Τελικά, παχαίνουμε ή φουσκώνουμε πριν την περίοδο; Ιδού η απορία και η απάντηση!

τελικά-παχαίνουμε-ή-φουσκώνουμε-πριν

Σίγουρα οι περισσότερες έχετε παρατηρήσει πως τις μέρες πριν την περίοδο μετά βίας μπαίνετε στα παντελόνια σας. Αν μάλιστα ζυγιστείτε, θα δείτε ιδίοις όμμασι τον δείκτη της ζυγαριάς απειλητικά ανεβασμένο.

Αυτή ακριβώς είναι η ώρα που αναρωτιέστε: «Πάχυνα ή είναι το πρήξιμο της περίοδου;»

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, αυτή η αύξηση του βάρους είναι πραγματική. Μάλιστα, κάποιες γυναίκες μπορούν να πάρουν έως και 2,5- 3 κιλά στη διάρκεια της περιόδου, σύμφωνα με τη Lauren Streicher, καθηγήτρια μαιευτικής και γυναικολογίας στη Σχολή Ιατρικής Feinberg και διευθύντρια του Κέντρου Σεξουαλικής Ιατρικής και Εμμηνόπαυσης του Πανεπιστημίου Northwestern.

Ωστόσο, μην πανικοβάλλεστε! Μεγάλο μέρος του βάρους είναι νερό, καθώς πριν την περίοδο το σώμα κάνει κατακράτηση υγρών. Υπεύθυνη γι΄αυτό είναι μία ορμόνη, η προγεστερόνη, τα επίπεδα της οποίας αυξάνονται δραστικά όταν περιμένετε περίοδο. Η ορμόνη αυτή επιτρέπει το νερό που υπάρχει στο σώμα να περάσει πιο εύκολα στους ιστούς, προκαλώντας το γνωστό πρήξιμο. Γι΄ αυτό άλλωστε πολλές γυναίκες βλέπουν και το στήθος τους να μεγαλώνει!

Η προγεστερόνη ευθύνεται επιπλέον για τα νεύρα, την ακμή, τις λιγούρες και τα υπόλοιπα συμπτώματα του προεμμηνορυσιακού συνδρόμου.

Πώς μπορούμε να αποφύγουμε την κατακράτηση υγρών;

  • Πίνετε άφθονα υγρά, καθώς η ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της περιόδου είναι ίσως το πιο σημαντικό, αφού εξαιτίας της αιμορραγίας είναι μεγαλύτερος ο κίνδυνος αφυδάτωσης.
  • Τις μέρες πριν και κατά την περίοδο πολλές γυναίκες λόγω της κούρασης που αισθάνονται, πίνουν μεγαλύτερες ποσότητες καφεΐνης απ’ ότι συνήθως. Προσπαθήστε να αντισταθείτε σ΄αυτήν την… παρόρμηση, καθώς διαταράσσεται το πεπτικό σύστημα και θα παρατηρήσετε φουσκώμα και αισθήματα δυσφορίας την περιοχή της κοιλιάς.
  • Αντισταθείτε στα αλμυρά και γλυκά σνακ που λιγουρεύεστε. Τόσο το αλάτι, όσο και η ζάχαρη προκαλούν κατακράτηση υγρών και προσθέτουν…κιλά!

Διαβάστε επίσης

Εμμηνόπαυση: Αυτή η διατροφή θα σας απαλλάξει από τα ανυπόφορα συμπτώματα

“Ο στιγμιαίος καφές πειράζει το στομάχι” – Μύθος ή αλήθεια;

Βικτόρια Μπέκαμ: Ανακαλύψαμε το πρωινό που τρώει και παραμένει σε φόρμα

Σχετικά Άρθρα
Αλήθεια, γιατί τρώμε περισσότερο όταν είμαστε με παρέα;
Αλήθεια, γιατί τρώμε περισσότερο όταν είμαστε με παρέα;
Γιατί πρέπει να κάνεις τα ρεβίθια τη βάση των σνακ σου;
Γιατί πρέπει να κάνεις τα ρεβίθια τη βάση των σνακ σου;
%cf%84%cf%81%ce%af%ce%b1-%cf%87%ce%b5%ce%b9%ce%bc%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%ac%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b1-%cf%86%cf%81%ce%bf%cf%8d%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%b3%ce%b5%ce%b9%cf%8e0
Τρία χειμωνιάτικα φρούτα που απογειώνουν τη λίμπιντο
Αυτές είναι οι νέες κάψουλες αλουμινίου που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία του καφέ σου!
Αυτές είναι οι νέες κάψουλες αλουμινίου που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία του καφέ σου!
Πώς το βάρος σου αυξάνει τον κίνδυνο σοβαρής νόσησης από κορονοϊό
Πώς το βάρος σου αυξάνει τον κίνδυνο σοβαρής νόσησης από κορονοϊό
Χρήσιμα tips για να επανέλθεις στη διατροφή σου μετά τις ατασθαλείες των γιορτών!
Χρήσιμα tips για να επανέλθεις στη διατροφή σου μετά τις ατασθαλείες των γιορτών!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του