Χάνεις βάρος αλλά όχι το λίπος στην κοιλιά; Δες τι πρέπει να κάνεις γι’ αυτό!

χάνεις-βάρος-αλλά-όχι-το-λίπος-στην-κοι

Έχετε πάρει τον δρόμο της υγιεινής διατροφής και ήδη βλέπετε τα πρώτα αποτελέσματα. Ωστόσο, πολλές γυναίκες φτάνουν στον στόχο τους αλλά απογοητεύονται όταν διαπιστώνουν ότι έχουν χάσει μόνο ελάχιστο λίπος στην κοιλιά. Αν και φαίνεται λογικό το λίπος της κοιλιάς να συρρικνώνεται καθώς χάνουμε βάρος, το σώμα μας έχει συχνά άλλα σχέδια και είναι εξαιρετικά σύνηθες να χάνουμε βάρος δυσανάλογα. Αλλά μην ανησυχείτε, έχουμε ένα σχέδιο που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος από παντού.

Υπάρχουν μέθοδοι διατροφής που είναι αποτελεσματικές για την απώλεια βάρους με τον πλέον αναλογικό τρόπο. Ένα διατροφικό πλάνο που αποτελείται από τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες, άπαχες πρωτεΐνες και υγιή λίπη σε κάθε γεύμα είναι ιδανικό!

Χωρίστε το πιάτο σας σε δύο μέρη και βεβαιωθείτε ότι το μισό είναι γεμάτο με λαχανικά σε κάθε γεύμα. Έπειτα, χωρίστε το άλλο μισό σε δύο ίσα μέρη και βεβαιωθείτε ότι το ένα τέταρτο περιέχει πρωτεΐνη και το άλλο τέταρτο τροφές ολικής άλεσης. Δείτε τις ακόλουθες συμβουλές διατροφής για συνολική απώλεια βάρους:

  • Φάτε μέχρι να αισθανθείτε 80% πλήρεις αντί να σταματήσετε όταν το έχετε παρακάνει.
  • Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα όσο μπορείτε. Μπορούν να σας κάνουν να κερδίζετε βάρος και να καταναλώνετε τροφές που δεν είναι καλές για εσάς.
  • Τρώτε τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες όπως λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, σπανάκι, ψωμί ολικής άλεσης, μούρα και μήλα.
  • Πίνετε άφθονο νερό και αποφύγετε όλα τα ζαχαρούχα ποτά.
  • Αποφύγετε τα τηγανητά τρόφιμα.
  • Περιορίστε το τυρί σε μία φορά την ημέρα.

Όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος και σωματικό λίπος, είναι εύκολο να επικεντρωθούμε στο πόσο γρήγορα θα τα καταφέρουμε. Όμως, αυτός δεν είναι ένας υγιής ή αποτελεσματικός τρόπος για την επίτευξη του στόχου μας. Εάν δούμε την υγιεινή διατροφή και τη συνεπή άσκηση ως τρόπο ζωής, είναι πιο πιθανό να χάσουμε βάρος -και το λίπος της κοιλιάς!- με υγιεινό τρόπο αλλά και να διατηρήσουμε το αποτέλεσμα.

Σχετικά Άρθρα
%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%87%ce%af%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-yoga-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%ce%b9%ce%bf-%cf%8c%ce%bc%ce%bf0
Συνεχίζουμε τα μαθήματα Yoga στον πιο όμορφο κήπο
%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%84%ce%b5%cf%84%ce%ac%cf%81%cf%84%ce%b7-2-%ce%b9%ce%bf%cf%850
Επαναλειτουργούν από την Τετάρτη 2 Ιουνίου τα Γυμναστήρια του ΟΠΑΝΔΑ
5-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%cf%8d%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%cf%86%cf%84%ce%b9%ce%ac%ce%be%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%840
5 πανεύκολες ασκήσεις για να φτιάξετε τέλειο μπούστο για την παραλία!
%cf%80%ce%b1%cf%87%cf%85%cf%83%ce%b1%cf%81%ce%ba%ce%af%ce%b1-%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%89%cf%800
Παχυσαρκία: Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τους διατροφικούς «εχθρούς» μας;
%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%83%cf%85%cf%87%ce%bd%ce%ac-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b7-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%cf%810
Πόσο συχνά και για πόση ώρα πρέπει να τρέχω για να χάσω το λίπος στην κοιλιά;
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%b8%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%af%cf%80%ce%b5%ce%b4%ce%b7-%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b10
Πώς θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά μέσα σε 10 λεπτά – (video)

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του