Ασκήσεις για να απαλλαγείς από τα κιλά των διακοπών!

ασκήσεις-για-να-απαλλαγείς-από-τα-κιλά

ασκήσεις

Τι κι αν όλη τη χρονιά παλεύαμε σε γυμναστήρια για ένα bikini body; Στις διακοπές ξεχάσαμε με μιας τις προσπάθειές μας….

Ας το παραδεχτούμε! Μεταξύ μας είμαστε, άλλωστε. Στις διακοπές το παρακάναμε λιγάκι. Μια τα φαγητά, μια τα γλυκά, τα φρούτα και η χαλαρότητα των ημερών τη διαφορά στο σώμα μας την είδαμε…

Δεν πειράζει, όμως, δεν υπάρχει λόγος για άγχος. Όλα διορθώνονται!

Το μόνο που χρειάζεστε είναι το σώμα σας, την επιμονή σας και μικρό εξοπλισμό!

Ας δούμε 5 μικρές ασκήσεις που θα μας βοηθήσουν να επανέλθουμε γρήγορα…

  1. Box Jumps:

    Καθήστε απέναντι από ένα σταθερό κουτί και λυγίστε τα γόνατά σας σε κλίση 90ο. Η πλάτη σας πρέπει να παραμένει ίσια – προσέξτε τα γόνατά σας, όταν λυγίσουν, να μην ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών σας. Από αυτή τη θέση πηδήξτε πάνω στο κουτί με τα χέρια τεντωμένα μπροστά (για ισορροπία). Παραμένετε σε θέση καθίσματος (squat) και προσγειώνεστε έτσι στο κουτί. Τεντώνετε τα πόδια σας και κατεβαίνετε από το κουτί.

  2. Ώμοι:

    Κρατήστε τα βαράκια σας στο πλάι. Τα χέρια σας κοιτούν μπροστά. Σηκώστε τα χέρια σας μπροστά και λυγίστε ελαφρώς τους αγκώνες σας.

    %ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%b3%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%b9%ce%bb%ce%ac0

  3. Πόδια:

    Σταθείτε ίσια και ανοίξτε το ένα πόδι προς τη μια πλευρά. Λυγίστε το άλλο ώστε το γόνατο να σχηματίζει ορθή γωνία. Τεντώστε τον κορμό σας προς το λυγισμένο πόδι και σηκώστε το τεντωμένο. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε για το άλλο πόδι.

    %ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%b3%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%b9%ce%bb%ce%ac2

  4. Γλουτοί:

    Και εδώ squats. Βαθιά καθίσματα δηλαδή, αλλά με τα χέρια ανοιχτά. Ανοίξτε τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων. Σηκώστε τα χέρια σας σε θέση Υ. Η πλάτης πρέπει να είναι ίσια και οι κοιλιακοί σας σφιχτοί. Καθήστε όπως όταν κάθεστε σε κάποιο παγκάκι. Τα χέρια σας παραμένουν ίσια και τα γόνατα δεν ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών!

    https://youtu.be/SIXY0yeqZC0

  5. Xέρια:

    Push ups θα κάνουμε, αλλά με χειροκρότημα. Πάρτε θέση για την κλασική άσκηση push ups και ξεκινήστε. Όταν θα είστε στην τελευταία θέση χτυπήστε παλαμάκια! Δείτε στο video την άσκηση βήμα βήμα

Σχετικά Άρθρα
Κυρίδου και Μπούρμπου στον τελικό κωπηλασίας με παγκόσμιο ρεκόρ
Κυρίδου και Μπούρμπου στον τελικό κωπηλασίας με παγκόσμιο ρεκόρ
5 τρόποι για να γυμναστείς στις διακοπές χωρίς κόπο!
5 τρόποι για να γυμναστείς στις διακοπές χωρίς κόπο!
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που διατηρούν την απώλεια βάρους
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που διατηρούν την απώλεια βάρους
Είσαι δυο βήματα μακριά από τους πιο σφιχτούς κοιλιακούς!
Είσαι δυο βήματα μακριά από τους πιο σφιχτούς κοιλιακούς!
5 πανεύκολες ασκήσεις για να φτιάξετε τέλειο μπούστο για την παραλία!
Πέντε εύκολες ασκήσεις μέσα στη θάλασσα για να μεταμορφώσετε το σώμα σας
Ποια είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες;
Ποια είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του