Είσαι δυο βήματα μακριά από τους πιο σφιχτούς κοιλιακούς!

είσαι-δυο-βήματα-μακριά-από-τους-πιο-σφ

Το καλοκαίρι είναι στο μεσουράνημά του, οι διακοπές όμως δεν έχουν ξεκινήσει καλά καλά. Και φυσικά το καλοσχηματισμένο σώμα είναι στόχος ακόμα. Σήμερα, θα ξεκινήσουμε με την εκγύμναση των κοιλιακών που είναι παντοτινός στόχος!

Υπάρχουν δυο βήματα που θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε και παρουσιάζονται στο video του Purewow.com.

Εσείς εκείνο που έχετε να κάνετε είναι να ξεκινήσετε με κοιλιακούς ποδήλατο. Προσέξτε τα πόδια σας να μην ακουμπήσουν στο έδαφος και να συνεχίσετε με πλάγιους κοιλιακούς σε στήριξη. Να θυμάστε να κρατάτε πάντα τους κοιλιακούς σφιχτούς!

Ο στόχος που θέσατε για καλύτερο σώμα φέτος μπορεί να επιτευχθεί με δυο απλές ασκήσεις! Γιατί να περιμένετε;

Διαβάστε επίσης

Βάρη ή κοιλιακοί;

Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις το λίπος στο στομάχι, λέει το Χαρβαρντ!

Τόσο καιρό γυμνάζαμε τους κοιλιακούς μας λάθος;

Το μυστικό για επίπεδη κοιλιά δεν έχει καμία σχέση με κοιλιακούς!

Σχετικά Άρθρα
5 εκπληκτικά πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς 30 λεπτά κάθε μέρα
5 εκπληκτικά πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς 30 λεπτά κάθε μέρα
Βαριέσαι το σιδέρωμα; Κι, όμως, σε... αδυνατίζει - Δες πόσες θερμίδες καις με τις δουλειές του σπιτιού
Βαριέσαι το σιδέρωμα; Κι, όμως, σε… αδυνατίζει – Δες πόσες θερμίδες καις με τις δουλειές του σπιτιού
Η πιο απλή και διασκεδαστική άσκηση για γυμνασμένα πόδια
Η πιο απλή και διασκεδαστική άσκηση για γυμνασμένα πόδια
Μήπως η διατροφή σου εμποδίζει τη γυμναστική σου να δώσει αποτελέσματα;
Μήπως η διατροφή σου εμποδίζει τη γυμναστική σου να δώσει αποτελέσματα;
Ποιο είναι το μυστικό για γερά οστά; Μάθετέ το και μην το εγκαταλείψετε ποτέ
Ποιο είναι το μυστικό για γερά οστά; Μάθετέ το και μην το εγκαταλείψετε ποτέ
Έτοιμοι για τον Ημιμαραθώνιο Αθήνας έπειτα από δύο χρόνια
Έτοιμοι για τον Ημιμαραθώνιο Αθήνας έπειτα από δύο χρόνια

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του