Επέστρεψες από διακοπές; 3+1 ασκήσεις για να απαλλαγείς από τα κιλά που πήρες!

επέστρεψες-από-διακοπές-31-ασκήσεις-γι

Η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι και δη στις διακοπές είμαστε πιο χαλαροί και με λιγότερο άγχος απολαμβάνουμε τους γευστικούς πειρασμούς που το υπόλοιπο του χρόνου προσέχουμε ιδιαίτερα. Και όχι τυχαία, αρκετοί επιστρέφουμε με κάποια κιλάκια παραπάνω.

Το καλοκαίρι δεν έχει τελειώσει, αλλά για κάποιους τελείωσαν οι καλοκαιρινές τους διακοπές. Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία κι επέστρεψες με λίγα κιλά παραπάνω, βρήκαμε ασκήσεις που θα βοηθήσουν να επανέλθετε γρήγορα. Και να χάσετε τα κιλά που πήρατε.

3+1 ασκήσεις για να κάνετε μόνες στο σπίτι

Box Jumps

Καθήστε απέναντι από ένα σταθερό κουτί και λυγίστε τα γόνατά σας σε κλίση 90ο. Η πλάτη σας πρέπει να παραμένει ίσια – προσέξτε τα γόνατά σας, όταν λυγίσουν, να μην ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών σας. Από αυτή τη θέση πηδήξτε πάνω στο κουτί με τα χέρια τεντωμένα μπροστά (για ισορροπία). Παραμένετε σε θέση καθίσματος (squat) και προσγειώνεστε έτσι στο κουτί. Τεντώνετε τα πόδια σας και κατεβαίνετε από το κουτί.

Ώμοι

Κρατήστε τα βαράκια σας στο πλάι. Τα χέρια σας κοιτούν μπροστά. Σηκώστε τα χέρια σας μπροστά και λυγίστε ελαφρώς τους αγκώνες σας.

Πόδια

Σταθείτε ίσια και ανοίξτε το ένα πόδι προς τη μια πλευρά. Λυγίστε το άλλο ώστε το γόνατο να σχηματίζει ορθή γωνία. Τεντώστε τον κορμό σας προς το λυγισμένο πόδι και σηκώστε το τεντωμένο. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε για το άλλο πόδι.

Γλουτοί

Και εδώ squats. Βαθιά καθίσματα δηλαδή, αλλά με τα χέρια ανοιχτά. Ανοίξτε τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων. Σηκώστε τα χέρια σας σε θέση Υ. Η πλάτης πρέπει να είναι ίσια και οι κοιλιακοί σας σφιχτοί. Καθήστε όπως όταν κάθεστε σε κάποιο παγκάκι. Τα χέρια σας παραμένουν ίσια και τα γόνατα δεν ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών!

Διαβάστε επίσης

Η Νικόλ Κίντμαν στα 55 της πιο γυμνασμένη από ποτέ – Γιατί όλοι μιλούν για αυτή τη φωτογράφιση;

What’s SUP? Η δυναμική άσκηση με σανίδα και κουπί που γυμνάζει όλο το σώμα

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς μπήκε σε μπανιέρα γεμάτη πάγο μετά την ήττα στον τελικό – Βρήκαμε γιατί το έκανε!

Σχετικά Άρθρα
Πώς με το περπάτημα μειώνεται ο κίνδυνος άνοιας για τις ηλικιωμένες γυναίκες!
Πώς με το περπάτημα μειώνεται ο κίνδυνος άνοιας για τις ηλικιωμένες γυναίκες!
Είναι 101 ετών και αποκαλύπτει σε όλους το μυστικό της μακροζωίας της
Είναι 101 ετών και αποκαλύπτει σε όλους το μυστικό της μακροζωίας της
Με αυτά τα τρία είδη χορού, καις περισσότερες θερμίδες και από το τρέξιμο
Με αυτά τα τρία είδη χορού, καις περισσότερες θερμίδες και από το τρέξιμο
Μελέτη: Πώς η τακτική επαφή με τη φύση θα μειώσει την ανάγκη σου για φάρμακα
Μελέτη: Πώς η τακτική επαφή με τη φύση θα μειώσει την ανάγκη σου για φάρμακα
Το περπάτημα ωφελεί την υγεία σου, αλλά το πού θα περπατήσεις έχει σημασία
Το περπάτημα ωφελεί την υγεία σου, αλλά το πού θα περπατήσεις έχει σημασία
Τένις: Η άσκηση με τα πολλαπλά οφέλη που χρειαζόσουν για να σου αλλάξει τη ζωή!
Τένις: Η άσκηση με τα πολλαπλά οφέλη που χρειαζόσουν για να σου αλλάξει τη ζωή!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του