Μία 64χρονη γυμνάστρια με κορμί «φέτες» μοιράζεται τα μυστικά της για να παραμείνουμε fit και τις Γιορτές – Η ίδια εντυπωσιάζει!

μία-64χρονη-γυμνάστρια-με-κορμί-φέτες

Η 64χρονη Λέσλι Μάξγουελ είναι personal trainer και στα social media και δη στο Instagram έχει χιλιάδες followers. Ο λόγος από τη μια είναι οι συμβουλές που δίνει και από την άλλη, το εντυπωσιακό κορμί της, καθώς διαθέτει κοιλιακούς- φέτα!

Η Λέσλι, με αφορμή τις Γιορτές των Χριστουγέννων, έδωσε κάποια πολύτιμα tips πώς να παραμείνουμε fit και αυτή την γεμάτη πειρασμούς περίοδο και να μην πάρουμε κιλά.

Τι πρέπει να αποφύγετε για να μην πάρετε κιλά στις γιορτές

Σύμφωνα με την 64χρονη trainer, την περίοδο των Χριστουγέννων θα πρέπει να τρώτε περισσότερο γαλοπούλα παρά γλυκά.

«Το ένα είναι πρωτεΐνη και το άλλο διασπάται σε ζάχαρη. Θα έλεγα επίσης να το πάτε πιο χαλαρά με τα αναψυκτικά και το κρασί, καθώς αυτά είναι ”κενές θερμίδες” και συνήθως αποθηκεύονται ως σωματικό λίπος», συμβουλεύει.

«Επίσης, δεν χρειάζεται να φάτε όσα σας προσφέρουν. Εάν έχετε τελειώσει το γεύμα σας και σας προσφέρουν κι άλλο φαγητό, απλώς περιμένετε ένα λεπτό. Το αίσθημα της υπερφαγίας συνήθως υποχωρεί», εξηγεί.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lesley Maxwell – Celeb Coach (@lesleymaxwell.fitness)

Μια άλλη συμβουλή της είναι το περπάτημα… «Καλό θα ήταν να πάτε μία βόλτα μετά το χριστουγεννιάτικο δείπνο. Το δυναμικό βάδισμα μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά κάθε μυ των ποδιών και των γλουτών σας. Κάψτε αυτές τις επιπλέον θερμίδες με μια βόλτα με κάποιο μέλος της οικογένειάς σας ή με τους φίλους σας. Οποιοσδήποτε μπορεί να ακολουθήσει αυτές τις διατροφικές συμβουλές».

Και τονίζει: «Προσπαθήστε επίσης να κάνετε μια σωστή προπόνηση μεταξύ των εορταστικών εκδηλώσεων, για να αντισταθμίσετε το επιπλέον φαγητό και ποτό».

Διαβάστε επίσης

Κάψε τις θερμίδες των εορτών μέσα σε 10 λεπτά – Ο χριστουγεννιάτικος χορός που θα σε ενθουσιάσει

Τελικά συνδέεται ο ύπνος με το βάρος μας και πώς; – Ο ειδικός μάς εξηγεί τα πάντα!

3 ασκήσεις γυμναστικής που θα ανακουφίσουν τα πονεμένα πόδια σου μετά το ρεβεγιόν!

Σχετικά Άρθρα
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα - Η απόλυτη εμπειρία
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα – Η απόλυτη εμπειρία
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα
Αυτές είναι ασκήσεις γυμναστικής που οδηγούν στη μακροζωία, σύμφωνα με τους ειδικούς!
Αυτές είναι ασκήσεις γυμναστικής που οδηγούν στη μακροζωία, σύμφωνα με τους ειδικούς!
Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε όταν τρέχετε, σύμφωνα με έναν έμπειρο προπονητή
Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε όταν τρέχετε, σύμφωνα με έναν έμπειρο προπονητή
Πόσο συχνά και για πόση ώρα πρέπει να τρέχω για να χάσω το λίπος στην κοιλιά;
Πόσο συχνά και για πόση ώρα πρέπει να τρέχω για να χάσω το λίπος στην κοιλιά;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του