Το χέρι σου μπορεί να σου πει πόσο πρέπει να φας – Δες πώς!

το-χέρι-σου-μπορεί-να-σου-πει-πόσο-πρέπε

Η συνεπής καταμέτρηση θερμίδων είναι εξαντλητική και το διαδίκτυο είναι γεμάτο με διάφορες συμβουλές που δεν είναι όλες αποτελεσματικές. Επιπλέον, είναι χάσιμο χρόνου και ενέργειας να διαβάζουμε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να τρώμε και στη συνέχεια να το εφαρμόζουμε.

Αποδεικνύεται ότι ο καλύτερος βοηθός, στην περίπτωση αυτή, είναι το σώμα μας και συγκεκριμένα τα χέρια μας. Μπορούν να μας βοηθήσουν να μετρήσουμε το μέγεθος της μερίδας που χρειαζόμαστε. Αυτό το κόλπο είναι αρκετό για να μας βοηθήσει να ακολουθήσουμε μια υγιεινή διατροφή και να μην πάρουμε βάρος.

%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b50

Για τους άνδρες, προτείνεται η μερίδα να μην είναι μεγαλύτερη από το μέγεθος που έχουν οι δύο παλάμες τους.

%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b52

Για τις γυναίκες, προτείνεται η μερίδα να μην είναι μεγαλύτερη από το μέγεθος μιας παλάμης.

Πρωτεΐνες – 1 παλάμη

%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b54

Η παλάμη μπορεί να σας πει πόσο μεγάλες θα είναι οι πρωτεϊνικές μερίδες σας. Ενώ τα προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες όπως στήθος κοτόπουλο, ψάρι, αυγά, τυρί cottage και ελληνικό γιαούρτι είναι υγιεινά, δεν πρέπει να καταναλώνονται σε υπερβολικές ποσότητες. Ως εκ τούτου, είναι καλό να πάρετε μόνο μία μερίδα στο μέγεθος της μίας παλάμης σας.

Υδατάνθρακες – 1 γροθιά

%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b56

Το χέρι σας θα πει πόσους υδατάνθρακες χρειάζεται το σώμα σας. Ο αριθμός των υδατανθράκων που βρίσκονται στο ψωμί, τα δημητριακά, το ρύζι, τις πατάτες, πρέπει να περιορίζεται στο μέγεθος της σφιγμένης γροθιάς σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρετε να δώσετε ενέργεια στο σώμα σας και να μην κερδίσετε βάρος.

Τυρί – 2 δάχτυλα

%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b58

Το τυρί είναι αναμφισβήτητα νόστιμο! Ωστόσο, δεν είναι πραγματικά υγιές να τρώτε μεγάλες ποσότητες από αυτό. Έτσι, ένα κομμάτι περίπου ίσο με 2 δάκτυλα είναι αρκετό για να το απολαύσετε και να μην βλάψετε την υγεία σας.

Λίπη – Η άκρη ενός δακτύλου

%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b510

Δεν χρειάζεται να καταναλώνουμε πολλά λίπη την ημέρα. Ως εκ τούτου, η άκρη του δακτύλου σας θα επισημάνει μια αποδεκτή ποσότητα καθημερινού λίπους. Πολύ βολικό!

Φρούτα και Λαχανικά – 2 γεμάτες χούφτες

%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b512

Τα φρέσκα, κατεψυγμένα ή κομμένα σε φέτες φρούτα και λαχανικά πρέπει να έχουν το μέγεθος των χεριών σας όταν ενωθούν -όσα περισσότερα μπορούν να χωρέσουν εκεί μέσα!

Επιδόρπιο – 1 σφιχτή γροθιά

%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b514

Επιδόρπια όπως παγωτό, κέικ, τούρτες και άλλα θα πρέπει επίσης να είναι περιορισμένα. Εδώ, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κλειστή γροθιά σας για να το μετρήσετε.

Σχετικά Άρθρα
%ce%b2%ce%b9%cf%84%ce%b1%ce%bc%ce%af%ce%bd%ce%b7-d-10-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%88%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b10
Βιταμίνη D: 10 τρόποι για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
%cf%84%ce%b1%cf%87%ce%af%ce%bd%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b5%cf%82-%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%af%ce%b4%ce%b5%cf%82-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b50
Ταχίνι: Πόσες θερμίδες έχει και γιατί είναι τόσο ωφέλιμο;
%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b4%ce%af%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b1-%ce%b40
Τι είναι η διαλειμματική δίαιτα; Πόσα διαφορετικά μοντέλα έχει; Για ποιους είναι αποτελεσματική;
%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%ce%b7-%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%ae-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%be%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%83%ce%bf0
Κατά πόσο η σωστή υποστήριξη του ανοσοποιητικού μάς κάνει άτρωτους;
5-tips-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b1%cf%82-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%b5%cf%800
5 tips που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά!
%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ac-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%b1-4-%cf%83%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%ad%ce%bb%ce%b1%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ae-%ce%bc0
Αυτά είναι τα 4 σπορέλαια στη διατροφή μας- Πόσο ωφέλιμα είναι

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του