Γιατί πρέπει πάντα να τρώμε ένα μικρό σνακ μετά το γυμναστήριο;

γιατί-πρέπει-πάντα-να-τρώμε-ένα-μικρό-σ

Κάθε φορά που τελειώνετε την προπόνηση διαλέγετε ένα από τα δύο στρατόπεδα: Θέλετε απεγνωσμένα φαγητό ή το αποφεύγετε επιδεικτικά. Ωστόσο, όσοι ανήκετε στη δεύτερη κατηγορία ίσως χρειαστεί να αναθεωρήσετε, καθώς θα μπορούσε να υπονομεύσει κάθε προσπάθεια απώλειας βάρους ή καλής φυσικής κατάστασης.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για να παραλείψετε το φαγητό αμέσως μετά από μια προπόνηση. Κάποιοι θεωρούν ότι θα καταστρέψει τον κόπο τους, ενώ άλλοι απλά δεν έχουν όρεξη. Και αυτό βγάζει νόημα: Έρευνες δείχνουν ότι ειδικά η έντονη άσκηση μειώνει την ορμόνη που διεγείρει την όρεξη και μπορεί να χρειαστούν έως και τρεις ώρες για να επανέλθει στο φυσιολογικό.

Όμως αν δεν φάτε το συντομότερο δυνατόν, η όρεξή σας μπορεί να χτυπήσει κόκκινο! Επιπλέον, θα παρατηρήσετε ότι επιβραδύνεται η διαδικασία αποκατάστασης, γεγονός που θα μπορούσε να σας εμποδίσει να δώσετε τον καλύτερο εαυτό σας την επόμενη φορά που θα επισκεφθείτε το γυμναστήριο.

Ευτυχώς, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε πραγματικά είναι να καταναλώσετε ένα μικρό σνακ -ιδανικά στην επόμενη μία ώρα από το τέλος της προπόνησης. Τότε είναι που το σώμα σας είναι πιο δεκτικό στην αποκατάσταση των μυών και στην αναπλήρωση του γλυκογόνου. Δεν χρειάζεται να είναι ένα smoothie 600 θερμίδων, αλλά κάτι τόσο απλό όσο ένα γιαούρτι και μια μπανάνα, ένα μήλο και ένα κομμάτι τυρί, ή ακόμα και 200γρ. σοκολατούχο γάλα.

Έτσι λοιπόν, την επόμενη φορά που έχετε όρεξη για φαγητό μετά την προπόνηση, καλό θα ήταν να επενδύσετε σε ένα μικρό σνακ. Θα αυξήσει τον ιδρώτα και θα σας βοηθήσει να αποκομίσετε περισσότερα οφέλη μακροπρόθεσμα.

Σχετικά Άρθρα
Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο; Ιδού τα 4 βασικά tips για να το κάνεις σωστά
Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο; Ιδού τα 4 βασικά tips για να το κάνεις σωστά
Η Τζένιφερ Λόπεζ μάς δείχνει το πρόγραμμα γυμναστικής της - Θα το ακολουθήσουμε για τα θαυμαστά αποτελέσματά του!
Η Τζένιφερ Λόπεζ μάς δείχνει το πρόγραμμα γυμναστικής της – Θα το ακολουθήσουμε για τα θαυμαστά αποτελέσματά του!
Το σαββατοκύριακο 29 και 30 Ιανουαρίου έχουμε ραντεβού με... το σώμα μας και τη Νίκη Πετρουλάκη!
Το σαββατοκύριακο 29 και 30 Ιανουαρίου έχουμε ραντεβού με… το σώμα μας και τη Νίκη Πετρουλάκη!
5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες ακόμα και βλέποντας τηλεόραση
5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες ακόμα και βλέποντας τηλεόραση
3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο
3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο
Αυτό το έξυπνο κόλπο θα σας βοηθήσει να κάνετε σώστα τα push-ups
Αυτό το έξυπνο κόλπο θα σας βοηθήσει να κάνετε σώστα τα push-ups

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του