Γιατί η γυμναστική στο σπίτι δεν μπορεί να αντικαταστήσει τα γυμναστήρια;

γιατί-η-γυμναστική-στο-σπίτι-δεν-μπορε

Τις δύσκολες ημέρες της καραντίνας δημιουργήθηκε η ανάγκη να ασχοληθούμε με τον εαυτό μας και τη φυσική μας κατάσταση, δεδομένου ότι η άσκηση μπορεί να λειτουργήσει σαν ένας σημαντικός μηχανισμός αντιμετώπισης δυσάρεστων καταστάσεων προσφέροντας ευεξία.

Η exclusive trainer Ιωάννα Λαουμτζή αναφέρει χαρακτηριστικά: Η πανδημία του Covid19 μάς ανάγκασε λοιπόν να «μείνουμε σπίτι» και να προπονηθούμε μόνοι μας, στον προσωπικό μας χώρο και μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας, όπως το YouTube ή τα Instagram Lives. Φυσικά, η κατ’οίκον γυμναστική δεν είναι καινούριο φαινόμενο. Το έχουμε δει στο παρελθόν ως πρόταση από επώνυμους star του Χόλυγουντ όπως η Jane Fonda, ο Jake Steinfeld και η Olivia Newton Johnστις δεκαετίες τoυ ΄80 & ’90 ενώ την επόμενη δεκαετία η τάση ήταν τα πολύ δημοφιλή DVD προπόνησης.

Διαβάστε επίσης: Μία exclusive trainer μάς δείχνει απλές ασκήσεις για να αντιμετωπίσουμε το αυχενικό σύνδρομο

Η προπόνηση από το σπίτι έχει αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον εκείνων που μπορεί να μην είχαν μια ενεργή ρουτίνα προπόνησης στο παρελθόν. Άλλοι πάλι ίσως επιθυμούν να γυμνάζονται στο σπίτι στον ελεύθερο χρόνο τους και κάποιοι μαζί και με τα παιδιά τους.

Οι διαδικτυακές συνεδρίες πιθανότατα θα συνεχίσουν να είναι μια επιλογή, όμως, η ζωντανή εμπειρία ενός μαθήματος γυμναστικής και ιδιαίτερα μιας personal training συνεδρίας είναι αναντικατάστατη.

%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b7-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%80%ce%af%cf%84%ce%b9-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b50

Η διάταξη ενός γυμναστηρίου είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να διευκολύνει τη διαμόρφωση μιας «ρουτίνας» η οποία δεν μπορεί να αναπαραχθεί με τον ίδιο τρόπο από το σπίτι. Όλος ο εξοπλισμός cardio βρίσκεται σε μια περιοχή, τα ελεύθερα βάρη σε άλλη, τα μηχανήματα αντίστασης σε διαφορετική θέση και έτσι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μία ασφαλή και αποδοτική εκγύμναση με επαγγελματικό και ασφαλή εξοπλισμό.

Τα γυμναστήρια και οι ατομικές one-on-one προπονήσεις βοηθούν στη συγκέντρωση στον στόχο καθώς έχουμε παρατηρήσει ότι στις εικονικές προπονήσεις με πελάτες στα σπίτια τους, οι αθλούμενοι διακόπτουν συχνά για να μιλήσουν με τα παιδιά ή τους συνεργάτες τους, να φέρουν το μπουκάλι με το νερό ή για απαντήσουν το τηλέφωνο. Στο γυμναστήριο πρέπει, χωρίς καμία δικαιολογία, να δώσεις το 100%.

Η πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνουμε επηρέασε όλους τους εργασιακούς κλάδους και δε θα μπορούσε να εξαιρεθεί ούτε αυτός της γυμναστικής.

Εικάζεται ότι μόνο το 30% των ασκούμενων θα επιστρέψουν σε μαθήματα γυμναστικής μόλις ανοίξουν τα γυμναστήρια

Ωστόσο αυτό δεν είναι σωστό. Οι ασκούμενοι πρέπει να γυρίσουν στους χώρους εκγύμνασης τους, όπου η προπόνηση είναι πιο αποτελεσματική, καθώς υπάρχει συνολική επίβλεψη από εξειδικευμένο fitness trainerκατά την εκτέλεση του προγράμματος. Είναι σημαντικό να κοιτάμε μπροστά και ως επικοινωνιακά και κοινωνικά όντα να προσπαθήσουμε να ανακτήσουμε τη ζωτική αλληλεπίδραση που χάσαμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η αγάπη μας για την εκγύμναση στο σπίτι μπορεί να λειτουργεί παράλληλα με την προπόνηση στα γυμναστήρια. Με έναν δυνατό συνδυασμό και πάντα με τις απαιτούμενες προϋποθέσεις θα παραμείνουμε ασφαλείς και υγιείς.

Info:

Περισσότερα για τη γυμνάστρια Ιωάννα Λαουμτζη εδώ 

Follow Ioanna Laoumtzi

FACEBOOK

INSTAGRAM

YOUTUBE

Σχετικά Άρθρα
Βρήκαμε την πιο απλή και διασκεδαστική άσκηση για να αποκτήσεις γυμνασμένα πόδια
Βρήκαμε την πιο απλή και διασκεδαστική άσκηση για να αποκτήσεις γυμνασμένα πόδια
Η personal trainer Στέλλα Λορέντζου μάς δείχνει πώς να κάνουμε στο σπίτι (και στις διακοπές) pilates με μπάλα
Η personal trainer Στέλλα Λορέντζου μάς δείχνει πώς να κάνουμε στο σπίτι (και στις διακοπές) pilates με μπάλα
5 τρόποι για να γυμναστείς στην παραλία χωρίς κόπο!
5 τρόποι για να γυμναστείς στην παραλία χωρίς κόπο!
Αυτή είναι η άσκηση του λεπτού που γυμνάζει όλο σου το σώμα
Αυτή είναι η άσκηση του λεπτού που γυμνάζει όλο σου το σώμα
5 δεκάλεπτα βιντεάκια αερόβιας γυμναστικής για να “κάψετε” λίπος εύκολα στο σπίτι!
5 δεκάλεπτα βιντεάκια αερόβιας γυμναστικής για να “κάψετε” λίπος εύκολα στο σπίτι!
5-%ce%b5%cf%8d%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b3%ce%b9%cf%8c%ce%b3%ce%ba%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%80%cf%8c%ce%bd%ce%bf%cf%85%cf%820
5 εύκολες στάσεις της γιόγκα για πόνους στον αυχένα, την πλάτη και τη μέση

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του