Κάνε αυτή την άσκηση και θα αποκτήσεις σφιχτούς γλουτούς και δυνατή πλάτη άμεσα!

κάνε-αυτή-την-άσκηση-και-θα-αποκτήσεις

γλουτοί

Αχ, αυτοί οι γλουτοί! Σημείο κλειδί όταν μιλάμε για το γυναικείο σώμα. Γι αυτό άλλωστε και οι περισσότερες τρώμε τις ώρες μας στα γυμναστήρια.

Ποιος είπε, όμως, ότι η απόκτηση σφιχτών και γεμάτων υγεία γλουτών πρέπει να είναι τόσο δύσκολη;

Υπάρχει μια άσκηση που μας βοηθά να σφίξουμε το πίσω μέρος μας εύκολα, απλά και διασκεδαστικά από το σπίτι!

Τι χρειάζεστε:

Ένα στρώμα και την δυναμική σας διάθεση

γλουτοί1

Τι θα κάνετε:

Ξαπλώνετε μπρούμυτα με τον λαιμό σε φυσική στάση και τα χέρια τεντωμένα πάνω από το κεφάλι.

Κρατήστε χέρια και πόδια τεντωμένα και σηκώστε τα ταυτόχρονα προς το ταβάνι προσπαθώντας όσο γίνεται να τα απομακρύνετε από το έδαφος.

Το σώμα σας θα δημιουργήσει κάτι που θα μοιάζει στο αγγλικό γράμμα “U”.

Μείνετε σε αυτή τη θέση για 5 δευτερόλεπτα και επανέλθετε στην αρχική θέση για να ολοκληρώσετε μια επανάληψη!

Το καλό είναι ότι με την παραπάνω άσκηση δεν βοηθάτε μόνο τους γλουτούς σας, αλλά και ολόκληρο το πόδι και την πλάτη σας! 3 σε 1, τέλειο;

Αυτές οι 3 ασκήσεις θα σου χαρίσουν τα πιο σφιχτά οπίσθια: Θα χρειαστείς μόνο ένα στρώμα!

Οι 3 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα και να αποκτήσεις σφιχτούς γλουτούς!

Με αυτή την άσκηση θα διορθώσεις τη στάση σώματός σου και θα γυμνάσεις τα μπράτσα σου!

Σχετικά Άρθρα
5 διατάσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα, σύμφωνα με μια yoga instructor
5 διατάσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα, σύμφωνα με μια yoga instructor
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι χειμερινός κολυμβητής κι εξηγεί τα οφέλη στην ψυχική, σωματική κι ερωτική του υγεία
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι χειμερινός κολυμβητής κι εξηγεί τα οφέλη στην ψυχική, σωματική κι ερωτική του υγεία
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις το απόγευμα για να κοιμηθείς σαν πουλάκι το βράδυ
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις το απόγευμα για να κοιμηθείς σαν πουλάκι το βράδυ
Αυτά είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες μετά το γυμναστήριο!
Αυτά είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες μετά το γυμναστήριο!
4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου
4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου
Γυμναστική με βαράκια άκρων: Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις
Γυμναστική με βαράκια άκρων: Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του