Πώς να γυμναστώ όταν με δυσκολία σηκώνομαι κάθε πρωί από το κρεβάτι; – Η γυμναστική που θα σε βοηθήσει με την κατάθλιψη

πώς-να-γυμναστώ-όταν-με-δυσκολία-σηκών

Η αλήθεια είναι πως όταν βίωνα τα σκοτάδια της κατάθλιψής μου, μου ακουγόταν τόσο αστείο όταν κάποιος μου έλεγε πως θα νιώσω καλύτερα, αν ξεκινήσω τη γυμναστική και πως επειδή δεν αθλούμαι, έχω κατάθλιψη. Ή μου έλεγαν πως αν ξεκινήσω το τρέξιμο, η κατάθλιψή μου θα εξαφανισθεί”, εξομολογείται η Katharine Hartleb, η οποία από την εφηβεία της διαγνώστηκε με κατάθλιψη και μέσα από το προσωπικό της blog, μιλά για τη “μάχη”.

Η Hartleb εξηγεί πως δεν είναι εύκολο για κάποιον που περνά κατάθλιψη να γυμνάζεται παράλληλα. Από τη στιγμή μάλιστα, που όπως λέει: της ήταν δύσκολο ακόμα και να σηκωθεί από το κρεβάτι της. Ωστόσο, όπως τονίζει, μπορείς να βάλεις την άσκηση στη ζωή σου, χωρίς αυτό να σημαίνει πως πρέπει να περνάς ώρες στο γυμναστήριο, που ενδεχομένως να σου δημιουργεί επιπλέον άγχος ή να είναι το τελευταίο που σκέφτεσαι και θέλεις να κάνεις.

Βρες αυτό που θέλεις πραγματικά και θα σε κάνει να νιώσεις καλά

Όπως εξηγεί, για αρχή θα πρέπει να κάνεις μικρά βήματα. Ιδανικό είναι να ξεκινήσεις με τους μικρούς περιπάτους. Να βγεις έξω από το σπίτι και να περπατήσεις λίγο. Δεν έχει σημασία η απόσταση. Ας είναι και μικρά βήματα. θα σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα. Σταδιακά αύξησε τους περιπάτους κι έπειτα τη διάρκειά τους.

Η συμβουλή της είναι να βρεις αυτό την άσκηση που σου αρέσει και θα σε κάνει να νιώσεις καλά. Αν αυτοί είναι οι περίπατοι, μπορείς να τους εντάξεις στο πρόγραμμά σου. Μπορείς να πηγαίνεις για περίπατο με τον σύντροφό σου, με την κολλητή σου ή όποιο άλλο δικό σου πρόσωπο για να περνά ευχάριστα η βόλτα. Αν πάλι θέλεις να περπατήσεις μόνη, μπορείς να ακούς μουσική κατά τη διάρκεια της βόλτας.

Μπορείς, όμως, να επιλέξεις και άλλες μορφές άθλησης εκτός από τον περίπατο. Μπορεί να είναι η ποδηλατάδα, μπορεί το κολύμπι, η γιόγκα. Οτιδήποτε αποφασίσεις, να είναι αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα. Και όπως τονίζει η Katharine Hartleb, μπορεί στην αρχή να σου φαίνεται δύσκολο, όμως, στην πορεία θα δεις πόσο θα σε βοηθήσει.

Το διαβάσαμε από το blogs.webmd.com

Διαβάστε επίσης

Καθίσματα και προβολές για τέλεια πόδια – Δες πώς θα τα κάνεις σωστά

Αυτά είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες

5 απίθανοι τρόποι για να κάψετε θερμίδες χωρίς να πάτε στο γυμναστήριο

Σχετικά Άρθρα
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα - Η απόλυτη εμπειρία
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα – Η απόλυτη εμπειρία
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα
Αυτές είναι ασκήσεις γυμναστικής που οδηγούν στη μακροζωία, σύμφωνα με τους ειδικούς!
Αυτές είναι ασκήσεις γυμναστικής που οδηγούν στη μακροζωία, σύμφωνα με τους ειδικούς!
Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε όταν τρέχετε, σύμφωνα με έναν έμπειρο προπονητή
Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε όταν τρέχετε, σύμφωνα με έναν έμπειρο προπονητή
Πόσο συχνά και για πόση ώρα πρέπει να τρέχω για να χάσω το λίπος στην κοιλιά;
Πόσο συχνά και για πόση ώρα πρέπει να τρέχω για να χάσω το λίπος στην κοιλιά;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του