Αυτή είναι η απλή άσκηση που πρέπει να κάνεις αν υποφέρεις από πόνο στην πλάτη

αυτή-είναι-η-απλή-άσκηση-που-πρέπει-να-κ

Αν υποφέρετε από πόνο στην πλάτη, ξέρετε πόσο απογοητευτικό και εξουθενωτικό είναι. Περίπου το 80% των ενηλίκων θα παρουσιάσουν πόνο χαμηλά στην πλάτη σε κάποια περίοδο της ζωής τους. Ωστόσο, δεν υπάρχει καθολική συνταγή για την ανακούφιση του πόνου στην πλάτη, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν.

Ο Stuart McGill, PhD, MSc, παγκοσμίου φήμης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Waterloo στον Καναδά, αναφέρει ότι πρέπει να αποφεύγουμε τις ασκήσεις όπως οι κοιλιακοί και αντ’ αυτού να επικεντρωνόμαστε στις ασκήσεις ενίσχυσης και σταθεροποίησης του κορμού.

Αυτή είναι η άσκηση που θα σας βοηθήσει

Μια άλλη άσκηση μείωσης του πόνου είναι το μονόζυγο. Όμως, δεν μπορείτε απλώς να κρεμαστείτε από οπουδήποτε. Η κλινική θεραπεύτρια ορθοπεδικής Beth Terranova επισημαίνει τα οφέλη που έχει το μονόζυγο για τους πόνους στην πλάτη και εξηγεί ποιος είναι ο σωστός τρόπος να το κάνουμε: «Πρέπει να χρησιμοποιήσετε το μονόζυγο ως μέσο για να χαλαρώσετε τον μαλακό ιστό και να δώσετε λίγη έλξη στην σπονδυλική στήλη, ώστε να προετοιμαστείτε για τις άλλες ασκήσεις».

«Διαπίστωσα ότι ακόμα και οι ασθενείς που δεν έχουν σκολίωση, μοιάζουν να απολαμβάνουν το μονόζυγο επειδή νιώθουν ότι αναστρέφουν το αποτέλεσμα της βαρύτητας κατά κάποιο τρόπο», αναφέρει η Beth και εξηγεί ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, η βαρύτητα μας τραβάει προς τα κάτω και το μονόζυγο μπορεί να αντισταθμίσει την πίεση που έχει συσσωρευτεί στο σώμα μας.

Αν αντιμετωπίζετε πόνο στην πλάτη, αυτό είναι σίγουρα μια απλή άσκηση που μπορείτε να δοκιμάσετε. Οι άνθρωποι που έχουν πόνο στην πλάτη σε συνδυασμό με άλλα συμπτώματα, όπως για παράδειγμα ενοχλήσεις στα πόδια τους, πρέπει να αποφύγουν αυτή την τεχνική και να επικοινωνήσουν με έναν γιατρό. Εάν έχετε πιο συγκεντρωμένο πόνο στην πλάτη, η Beth υποστηρίζει ότι η πλάτη σας πιθανότατα θα ανταποκριθεί καλά στην τεχνική αυτή.

Διαβάστε επίσης

5 εύκολες στάσεις της γιόγκα για πόνους στον αυχένα, την πλάτη και τη μέση

5+1 ασκήσεις για γυναίκες άνω των 40 – Για να νιώσετε καλύτερα και… 20 χρόνια νεότερες!

Δες πόσα βήματα την ημέρα πρέπει να κάνεις για να ζήσεις πολλά χρόνια

Σχετικά Άρθρα
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να έχεις ενέργεια όλη μέρα
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να έχεις ενέργεια όλη μέρα
Face yoga: Κάντε αυτές τις ασκήσεις και πείτε αντίο στις ρυτίδες!
Face yoga: Κάντε αυτές τις ασκήσεις και πείτε αντίο στις ρυτίδες!
Άσκηση με βάρη: Μη διστάζεις να σhκώσεις την μπάρα, τα οφέλη είναι πολλά
Άσκηση με βάρη: Μη διστάζεις να σηκώσεις την μπάρα, τα οφέλη είναι πολλά
Navarino Challenge 2021: Η Ελληνική Γλώσσα ενώνει μέσα από τον Αθλητισμό
Navarino Challenge 2021: Η Ελληνική Γλώσσα ενώνει μέσα από τον Αθλητισμό
Τρία μέρη του σώματος που αγνοούμε ότι πρέπει να τα γυμνάζουμε
Τρία μέρη του σώματος που αγνοούμε ότι πρέπει να τα γυμνάζουμε
Ποδήλατο γυμναστικής: Αυτό είναι το μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι και είναι επικίνδυνο!
Ποδήλατο γυμναστικής: Αυτό είναι το μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι και είναι επικίνδυνο!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του