5 ασκήσεις για να απαλλαγείς από τα κιλά των διακοπών!

5-ασκήσεις-για-να-απαλλαγείς-από-τα-κιλά

Τι κι αν όλη τη χρονιά παλεύαμε σε γυμναστήρια για ένα bikini body; Στις διακοπές ξεχάσαμε με μιας τις προσπάθειές μας….

Ας το παραδεχτούμε! Μεταξύ μας είμαστε, άλλωστε. Στις διακοπές το παρακάναμε λιγάκι. Μια τα φαγητά, μια τα γλυκά, τα φρούτα και η χαλαρότητα των ημερών τη διαφορά στο σώμα μας την είδαμε…

Δεν πειράζει, όμως, δεν υπάρχει λόγος για άγχος. Όλα διορθώνονται!

Το μόνο που χρειάζεστε είναι το σώμα σας, την επιμονή σας και μικρό εξοπλισμό!

Ας δούμε 5 μικρές ασκήσεις που θα μας βοηθήσουν να επανέλθουμε γρήγορα…

  1. Box Jumps:

    Καθήστε απέναντι από ένα σταθερό κουτί και λυγίστε τα γόνατά σας σε κλίση 90ο. Η πλάτη σας πρέπει να παραμένει ίσια – προσέξτε τα γόνατά σας, όταν λυγίσουν, να μην ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών σας. Από αυτή τη θέση πηδήξτε πάνω στο κουτί με τα χέρια τεντωμένα μπροστά (για ισορροπία). Παραμένετε σε θέση καθίσματος (squat) και προσγειώνεστε έτσι στο κουτί. Τεντώνετε τα πόδια σας και κατεβαίνετε από το κουτί.

  2. Ώμοι:

    Κρατήστε τα βαράκια σας στο πλάι. Τα χέρια σας κοιτούν μπροστά. Σηκώστε τα χέρια σας μπροστά και λυγίστε ελαφρώς τους αγκώνες σας.

  3. Πόδια:

    Σταθείτε ίσια και ανοίξτε το ένα πόδι προς τη μια πλευρά. Λυγίστε το άλλο ώστε το γόνατο να σχηματίζει ορθή γωνία. Τεντώστε τον κορμό σας προς το λυγισμένο πόδι και σηκώστε το τεντωμένο. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε για το άλλο πόδι.

  4. Γλουτοί:

    Και εδώ squats. Βαθιά καθίσματα δηλαδή, αλλά με τα χέρια ανοιχτά. Ανοίξτε τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων. Σηκώστε τα χέρια σας σε θέση Υ. Η πλάτης πρέπει να είναι ίσια και οι κοιλιακοί σας σφιχτοί. Καθήστε όπως όταν κάθεστε σε κάποιο παγκάκι. Τα χέρια σας παραμένουν ίσια και τα γόνατα δεν ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών!

  5. Xέρια:

    Push ups θα κάνουμε, αλλά με χειροκρότημα. Πάρτε θέση για την κλασική άσκηση push ups και ξεκινήστε. Όταν θα είστε στην τελευταία θέση χτυπήστε παλαμάκια! Δείτε στο video την άσκηση βήμα βήμα.

    Διαβάστε επίσης

    Η άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα και θα σου χαρίσει τους τέλειους κοιλιακούς

5 πράγματα που θα συμβούν στον οργανισμό σας αν γυμνάζεστε το πρωί

Σχετικά Άρθρα
Κάνε την άσκηση διασκέδαση, όπως η Ελένη Φουρέιρα!
Κάνε την άσκηση διασκέδαση, όπως η Ελένη Φουρέιρα!
Ξεκίνα τάι-τσι και γιόγκα και διώξε μακριά τους πόνους της αρθρίτιδας
Ξεκίνα τάι-τσι και γιόγκα και διώξε μακριά τους πόνους της αρθρίτιδας
5-%ce%b5%cf%8d%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b3%ce%b9%cf%8c%ce%b3%ce%ba%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%80%cf%8c%ce%bd%ce%bf%cf%85%cf%820
5 εύκολες στάσεις της γιόγκα για πόνους στον αυχένα, την πλάτη και τη μέση
Αυτές είναι οι 3 ασκήσεις γυμναστικής που κάνει η Beyonce κι έχει τέτοιο καλλίγραμμο κορμί!
Αυτές είναι οι 3 ασκήσεις γυμναστικής που κάνει η Beyonce κι έχει τέτοιο καλλίγραμμο κορμί!
“Olympic Day Run” Greece 2021: Ο μοναδικός Ολυμπιακός Αγώνας Δρόμου επιστρέφει με μια μεγαλειώδη διοργάνωση
“Olympic Day Run” Greece 2021: Ο μοναδικός Ολυμπιακός Αγώνας Δρόμου επιστρέφει με μια μεγαλειώδη διοργάνωση
Wellness retreat: Ενισχύστε το σώμα και το πνεύμα σας σε ένα διήμερο στο Γύθειο για καλό σκοπό!
Wellness retreat: Ενισχύστε το σώμα και το πνεύμα σας σε ένα διήμερο στο Γύθειο για καλό σκοπό!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του