Η Τζένιφερ Άνιστον εδώ και δεκαετίες υποφέρει από διαταραχές ύπνου – Οι συμβουλές που μοιράζεται με τον κόσμο

η-τζένιφερ-άνιστον-εδώ-και-δεκαετίες-υ

Πριν από λίγο καιρό, η Τζένιφερ Άνιστον μίλησε ανοιχτά για τις διαταραχές ύπνου που υποφέρει εδώ και δεκαετίες. Η διάσημη ηθοποιός εξήγησε πως για πολλά χρόνια πάλευε με την αϋπνία από το στρες αλλά και την υπνοβασία. Τώρα, μίλησε στο Parade για το πρόβλημά της και μοιράστηκε πολύτιμες συμβουλές με τον κόσμο που βρίσκεται στην ίδια θέση με εκείνη για το πώς έχει καταφέρει να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου της.

«Όταν είμαστε νέοι, νιώθουμε ανίκητοι. Δύο, τρεις ή τέσσερις ώρες ύπνου αρκούν για να νιώθουμε απίστευτα ενώ συχνά σκεφτόμαστε ότι “θα κοιμηθώ, όταν πάω στα 80”. Ωστόσο, μεγαλώνοντας, ξαφνικά ξυπνάς και νιώθεις εξαντλημένος», ανέφερε

Και συνέχισε την εξομολόγησή της: «Άρχισα να παρατηρώ ότι είχα προβλήματα απομνημόνευσης, οι ασκήσεις που έκανα δεν ήταν το ίδιο αποδοτικές με πριν και οι διατροφικές μου συνήθειες δεν ήταν πια τόσο θρεπτικές. Και τότε συνειδητοποίησα ότι όλα αυτά συνέβαιναν από την έλλειψη ύπνου. Έμαθα ότι όσο κοιμόμαστε, το σώμα μας ανακτά δυνάμεις και τα κύτταρα μας αναγεννιούνται γι’ αυτό η σημασία ενός ποιοτικού ύπνου είναι τεράστια».

Αυτές είναι οι συνήθειες της που βελτίωσαν την ποιότητα του ύπνου

Στη συνέχεια, η Τζένιφερ Άνιστον μοιράστηκε με τον κόσμο τις συνήθειες που ακολουθεί η ίδια κι έχουν βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου της.

«Για αρχή, κλείστε το κινητό σας. Καλό είναι να πηγαίνετε για ύπνο κάθε βράδυ την ίδια ώρα ενώ είναι σημαντικό να δίνετε στον εαυτό σας χρόνο για να αποφορτιστεί από την ένταση της ημέρας. Η σταθερότητα στον ύπνο είναι επίσης πολύ σημαντική» λέει.

«Το ρητό που λέει ότι θα κοιμηθείς, όταν φτάσεις στα 80 είναι εντελώς αναληθές», τονίζει.

«Κάντε τον ύπνο προτεραιότητα και πιστέψτε ότι είναι βασική ανάγκη και όχι πολυτέλεια».

Μάλιστα, όπως εξηγεί, αυτό που μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο μας σημαντικά, είναι η ενσυνειδητότητα. Η ίδια κάνει διαλογισμό, συνδυάζοντας stretching με yoga. «Ακόμη κι αν έχω μόνο 5′ ή 10′ το πρωί, είναι πολύ σημαντικά για τη μέρα που ξεκινά», συμπληρώνει.

Διαβάστε επίσης

«Οδός Άγαμων Γυναικών», «Οδός Ανύπαντρων Μητέρων»: Γιατί αλλαξαν όνομα οι δρόμοι της Κυψέλης

5+1 ιδέες για να κάνεις το σωστό το color-blocking και να είσαι φιγουρίνι από το πρωί μέχρι το βράδυ

Καίτη Γαρμπή: H άγνωστη ιστορία πίσω από το τραγούδι της “Ξυπόλυτη χορεύω”

Σχετικά Άρθρα
Ποιος είναι ο σημαντικός ρόλος της φυσικοθεραπείας στην ψυχική υγεία;
Ποιος είναι ο σημαντικός ρόλος της φυσικοθεραπείας στην ψυχική υγεία;
Μάθε τι είναι η αναπνοή του κουτιού (ή τετράγωνη) και τα οφέλη της
Μάθε τι είναι η αναπνοή του κουτιού (ή τετράγωνη) και τα οφέλη της
%ce%b7-%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%ac%ce%bb%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%81%cf%84%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%bf%ce%b4%ce%b7%ce%bb%ce%ac%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%81%ce%ad0
Η μεγάλη γιορτή του ποδηλάτου επιστρέφει! Όλες οι λεπτομέρειες για το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της Αθήνας
"Γυμνάσου για εσένα, όχι για το Instagram" - Το μήνυμα της Ρούλας Ρέβη θα σε σηκώσει από τον καναπέ!
“Γυμνάσου για εσένα, όχι για το Instagram” – Το μήνυμα της Ρούλας Ρέβη θα σε σηκώσει από τον καναπέ!
"Έχω κάνει αυξητική στήθους. Είναι ασφαλές να γυμναστώ και πότε;" - Ο ειδικός απαντά
“Έχω κάνει αυξητική στήθους. Είναι ασφαλές να γυμναστώ και πότε;” – Ο ειδικός απαντά
Δεν χάνεις το λίπος στην κοιλιά όσο κι αν προσπαθείς; Ιδού 5 λόγοι που συμβαίνει αυτό
Δεν χάνεις το λίπος στην κοιλιά όσο κι αν προσπαθείς; Ιδού 5 λόγοι που συμβαίνει αυτό

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του