Γυμνάζουμε γλουτούς και κοιλιακούς με τις ασκήσεις που μας δείχνει η Στέλλα Λορέντζου

Ώρα για γυμναστική. Φροντίστε να έχετε χρόνο στη διάθεσή σας – η γυμναστική δεν μπορεί να γίνεται με άγχος. Βγείτε έξω, καθώς ο καιρός τις επόμενες μέρες θα είναι πολύ καλός, ή μέσα στο σπίτι αφού απομακρύνετε τις επιφάνειες που θα σας δυσκολεύουν.

Η personal trainer Στέλλα Λορέντζου έφτιαξε για τις αναγνώστριες του infowoman το παρακάτω πρόγραμμα ασκήσεων για να γυμνάσετε γλουτούς, κοιλιακούς και το στήθος. Μας δίνει επακριβώς τις οδηγίες για τις επαναλήψεις και αν έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στο λογαρισμό της στο Instagram Στέλλα Λορέντζου.

Διαβάστε επίσης: Η Στέλλα Λορέντζου μάς δείχνει ασκήσεις για το σπίτι μόνο με ένα… μαξιλάρι!

Σχετικά Άρθρα
Ένα εύκολο κόλπο για να σταματήσετε την αναβλητικότητα
Το κόλπο των 5 δευτερολέπτων για να σταματήσετε την αναβλητικότητα
Ανάσα ανακούφισης! Μια νέα μελέτη δείχνει ότι χρειαζόμαστε τη μισή άσκηση απ΄ότι οι άνδρες για να είμαστε υγιείς
Ανάσα ανακούφισης! Μια νέα μελέτη δείχνει ότι χρειαζόμαστε τη μισή άσκηση απ΄ότι οι άνδρες για να είμαστε υγιείς
Το άθλημα που… κουβαλάς τη σύζυγό σου!
Το άθλημα που… κουβαλάς τη σύζυγό σου!
"Spetsathlon": 10 χρόνια γεμάτα μοναδικές στιγμές και δυνατές συγκινήσεις!
“Spetsathlon”: 10 χρόνια γεμάτα μοναδικές στιγμές και δυνατές συγκινήσεις!
Πρωταθλήτρια Ευρώπης στον ακροβατικό διάδρομο η Αλεξάνδρα Εφραίμογλου
Πρωταθλήτρια Ευρώπης στον ακροβατικό διάδρομο η Αλεξάνδρα Εφραίμογλου
H Coffee Island κοντά στις δύο σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας
Η Coffee Island στο πλευρό δύο κορυφαίων αθλητικών διοργανώσεων της Δυτ. Ελλάδας

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του