Θέλεις να έχεις πιο «κοφτερό» μυαλό; Τόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γυμνάζεσαι!

θέλεις-να-έχεις-πιο-κοφτερό-μυαλό-τό

Είναι αυτονόητο ότι οι περισσότερες από εμάς γυμνάζονται για να αποκτήσουν το σώμα των ονείρων τους, αλλά υπάρχει ένα πρόσθετο όφελος όταν επισκέπτεσαι το γυμναστήριο μερικές φορές την εβδομάδα: βελτιωμένη γνωστική απόδοση.

Αλλά πόση ακριβώς άσκηση χρειαζόμαστε για να καρπωθούμε τα οφέλη ενός πιο υγιούς εγκεφάλου;

Τόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γυμνάζεσαι για να έχεις… κοφτερό μυαλό!

Σύμφωνα με σχετική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Neurology and Clinical Practice, στην πραγματικότητα, δεν χρειάζονται υπερβολές!

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η άσκηση χαμηλής έντασης για συνολικά 52 ώρες σε διάστημα έξι μηνών, δηλαδή περίπου δύο ώρες την εβδομάδα, αρκεί για να παρατηρήσουμε σημαντικά οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της γνωστικής λειτουργίας, της ταχύτητας επεξεργασίας και της εκτελεστικής λειτουργίας του εγκεφάλου, ένας συνδυασμός νοητικών δεξιοτήτων που μας βοηθούν να φέρουμε εις πέρας κάθε αποστολή μας.

Διαβάστε επίσης

Πόσο συχνά πρέπει να γυμνάζομαι; Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δίνει την απάντηση!

5 λάθη που κάνεις μετά το γυμναστήριο και είναι σαν να μην γυμνάστηκες προηγουμένως!

Περπάτημα μετά το φαγητό: Η συνήθεια που πρέπει να αποκτήσεις, τώρα!

Σχετικά Άρθρα
5 διατάσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα, σύμφωνα με μια yoga instructor
5 διατάσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα, σύμφωνα με μια yoga instructor
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι χειμερινός κολυμβητής κι εξηγεί τα οφέλη στην ψυχική, σωματική κι ερωτική του υγεία
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι χειμερινός κολυμβητής κι εξηγεί τα οφέλη στην ψυχική, σωματική κι ερωτική του υγεία
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις το απόγευμα για να κοιμηθείς σαν πουλάκι το βράδυ
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις το απόγευμα για να κοιμηθείς σαν πουλάκι το βράδυ
Αυτά είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες μετά το γυμναστήριο!
Αυτά είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες μετά το γυμναστήριο!
4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου
4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου
Γυμναστική με βαράκια άκρων: Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις
Γυμναστική με βαράκια άκρων: Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του