Γυμνάζουμε γλουτούς και κοιλιακούς με τις ασκήσεις που μας δείχνει η Στέλλα Λορέντζου

γυμνάζουμε-γλουτούς-και-κοιλιακούς-μ

Ώρα για γυμναστική. Φροντίστε να έχετε χρόνο στη διάθεσή σας – η γυμναστική δεν μπορεί να γίνεται με άγχος. Βγείτε έξω, καθώς ο καιρός τις επόμενες μέρες θα είναι πολύ καλός, ή μέσα στο σπίτι αφού απομακρύνετε τις επιφάνειες που θα σας δυσκολεύουν.

Η personal trainer Στέλλα Λορέντζου έφτιαξε για τις αναγνώστριες του infowoman το παρακάτω πρόγραμμα ασκήσεων για να γυμνάσετε γλουτούς, κοιλιακούς και το στήθος. Μας δίνει επακριβώς τις οδηγίες για τις επαναλήψεις και αν έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στο λογαρισμό της στο Instagram Στέλλα Λορέντζου.

Διαβάστε επίσης: Η Στέλλα Λορέντζου μάς δείχνει ασκήσεις για το σπίτι μόνο με ένα… μαξιλάρι!

Σχετικά Άρθρα
Κυρίδου και Μπούρμπου στον τελικό κωπηλασίας με παγκόσμιο ρεκόρ
Κυρίδου και Μπούρμπου στον τελικό κωπηλασίας με παγκόσμιο ρεκόρ
5 τρόποι για να γυμναστείς στις διακοπές χωρίς κόπο!
5 τρόποι για να γυμναστείς στις διακοπές χωρίς κόπο!
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που διατηρούν την απώλεια βάρους
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που διατηρούν την απώλεια βάρους
Είσαι δυο βήματα μακριά από τους πιο σφιχτούς κοιλιακούς!
Είσαι δυο βήματα μακριά από τους πιο σφιχτούς κοιλιακούς!
5 πανεύκολες ασκήσεις για να φτιάξετε τέλειο μπούστο για την παραλία!
Πέντε εύκολες ασκήσεις μέσα στη θάλασσα για να μεταμορφώσετε το σώμα σας
Ποια είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες;
Ποια είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του