ισορροπία ανάμεσα στο να είναι άκαμπτος και να χαλαρώνεις» εξηγεί ο Michael Olzinski. «Όταν οι δρομείς είναι άκαμπτοι σε μέρη που πρέπει να είναι χαλαροί, μπορούν πραγματικά να κάνουν το τρέξιμο δυσάρεστο ή και οδυνηρό».

Υπάρχουν δύο βασικά στοιχεία για την αντιμετώπιση της έντασης του άνω κορμού: η σωματική και η ψυχική προσέγγιση. Όταν πρόκειται για τη φυσική συνιστώσα, ο Michael Olzinski συμβουλεύει: «Θεωρώ πολύ σημαντικό να κάνετε ένα ζέσταμα που ενσωματώνει το άνω μέρος του σώματος. Τα μικρά πηδηματάκια θα σας χαλαρώσουν αρκετά. Έπειτα όταν τρέχετε, προσπαθήστε να έχετε μία χαλαρή ταλάντευση του βραχίονα, με τα χέρια σας δίπλα στο στήθος και όχι μπροστά στο σώμα σας».

Όσο για το ψυχικό κομμάτι, το μυαλό μπορεί να είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο: «Καθώς κάνετε τη διαδρομή σας, απλά προσπαθήστε να χαλαρώσετε λίγο το μυαλό σας. Σκεφτείτε κάτι που θα σας κάνει να νιώσετε απόλυτη ηρεμία. Όσο πιο δύσκολη γίνεται η πορεία σας, τόσο πιο σημαντικό είναι να σκέφτεστε κάτι ευχάριστο».

Διαβάστε επίσης

Δες τι θα συμβεί στο σώμα σου αν κάνεις σανίδα για 2′ κάθε μέρα!

3+1 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τον ύπνο

Πόσο συχνά και για πόση ώρα πρέπει να τρέχω για να χάσω το λίπος στην κοιλιά;

Σχετικά Άρθρα
Νυστάζεις μετά τη γυμναστική; Δες αν αυτό είναι φυσιολογικό!
Νυστάζεις μετά τη γυμναστική; Δες αν αυτό είναι φυσιολογικό!
%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ae-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%80%ce%af%cf%84%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%840
Αυτή είναι η γυμναστική στο σπίτι για τέλειους γλουτούς – Δείτε πώς θα τα καταφέρετε μέσα σε 10 λεπτά
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα - Η απόλυτη εμπειρία
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα – Η απόλυτη εμπειρία
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα
Αυτές είναι ασκήσεις γυμναστικής που οδηγούν στη μακροζωία, σύμφωνα με τους ειδικούς!
Αυτές είναι ασκήσεις γυμναστικής που οδηγούν στη μακροζωία, σύμφωνα με τους ειδικούς!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του