Αυτά είναι τα 3 πράγματα που πρέπει να σκεφτείς για να έχει η άσκησή σου αποτελέσματα!

αυτά-είναι-τα-3-πράγματα-που-πρέπει-να-σ

Όλες έχουμε βρεθεί κάποια στιγμή σε αυτή την κατάσταση: κομμένη αναπνοή, πόδια που τρέμουν και τέρμα το γυμναστήριο! Και αυτό γίνεται τις περισσότερες φορές επειδή δεν βλέπουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε.

Ή τουλάχιστον επειδή δεν βλέπουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε τη στιγμή που τα θέλουμε.

Τι συμβαίνει, όμως, και καθυστερεί η πρόοδός μας;

Σύμφωνα με τον Austin Lopez, personal trainer πολλών διασημοτήτων, το λάθος που κάνουμε είναι ότι δεν προσπαθούμε σκληρά!

“Πρέπει να πιέζεις τον εαυτό σου περισσότερο γιατί το σώμα προσαρμόζεται σε ό,τι του δίνεις. Αν θέλεις να τα καταφέρεις πρέπει να αλλάζεις το πρόγραμμά σου συχνά, αλλά όχι τυφλά! Υπάρχουν 3 βασικά πράγματα που πρέπει να σκεφτείς για να έχει η άσκησή σου καλύτερα αποτελέσματα”:

  1. Συχνότητα και χρόνος: Δεν είναι απαραίτητο να θυσιάσεις τα αγαπημένα σου προγράμματα ή την ώρα σου στο διάδρομο. “Προσπάθησε να κάνεις περισσότερα από όσα κάνεις. Για παράδειγμα, αν ακολουθείς TRX πρόγραμμα αντί για 45 λεπτά κάνε το μια ώρα! Ακόμα και 10 λεπτά παραπάνω άσκησης θα βοηθήσουν”, συμβουλεύει ο  Austin Lopez!
  2. Ταχύτητα: Όταν πρόκειται για ασκήσεις cardio, όπως τρέξιμο ή spinning αντί να βελτιώσεις το χρόνο και τη συχνότητα αύξησε την ταχύτητα. Έτσι και γρηγορότερα αποτελέσματα θα δεις και κιλά θα χάσεις ευκολότερα!
  3. Βάρη: Την επόμενη φορά που θα προπονείσαι με βάρη προσπάθησε να σηκώσεις κάτι περισσότερο. Μπορεί να εκπλαγείς με τα όσα θα κάνεις. Κι αν το μεγαλύτερο βάρος μοιάζει αρκετά δύσκολο, ξεκίνησε με λιγότερες επαναλήψεις. “Με το να σηκώνεις περισσότερα βάρη γυμνάζεις τους μυς σου και τους δυναμώνεις περισσότερο”.

Πώς θα συνδυάσεις σωστά τα παραπάνω:

Αν πιστεύεις ότι έχεις φτάσει σε αδιέξοδο τώρα είναι η καλύτερη ώρα για να ανανωθείς. Και ενώ η συμβουλή του Austin Lopez παραμένει η “όσο πιο δυνατά τόσο καλύτερα” τονίζει ότι όλα έχουν σχέση με τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. “Σίγουρα θέλεις να δεις αποτελέσματα, αλλά δεν πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου και να φτάσεις στο άλλο άκρο. Αν νιώθεις ότι “καίγεσαι”, ζαλίζεσαι ή εξαντλείσαι καλύτερα να μειώσεις την ένταση. Σκοπός δεν είναι να καταστρέψεις το σώμα σου”, διευκρινίζει ο personal trainer!

Ο καλύτερος τρόπος για να τα καταφέρεις είναι να συγκεντρώνεσαι σε ένα πράγμα τη φορά. Έτσι και τραυματισμούς αποφεύγεις και τα όριά σου αντιλαμβάνεσαι καλύτερα!

Διαβάστε επίσης

Αυτή είναι η καλύτερη ώρα για τρέξιμο σύμφωνα με τους ειδικούς

Αν κάνεις τζόκινγκ μετά τον εμβολιασμό, αποκτάς περισσότερα αντισώματα – Η έρευνα που πρέπει να διαβάσεις

Με αυτή την πρωινή ρουτίνα θα έχεις θετικό ξεκίνημα κάθε μέρα

Σχετικά Άρθρα
Η Super-Annie είναι 93 ετών και μας “βάζει όλους κάτω” χάρη σε αυτή την άσκηση που ξεκίνησε στα 89
Η Super-Annie είναι 93 ετών και μας “βάζει όλους κάτω” χάρη σε αυτή την άσκηση που ξεκίνησε στα 89
surfset-5-%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b90
SurfSet: 5 λόγοι για να ξεκινήσετε τη γυμναστική πάνω σε σανίδα του σερφ – Βίντεο
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Το ένα και μοναδικό μυστικό της αειθαλούς νεότητάς της όπως το αποκάλυψε η ίδια (video)
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Το ένα και μοναδικό μυστικό της αειθαλούς νεότητάς της όπως το αποκάλυψε η ίδια (video)
Είμαι αρχάρια στη γυμναστική -μήπως να προσλάβω personal trainer;
Είμαι αρχάρια στη γυμναστική -μήπως να προσλάβω personal trainer;
Πώς με το περπάτημα μειώνεται ο κίνδυνος άνοιας για τις ηλικιωμένες γυναίκες!
Πώς με το περπάτημα μειώνεται ο κίνδυνος άνοιας για τις ηλικιωμένες γυναίκες!
Είναι 101 ετών και αποκαλύπτει σε όλους το μυστικό της μακροζωίας της
Είναι 101 ετών και αποκαλύπτει σε όλους το μυστικό της μακροζωίας της

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του