Υγιής καρδιά και διατροφή: Η ειδικός απαντά στις πιο συχνές απορίες που έχουμε

υγιής-καρδιά-και-διατροφή-η-ειδικός-απ

Οι καρδιαγγειακές νόσοι και τα εγκεφαλικά επεισόδια αποτελούν τη νούμερο 1 αιτία θανάτου και όπως είναι αναμενόμενο, το ιδιαίτερα ανησυχητικό αυτό εύρημα, μας ωθεί στο να αξιολογήσουμε τον τρόπο ζωής και διατροφής μας, με στόχο μία πιο υγιή καρδιά. Βέβαια, οι απορίες που έχουμε είναι πολλές, κυρίως ως προς το κομμάτι της διατροφής και πώς μέσω αυτής μπορούμε να έχουμε μία υγιή καρδιά.

Η Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Νόπη Μιχαηλίδου σε ένα από τα  Live του medNutrition, αναφέρεται στη διατροφή για την υγεία της καρδιάς και μας λύνει τις πιο συχνές απορίες μας.

Δείτε παρακάτω:

Πώς η γυμναστική σχετίζεται με τη λειτουργία της καρδιάς;

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και η καρδιά είναι ένας μυς, για αυτό και η λειτουργία της ενισχύεται μέσω της Γυμναστικής. Επιπλέον η άσκηση μειώνει τις τιμές της “κακής” LDL χοληστερόλη, ενώ, αυξάνει την “καλή” HDL χοληστερόλη. Για αυτό συστήνεται η καθημερινή Φυσική Δραστηριότητα, με μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας, όπως η αποφυγή του ασανσέρ.

Ποιά η σχέση του σωματικού βάρους με τη λειτουργία της Καρδιάς;

Είναι γεγονός πως τα παραπάνω κιλά επιβαρύνουν την καρδιά αυξάνοντας την αρτηριακή πίεση. Δεν είναι τυχαίο πως έρευνα έχει φανερώσει ότι μια μείωση του σωματικού βάρους της τάξεως 5-10 % είχε ως συνέπεια τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Πόσο αλάτι πρέπει να καταναλώνουμε έχοντας Υψηλή Αρτηριακή Πίεση;

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η ημερήσια πρόσληψη αλατιού δεν πρέπει να ξεπερνά τα 2,4 γρ. την ημέρα ή αλλιώς περίπου το 1 κ.τ.γ. Το πρόβλημα έγκειται στα συσκευασμένα τρόφιμα που έχουν “κρυμμένο” αλάτι καθώς τρόφιμα όπως τα μπισκότα, τα σνακς, οι έτοιμες σούπες και οι κρέμες γάλακτος περιέχουν μεγάλη ποσότητα άλατος. Για αυτό, θα ήταν ωφέλιμο να προτιμάτε τις ανεπεξέργαστες τροφές όπως είναι τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά.

Πώς μπορούμε να μειώσουμε την Κακή Χοληστερόλη;

Αποφεύγοντας τροφές όπως:

  • Το Αγελαδινό Βούτυρο
  • Τις τροφές με κορεσμένα Λιπαρά
  • Τα πλήρη Γαλακτοκομικά
  • Τα τηγανιτά Τρόφιμα
  • Τα περισσότερα αλλαντικά
  • Τις έτοιμες ζύμες

Τί ισχύει για τα Τρόφιμα Ολικής Αλέσεως;

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προτείνει την κατανάλωση 25 γρ. Φυτικών Ινών στην καθημερινότητά μας. Τα τρόφιμα ολικής άλεσης περιέχουν μία πληθώρα φυτικών ινών που δεσμεύουν τη χοληστερόλη από το γεύμα και την απομακρύνουν από το σώμα μας. Έτσι, αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο για την υγεία της καρδιάς μας.

Βοηθάει το αλκοόλ στην Υγεία της Καρδιάς;

Με βάση τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η κατανάλωση ενός ποτηριού κρασιού για τις γυναίκες και έως δύο ποτηριών κρασί για τους άντρες μπορεί να συμβάλλει στην υγεία της Καρδιάς, εφόσον δεν υπάρχει κάποιο άλλο νόσημα που να το απαγορεύει. Είναι γνωστό, άλλωστε πως το κόκκινο κρασί περιέχει φλαβονοειδή που ενισχύουν τη λειτουργία της καρδιάς

Τι ισχύει για τον Καφέ;

Ο ελληνικός καφές περιέχει μία πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών που μπορούν να βοηθήσουν στη λειτουργία της καρδιάς. Επιπλέον, η Καφεΐνη μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο εφόσον καταναλώνεται με μέτρο.

Διαβάστε επίσης

Φιλ Κόλινς: Ρίγη συγκίνησης στην τελευταία του συναυλία – Τραγούδησε καθιστός και αποθεώθηκε (εικόνες+vid)

Τι είναι το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα και γιατί συχνά συγχέεται με τις αλλεργίες;

Γιατί αυτή η ανάρτηση της Ελεονώρας Μελέτη προκάλεσε τόσα αρνητικά σχόλια; Ποια η απάντησή της;

Σχετικά Άρθρα
100 Κιλά Τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων προσέφερε κορυφαίος ελληνικός Όμιλος Επιχειρήσεων
100 Κιλά Τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων προσέφερε κορυφαίος ελληνικός Όμιλος Επιχειρήσεων
Αυτά είναι τα επεξεργασμένα τρόφιμα που συνδέονται με καρκίνο των ωοθηκών -και όχι μόνο
Αυτά είναι τα επεξεργασμένα τρόφιμα που συνδέονται με καρκίνο των ωοθηκών -και όχι μόνο
%ce%b8%ce%ad%ce%bb%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b5%ce%b9%cf%8e%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ad%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b10
Θέλετε να μειώσετε το στρες; Αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να βγάλετε από την καθημερινότητά σας
Χρήσιμα tips για να μειώσεις το αλάτι στη διατροφή σου
Χρήσιμα tips για να μειώσεις το αλάτι στη διατροφή σου
Ποιες τροφές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος
Ποιες τροφές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος
Μεσογειακή διατροφή: Κατέκτησε την πρώτη θέση για έκτη συνεχόμενη χρονιά
Μεσογειακή διατροφή: Κατέκτησε την πρώτη θέση για έκτη συνεχόμενη χρονιά

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του