Ποιες είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες;

ποιες-είναι-οι-ασκήσεις-που-θα-σε-βοηθή

Όταν ασκείστε, το σώμα σας καίει θερμίδες για να ενισχύσει τη δραστηριότητά σας. Ωστόσο, τα οφέλη της άσκησης συνεχίζονται. Αυτό γιατί ακόμα και αν έχει τελειώσει η άσκηση, το σώμα σας ακόμα καίει περισσότερες θερμίδες.

Ο Christopher Wharton, προσωπικός γυμναστής και ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Yale, θεωρεί πως όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύει κάποιος στην άσκηση και όσο πιο έντονη είναι αυτή, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψει.

Αν και είναι δύσκολο να καθορίσει κάποιος πόσο διαρκεί αυτό το αποτέλεσμα (ποικίλλει ανάλογα με τη σύσταση του σώματος και το επίπεδο της άσκησης) είναι ασφαλές να πούμε ότι ο ρυθμός μεταβολισμού μπορεί να αυξηθεί με την αεροβική άσκηση για τουλάχιστον 24 ώρες.

Αν θέλετε να παρατείνετε το αποτέλεσμα της καύσης θερμίδων, ο Wharton συμβουλεύει να ασκείστε για μεγαλύτερες περιόδους. Έρευνες έχουν δείξει ότι με την παράταση του χρόνου άσκησης η αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού σε χαλάρωση παρατείνεται.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης για χτίσιμο μυων

Όταν ασκείστε χρησιμοποιείτε τους μυς. Αυτό σας βοηθά να χτίσετε μυϊκή μάζα και ο μυϊκός ιστός καίει περισσότερες θερμίδες- ακόμα και όταν είστε σε χαλάρωση- σε σχέση με το σωματικό λίπος. Σύμφωνα με τον ειδικό, 4,5 κιλά μυς θα έκαιγαν 50 θερμίδες τη μέρα αν βρισκόσασταν σε χαλάρωση, ενώ 4,5 κιλά λίπους θα έκαιγαν 20 θερμίδες.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αυξηθεί ο μεταβολισμός και να καούν περισσότερες θερμίδες είναι η αεροβική και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης. Η γυμναστική ενδυνάμωσης γίνεται ιδιαίτερα σημαντική όσο μεγαλώνουμε, όταν ο μεταβολισμός μας τείνει να εξασθενεί. Ένας τρόπος να εμποδιστεί αυτό είναι να προσθέσετε λίγη άσκηση ενδυνάμωσης στο πρόγραμμά σας τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα. Οι μεγαλύτεροι μυς είναι στους μηρούς, την κοιλιά, το στήθος και τα χέρια.

Διαβάστε επίσης

Η Σάλμα Χάγιεκ θρηνεί για τον θάνατο της κουνιάδας της – Το σπαρακτικό “αντίο” στην Φλόρενς Πινό

Απίστευτo: Το γραφείο περιέχει 3 φορές περισσότερα μικρόβια από την τουαλέτα!

Η πίτσα χωνάκι που έχει τρελάνει το Twitter – Δείτε πώς μπορείτε να τη φτιάξετε κι εσείς!

Σχετικά Άρθρα
Η πιο απλή και διασκεδαστική άσκηση για γυμνασμένα πόδια
Η πιο απλή και διασκεδαστική άσκηση για γυμνασμένα πόδια
Μήπως η διατροφή σου εμποδίζει τη γυμναστική σου να δώσει αποτελέσματα;
Μήπως η διατροφή σου εμποδίζει τη γυμναστική σου να δώσει αποτελέσματα;
Ποιο είναι το μυστικό για γερά οστά; Μάθετέ το και μην το εγκαταλείψετε ποτέ
Ποιο είναι το μυστικό για γερά οστά; Μάθετέ το και μην το εγκαταλείψετε ποτέ
Έτοιμοι για τον Ημιμαραθώνιο Αθήνας έπειτα από δύο χρόνια
Έτοιμοι για τον Ημιμαραθώνιο Αθήνας έπειτα από δύο χρόνια
Περπάτημα, το θαυματουργό - Πόσα λεπτά αρκούν για να δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται;
Περπάτημα, το θαυματουργό – Πόσα λεπτά αρκούν για να δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται;
%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b1-%cf%83%ce%ac%ce%ba%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b7-%ce%b3%cf%81%ce%ac%cf%86%ce%b5%ce%b9-%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%ba%cf%810
Η Μαρία Σάκκαρη γράφει ιστορία – Προκρίθηκε στους 4 του US Open!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του